عمومی

قدرت پنهان در مراقبت از خود

قدرت پنهان در مراقبت از خود

جوانانی که در حال حاضر وارد نیروی کار می شوند، تجربه دانشگاهی را تحمل کردند که توسط همه گیری جهانی مخدوش شده بود. آنهایی که پیشرفت کردند این کار را با شناخت نیاز و دریافت حمایت از سلامت روان انجام دادند. در سال‌های آینده، آن دانش‌آموزان از هر کارفرمایی که می‌خواهد برای استعداد، انرژی و خلاقیت خود رقابت کند، خواسته‌های مشابهی خواهند داشت.

<مقالات و نظراتی وجود دارد که به چنین مطالباتی منفی می نگرند و آنها را نقطه ضعفی می دانند که کارفرمایان مجبور به سر و صدا هستند. اما در TimelyMD، یک ارائه‌دهنده سلامت و رفاه مجازی در آموزش عالی، ما دیدیم که چگونه دانشجویان از حمایت‌های سلامت جسمی و روانی که ارائه کرده‌ایم بهره می‌برند، بنابراین ما اشتیاق Gen Z برای مراقبت از خود را منحصر به فرد می‌دانیم. قدرت.

در واقع، ما بر این باوریم که این روند پتانسیل تغییر فرهنگ کار آمریکا را برای بهتر شدن دارد.

/div>

اگر به نگرانی در مورد سلامت روان مانند چراغ چک موتور روی خودرو فکر کنید، متوجه می شوید که مشکل از چراغ نیست. چراغ نشانگر این است که چیز دیگری اشتباه است. آیا ترجیح نمی دهید کارمندانی داشته باشید که قبل از اینکه مشکلات آنها برای شرکت شما مشکل ساز شود، آگاه باشند که مشکلی پیش نمی آید؟

شغل Gen Z جویندگان یاد گرفته‌اند که چگونه سلامت روانی خود را ارزیابی کنند و در صورت نیاز از درخواست کمک خجالت نمی‌کشند. اینها می تواند ویژگی های خوبی برای کارفرمایان باشد. ما می دانیم که افسردگی و اضطراب می تواند منجر به ترک تحصیل دانش آموزان شود. همین امر در مورد نیروی کار شما نیز صدق می کند، جایی که مسائل مربوط به سلامت روان می تواند منجر به کاهش بهره وری و جابجایی پرهزینه کارکنان شود.

در TimelyMD، ما را تشویق می کنیم. کارکنان ما مراقبت از خود را در اولویت قرار دهند و هر گونه حمایتی را که نیاز دارند جستجو کنند. ما این موقعیت را هم دوست داشتنی و هم استراتژیک می دانیم. ما یک شرکت مأموریت محور هستیم، اما روی رشد نیز متمرکز هستیم. ما معتقدیم که ایمن کردن کارمندان برای نظارت و اصلاح دوره های سلامت روانی خود ارزش واقعی برای شرکت ما دارد.

در به دنبال این ارزش، در اینجا برخی از تغییرات سیاستی که ما اعمال کرده ایم آورده شده است و امیدواریم که سایر کارفرمایان نیز بتوانند از آن بهره ببرند.

< قوی>ترویج تعادل بین کار و زندگی سالم: کار منعطف و مرخصی نامحدود با حقوق (PTO) نشان دهنده توجه به زندگی کارمندان در خارج از محل کار است، خواه آنها در یک کلاس تناسب اندام مورد علاقه شرکت کنند یا در یک رویداد در مدرسه شرکت کنند، یا انتقال کودکان به فعالیت های مختلف.

میزبان گفتگوهای باز در مورد مراقبت از خود: در گروه و شرکت -جلسات گسترده و چت های زوم، آشکارا در مورد خودمراقبتی، حمایت از سلامت روان و درمان صحبت کنید، بنابراین هیچ انگی برای نگرانی در مورد رفاه کارکنان وجود ندارد.

پل‌هایی بین نسل‌ها ایجاد کنید: کارکنان طولانی‌مدت را تشویق کنید تا استخدام‌های جدید را راهنمایی کنند، دسترسی به خرد و ثبات را فراهم کنید، و به کارکنان اولیه فرصت دهید تا موفقیت‌های خود را تجسم کنند. قراردادهای آتی.

سلامت روان را در بسته PTO خود بگنجانید: روزهای ماهانه سلامت روان را در نظر بگیرید و تشویق کنید کارمندان آنها را اینگونه صدا کنید، حتی اگر PTO نامحدودی نیز ارائه دهید. کارمندی که آشکارا اقداماتی را انجام می‌دهد تا روی یک پایه ثابت بماند، کارمندی است که ابتدا ماسک اکسیژن خود را می‌پوشد تا بتواند به دیگران کمک کند.

ارائه مزایای سلامت روان: این مزیتی است که ممکن است در بسیاری از شرکت‌ها پس گرفته شود، اما این مزیتی است که می‌تواند بزرگترین تأثیر مثبت را بر فرهنگ کار آمریکایی داشته باشد. بر اساس یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۲، ۹۲ درصد از دانشجویان گفتند که آینده خود را می خواهند. کارفرمایان برای ارائه مزایای سلامت روان – و بیش از یک سوم گفتند که چنین مزایایی به اندازه برنامه بازنشستگی برای آنها مهم است.

کارفرمایانی که رفاه کارکنان را با حمایت از خودمراقبتی و حمایت از سلامت روان از طریق تغییر خط‌مشی و نگرش در اولویت قرار می‌دهند، برای ایجاد یک تغییر پایدار و مثبت در فرهنگ کار آمریکا ضروری خواهند بود. آنها همچنین بهترین استعدادهای جوان را جذب و حفظ خواهند کرد. امیدوارم که شرکت شما در بین این برندگان باشد!

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی