عمومی

چرا مردم مشاغل خود را ترک می کنند؟ می‌توانست پایین بیاید به یک چیز که آنها از رئیسان نمی گیرند

چرا مردم مشاغل خود را ترک می کنند؟ می‌توانست پایین بیاید
به یک چیز که آنها از رئیسان نمی گیرند

استعفای بزرگ باعث تغییری عظیم در اولویت ها و نیازهای کارکنان در محل کار شده است — یک تغییر که بر روی انسان متمرکز است و افراد را به خاطر دستاوردهایشان در داخل و خارج از کار می شناسد و از آنها تجلیل می کند.

تحقیق جدید انجام شده توسط Workhuman و Gallup که از ۷۶۳۶ کارمند ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفتند، این تغییرات در محل کار را روشن می کند. ، تعدادی از مزایای را برای رهبرانی آشکار می کند که شناخت را در فرهنگ محل کار خود وارد می کنند.

بر اساس “رهاسازی عنصر انسانی در محل کار: تغییر مکان‌های کاری از طریق شناخت”، ۷۷ درصد از کارگران به اشتراک گذاشتند که وفاداری به شرکت‌شان زمانی که نیازهایشان برآورده می‌شود بالا می‌ماند. >

تحقیق نشان داد که برنامه های تشخیص موثر می توانند کسب و کارها را با هر سال حدود ۱۰۰۰۰ کارمند تا ۱۶٫۱ میلیون دلار گردش مالی دارند. علیرغم دسترسی به اطلاعاتی که ارزش برنامه های شناسایی کارکنان را ثابت می کند، بسیاری هنوز این نیاز محل کار را در سازمان خود برآورده نمی کنند. با توجه به این فضا برای پیشرفت در تعدادی از شرکت‌ها، فرصت‌های زیادی برای کسب‌وکارها وجود دارد تا شناخت بیشتری را در محل کار خود بگنجانند تا در جنگ استعدادیابی پیشروی کنند.

در اینجا سه ​​نکته کلیدی از مطالعه Workhuman و Gallup آمده است:

۱٫ به رسمیت شناختن کارکنان، حفظ و تعامل را افزایش می‌دهد

تشخیص تأثیر زیادی بر عملکرد کاری و درک کارکنان از شرکتشان دارد. به عنوان مثال، کارکنانی که سطح شناختی را دریافت می کنند که با نیازها و انتظارات آنها مطابقت دارد: 

  • به احتمال ۴ برابر درگیر شدن

  • چهار برابر احتمال دارد که کاملاً موافق باشند که سازمان خود را به عنوان مکانی عالی برای کار توصیه می کنند

  • چهار برابر احتمال دارد که احساس کنند به سازمان خود تعلق دارند

  • ۵ برابر احتمال دارد مسیری برای رشد در سازمان خود ببیند

به طور قابل توجهی، ۵۶ درصد نیز کمتر به دنبال فرصت های شغلی جدید هستند. پرونده تجاری وجود دارد. با پیاده سازی و پرورش یک برنامه شناسایی، بسیاری از مشکلاتی که سازمان ها با آن روبرو هستند قابل غلبه بر هستند. شناسایی دیگر یک برنامه خوب برای داشتن نیست، بلکه یک الزام تجاری است.

۲٫ شناسایی کارکنان یک اولویت تجاری نیست

با توجه به مزایای قابل توجه برنامه های شناسایی کارکنان، شگفتی دیگری از این گزارش تعداد کمی از مشاغل آنها را پذیرفته اند. بر اساس این تحقیق، ۸۱ درصد از مدیران و رهبران می گویند که شناخت یک اولویت استراتژیک اصلی در سازمان آنها نیست.

خطاب به رهبرانی که به رسمیت شناخته شدن را با “جایزه های مشارکت” برابر می دانند، از شما می خواهم که طرز فکر خود را تغییر دهید. چرا؟ کارمندانی که به اندازه کافی برای کاری که انجام می‌دهند به رسمیت شناخته نمی‌شوند، هشت برابر بیشتر احتمال دارد که فعالانه از کار خارج شوند و چهار برابر بیشتر به دنبال شغل دیگری هستند.

راه حل باید از بالا شروع شود. هفتاد و سه درصد از رهبران ارشد در این گزارش به اشتراک گذاشتند که سازمان آنها بهترین روش‌های آموزشی را به مدیران یا رهبران برای شناخت کارکنان ارائه نمی‌دهد. رهبران استانداردها را تعیین می کنند و اولین کسانی هستند که به ایجاد فرهنگ سازمان ها کمک می کنند. اکنون زمان تغییر فرهنگ ارتباط است و این جهت باید از بالا باشد.

۳٫ شناسایی کارکنان باید مکرر، معتبر و منصفانه باشد. برای درک اینکه شناسایی یک برنامه یک اندازه مناسب برای همه نیست. تشخیص زمانی بیشترین تأثیر را دارد که شخصی باشد، اما تنها ۱۰ درصد از کارمندان گزارش کردند که در مورد ترجیحات خود برای دریافت شناسایی در محل کار سؤال شده اند.

رهبران باید فرد، زمینه و محیط را در هنگام شناسایی در نظر بگیرند. کارمندانی که اکثریت قدردانی خود را به طور عمومی دریافت می‌کنند، فرهنگ شناسایی قوی دارند (۳۷ درصد) و تنها ۱۱ درصدی که عمدتاً به‌طور خصوصی مورد شناسایی قرار می‌گیرند، کاملاً موافقند که سازمانشان فرهنگ به رسمیت شناختن دارد. فراتر از تنظیمات، کارمندان موافقند که تشخیص زمانی که معتبر باشد بیشترین تاثیر را دارد. با این حال، تنها یک سوم موافق هستند که شناسایی آنها به طور واقعی ارائه می شود.

یکی دیگر از فراخوان های مهم، و مسلماً یکی از بهترین ها مهم است که توجه داشته باشید، این است که چگونه به رسمیت شناختن عادلانه در سراسر محل کار امروز است. این گزارش نشان می‌دهد که تنها ۱۹ درصد از کارمندان سیاه‌پوست و ۲۱ درصد از کارمندان اسپانیایی به شدت موافق هستند که در مقایسه با ۲۸ درصد از کارمندان سفیدپوست، به اندازه سایر اعضای تیم به رسمیت شناخته می‌شوند. همچنین احتمال کمتری دارد که به شدت موافق باشند که شناختی که دریافت می‌کنند معتبر است. مانند هر تصمیم یا اقدامی که در محل کار انجام می‌دهید، برای اطمینان از ساختن محل کاری که انعطاف‌پذیر و عادلانه باقی می‌ماند، زمان بگذارید و به همه کارکنان توجه کنید.

مزیت رقابتی امروز 

مردم انتقادی هستند برای موفقیت هر شرکتی، و نیازهای آنها باید در اولویت قرار گیرد. عواقب کار و زندگی در طول این همه گیری این فرصت را برای ما به وجود آورده است تا روش کار، ارتباط و حمایت از یکدیگر را در محل کار تکامل دهیم. همانطور که کسب‌وکارها به بازسازی نیروی کار و جذب و حفظ استعدادها ادامه می‌دهند، مزیت رقابتی ریشه در این خواهد داشت که چگونه به افرادشان احساس کار می‌کنند. برای هر کسب‌وکاری که به دنبال ایجاد انعطاف‌پذیری در نیروی کار خود برای بلندمدت است، شناخت کارکنان باید در اولویت قرار گیرد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی