عمومی

اکثریت بزرگی از رهبران SMB ایالات متحده تجارت را برای آن ضروری می دانند رشد

اکثریت بزرگی از رهبران SMB ایالات متحده تجارت را برای آن ضروری می دانند
رشد

شاخص تجارت کسب و کارهای کوچک فدرال اکسپرس، که بینش ۱۰۰۰ رهبر کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در سراسر ایالات متحده را جمع آوری کرده است، نشان می دهد که ۷۵ درصد از پاسخ دهندگان معتقدند تجارت به طور مستقیم به نفع عملیات آنها است. این نظرسنجی که توسط Morning Consult بین ۱۴ و ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ انجام شد، به چگونگی شکل‌دهی سیاست‌های فناوری و تجارت به چشم‌انداز تجاری می‌پردازد.

راج سوبرامانیام، رئیس و مدیر عامل شرکت فدرال اکسپرس بر ضرورت ارزیابی مجدد توافقنامه های تجاری تاکید کرد. افزایش دسترسی به بازار برای مشاغل ایالات متحده سوبرامانیام با حمایت از سیاست‌هایی که زنجیره‌های تامین عادلانه و هوشمند را در سطح جهانی تقویت می‌کنند، اظهار داشت: «تجارت بازارهای جدیدی را برای مشاغل در هر اندازه‌ای باز می‌کند و فرصت‌هایی را برای تعامل در زمانی که اتصال بیشتر مورد نیاز است، ارائه می‌کند.

این نظرسنجی برجسته می‌کند. وابستگی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ایالات متحده به تجارت بین‌الملل، با بیش از دوسوم گزارش‌هایی که برای تولید یا توزیع به کالاهای وارداتی وابسته هستند. علاوه بر این، ۸۲ درصد از پاسخ دهندگان به نقش حیاتی واردات در حمایت از مشاغل داخلی اذعان دارند. رشد روزافزون تجارت الکترونیک و پیشرفت‌های فناوری به عنوان محوری برای تسهیل تجارت جهانی مورد ستایش قرار می‌گیرد، به طوری که ۸۶ درصد از رهبران SMB این عوامل را به‌عنوان محرک‌های کلیدی گسترش کسب‌وکار شناسایی می‌کنند.

با این حال، مسیر اهرم‌سازی است. تجارت جهانی بدون چالش نیست. تأخیر در حمل و نقل و اختلالات ژئوپلیتیکی به عنوان موانع مهمی ظاهر شده است که بر ۸۴ درصد از رهبران مورد بررسی تأثیر گذاشته است. این گزارش همچنین به اهمیت سیاست‌های تجاری، مانند مقررات حداقلی، که فرآیند کاغذبازی تجاری را برای کالاهای کم ارزش ساده می‌کند، اشاره می‌کند. ۸۰ درصد قابل توجهی از رهبران کسب و کار هشدار می دهند که حذف این ماده بر عملکرد آنها تأثیر منفی می گذارد.

در میان چشم انداز تجاری در حال تحول، رهبران SMB نسبت به پتانسیل تجارت جهانی برای تحریک رشد، ایجاد شغل و تقویت خوش بین هستند. نوآوری در مقایسه با یک دهه قبل ۹۵ درصد از پاسخ دهندگان از طرح هایی برای بازآموزی و ارتقای مهارت کارگران تحت تأثیر افزایش تجارت حمایت می کنند و نیاز به نیروی کار ماهر برای رقابت در سطح جهانی را برجسته می کنند.

< از آنجایی که فدرال اکسپرس به کار خود با بزرگترین شبکه حمل و نقل جهان ادامه می دهد و روزانه بیش از 15 میلیون بسته را به بیش از 220 کشور و منطقه منتقل می کند، تعهد این شرکت به درک و بهبود محیط تجاری برای SMB های ایالات متحده همچنان پابرجاست. این نظرسنجی به عنوان یک ابزار ارزشمند برای اندازه‌گیری نبض کسب‌وکارهای ایالات متحده در صحنه جهانی عمل می‌کند و بینش‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌تواند سیاست‌ها و استراتژی‌های آینده را در حوزه همیشه در حال تحول تجارت بین‌الملل شکل دهد.

برای اطلاعات بیشتر، نتایج نظرسنجی شاخص تجارت ۲۰۲۴ فدرال اکسپرس در دسترس است که رابطه پیچیده بین تجارت، فناوری و سیاست در پیشبرد رشد کسب و کار ایالات متحده را روشن می کند.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی