عمومی

کسب و کارهای کوچک با بار کاغذی فلج کننده روبرو هستند. این است به احتمال زیاد بدتر می شود

کسب و کارهای کوچک با بار کاغذی فلج کننده روبرو هستند. این است
به احتمال زیاد بدتر می شود

اگر فکر می‌کنید که بیشتر از همیشه در حال انجام کارهای اداری هستید، تنها نیستید. طبق یک Small Business Index report released this week from MetLife and the U.S. Chamber of Commerce, 37 percent of business owner آنها می گویند که در مقایسه با ۲۹ درصد در سه ماهه گذشته، زمان بیشتری را صرف صدور مجوز، انطباق یا سایر الزامات دولتی می کنند.

مقاله‌ها در طول همه‌گیری همه‌گیر انباشته شدند، زیرا کسب‌وکارها شروع به درخواست وجوه از طریق برنامه‌های امدادی دولتی مانند برنامه محافظت از چک حقوق و کارمندان شروع به درخواست بیشتر کردند مرخصی استعلاجی به دلیل کووید اگرچه این به اندازه کافی معقول به نظر می‌رسد، زمانی که کسب‌وکارها صرف فرم‌ها می‌کنند و مطابقت آنها احتمالاً در ماه‌های آینده افزایش می‌یابد زیرا سازمان‌های فدرال به دنبال اجرای قوانین بیشتر و اجرای قوانینی هستند که قبلاً در حال اجرا هستند.

در ماه مارس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تغییر قوانین که ثبت‌کنندگان را ملزم می‌کند تا برخی اطلاعات مربوط به آب و هوا را در اظهارات ثبت نام و گزارش‌های فصلی خود، از جمله اطلاعات مربوط به خطرات مرتبط با آب و هوا، لحاظ کنند. کسب‌وکارهای کوچک می‌گویند پیشنهاد تنظیم‌کننده در مورد افشای آب و هوا، آنها را با یک %D9%88%D8%A7%D9%84%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AA%20%DA%98%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%B7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%85-11655916721″>بار انطباق که آنها قادر به تحمل آن نیستند. در حالی که شرکت‌های کوچک معمولاً در محدوده اختیارات SEC قرار نمی‌گیرند، آن‌ها می‌ترسند که مجبور شوند انبوهی از اطلاعات را در مورد نقش خود، هرچند کوچک، در انتشار کربن جمع‌آوری کنند، زیرا SEC از شرکت‌های دولتی بزرگ می‌خواهد که انتشار گازهای گلخانه‌ای را در کل فهرست‌بندی کنند. زنجیره های تامین.

“تجاری کوچک و مستقل نمی توانند کارشناسان، حسابداران و وکلای مورد نیاز برای پیروی از رژیم های گزارش دهی پیچیده دولتی را تامین کنند. “فدراسیون ملی کسب و کار مستقل در نامه نظری ارسال شده به SEC گفت.

علاوه بر این، کمیسیون تجارت فدرال و مصرف کننده دفتر حفاظت مالی در حال ایجاد قوانین و مقررات بیشتر است. در آوریل، کارگردان روهیت چوپرا به کمیته امور بانکی، مسکن و شهری سنا گفت که CFPB “به طور چشمگیری صدور اسناد راهنمایی خود را افزایش خواهد داد، مانند نظرات مشورتی، بولتن های انطباق. ، بیانیه های خط مشی، و سایر نشریات،” تا اطمینان حاصل شود که مشاغل از مقررات پیروی می کنند. برای کسب‌وکارهای کوچک بدون کارکنان کامل منابع انسانی یا تیم‌های حقوقی که با کاغذبازی‌های اضافی و تشریفات اداری و مقررات غیرضروری همراهی می‌کنند، این تغییرات می‌تواند یک واقعیت تلخ باشد.

“[کسب و کارهای کوچک] در حال گذر از یک بحث ظاهراً بی پایان در مورد تغییرات قوانین و تغییر انگیزه هایی هستند که توانایی های اساسی آنها را برای ایجاد، ایجاد و رشد شرکت هایی که اقتصاد ما را به جلو می برند، تهدید می کند.” جو شمس، شریک عمومی فلینتلاک کپیتال، در طول شهادت در کمیته کسب و کارهای کوچک مجلس نمایندگان در جلسه استماع درباره کارآفرینی کهنه کار در ژوئن ۲۰۲۲٫

قانون آب پاک، در میان دیگران، ممکن است از سابقه مشابهی پیروی کند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی