عمومی

10 نکته خاص صنعت برای کمک به صاحبان مشاغل جدید موفق باشید

۱۰ نکته خاص صنعت برای کمک به صاحبان مشاغل جدید
موفق باشید

هنگام راه اندازی یک کسب و کار، اغلب به جمع آوری نکات از کارآفرینان با تجربه. این نکات اگر متناسب با جایگاه یا صنعت شما باشد، می توانند حتی تاثیرگذارتر باشند. در زیر، نکات اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین را بخوانید که برای انواع خاصی از مشاغل، از حتی شرکت های برنامه ریزی گرفته تا شرکت های ساختمانی طراحی شده است.

مخاطبان رویداد خود را مجذوب خود کنید

اگر برنامه ریزی می کنید. رویدادهای خاص یا استفاده از آنها به عنوان بخشی از استراتژی برند خود، باید بتوانید شرکت کنندگان خود را مجذوب خود کنید. این نیاز به مهارت ها و تکنیک های خاصی دارد که صاحبان کسب و کار ممکن است برای پرورش آنها به کمک نیاز داشته باشند. در این پست، ایوان ویدجایا از بیز پنگوئن، شش راز ایجاد رویدادهای جذاب را شرح می دهد.

یاد بگیرید چگونه شرکت بازاریابی دیجیتال خود را رشد دهید

اگر یک شرکت بازاریابی دیجیتال را اداره می کنید، شما در این زمینه هستید. احتمالاً از استراتژی های مورد نیاز برای ارتقای کسب و کار مشتریان خود آگاه است. اما بازاریابی خدمات خود چگونه است؟ لیزا سیکارد از Inspire to Thrive نکات را در این پست ارائه می‌دهد.

از این استراتژی‌های بازاریابی محتوا برای ارتقای مشاغل ساختمانی و تجاری استفاده کنید

راهبردهای بازاریابی محتوا برای کسب‌وکارهای ساختمانی نسبت به فروشگاه‌های خرده‌فروشی کمی متفاوت به نظر می‌رسند. این مهم است که پیام و تحویل خود را به طور خاص برای صنعت و مشتریان هدف خود تنظیم کنید. در این پست InvoiceBerry، Ana Mladenovc استراتژی‌های بازاریابی محتوا متناسب با مشاغل ساختمانی و تجاری را به اشتراک می‌گذارد.

کسب و کار صابون خود را از خانه شروع کنید

صابون‌های لوکس تقاضای بالایی دارند. . و برای ایجاد کسب و کار خود در این صنعت نیازی به مکان گران قیمت یا تعداد زیادی تجهیزات پیشرفته ندارید. در واقع، شما می توانید عملیات خود را مستقیماً از خانه اجرا کنید. بیاموزید چگونه در این پست در وبلاگ The Work at Home Woman توسط Nell Taliercio.

راه حل های نرم افزاری مناسب را برای صنعت تولید بیابید

نرم افزار می تواند بخش عمده ای از هر عملیات تولیدی باشد. اما برنامه های زیادی برای کمک به بخش های مختلف فرآیند وجود دارد. این پست Decipher Zone توسط ماهیپال را بررسی کنید Nehra برای برخی از گزینه‌های متناسب با این نوع کسب‌وکار.

تسلط بر SEO برای فروشگاه Shopify شما

اگر قصد دارید یک تجارت الکترونیکی راه‌اندازی کنید، Shopify یکی از پلتفرم‌های برتر برای در نظر گرفتن. و سئو یک عنصر ضروری برای افزودن به استراتژی بازاریابی شما است. این پست Cybernaira توسط شمسودین آدشوکان شامل چندین نکته برای کمک به مبتدیان برای تسلط بر این تکنیک است.< /p>

همگام با آینده هوش مصنوعی مولد باشید

اگر کسب و کار شما از هوش مصنوعی برای هر یک از عملیات های خود استفاده می کند، پیشرفت های تکنولوژیکی می تواند تاثیر زیادی بر کسب و کار شما بگذارد. به ویژه هوش مصنوعی مولد به سرعت در حال حرکت است. این پست دنیای کارآفرین را بخوانید توسط Arjun Solanki برای جزئیات در مورد آینده هوش مصنوعی مولد.

ایجاد ویدیوی جذاب با استفاده از InVideo

بسیاری از کسب و کارها می توانند از قدرت بازاریابی ویدیویی استفاده کنند. و به ویژه فیلمبرداران باید از جدیدترین ابزارها و استراتژی ها برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت بالا آگاه باشند. InVideo یکی از گزینه های قدرتمندی است که شرکت ها باید از آن آگاه باشند. جزئیات این ابزار را در این New Horizons 123 دریافت کنید پست توسط جولی ویشاار.

از این نمونه های وبلاگ سلامت و تناسب اندام الهام بگیرید

اگر به سلامت و تناسب اندام علاقه مند هستید، وبلاگ نویسی در مورد این موضوعات ممکن است ایده کسب و کار عالی شما باشد. خوشبختانه، در حال حاضر وبلاگ نویسان زیادی وجود دارند که این موضوعات را پوشش می دهند، بنابراین می توانید از آنها الهام بگیرید. نمونه‌ها را در این پست جادوگر وبلاگ توسط لین وایلدوود بررسی کنید.

چرا وبلاگ ها شکست می خورند

با این حال، اگر به فکر ورود به دنیای وبلاگ نویسی هستید، مهم است که برخی از پروژه هایی را نیز در نظر بگیرید که موفق نشده اند. درک مشکلات این وبلاگ نویسان ممکن است به شما کمک کند که از سرنوشت مشابه جلوگیری کنید. دن شمشیر می نویسد در مورد اینکه چگونه جذابیت پول نقد سریع منجر به سقوط شده است از بسیاری از وبلاگ های موجود در این پست و اعضای BizSugar در افکار خود را در اینجا وارد کرد.

اگر می‌خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را برای بررسی در جمع‌بندی آتی انجمن پیشنهاد دهید، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید. : sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی