عمومی

در یک زمان آشفته، آمریکایی ها به کوچک اعتماد بیشتری دارند کسب و کارها نسبت به سایر بخش ها

در یک زمان آشفته، آمریکایی ها به کوچک اعتماد بیشتری دارند
کسب و کارها نسبت به سایر بخش ها

اعتماد مصرف کننده در اکثر موسسات آمریکایی در سال گذشته کاهش یافته است و کسب و کارهای بزرگ همچنان حمایت خود را از دست می دهند. اما عموم مردم به کسب و کارهای کوچک که معتمدترین مؤسسات ایالات متحده، طبق نظرسنجی گالوپ که این هفته منتشر شد. این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۶۸ درصد از پاسخ‌دهندگان به کسب‌وکارهای کوچک اعتقاد زیادی یا کاملاً زیادی داشتند. که دو درصد کمتر از ۷۰ درصد سال گذشته است.

ایمان به کسب و کارهای کوچک و ارتش، پل ارتباطی شکاف حزبی در کنگره و سایر نقاط کشور دیده می شود. در همین حال، اعتماد آمریکا به نهادهای دولتی ضربه خورد: اعتماد به دیوان عالی ۱۱ درصد کاهش یافت، از ۳۶ درصد به ۲۵ درصد، در حالی که اعتماد به ریاست جمهوری ۱۵ درصد کاهش یافت، از ۳۸ درصد به ۲۳ درصد. کنگره با کاهش حمایت عمومی به ۷ درصد، پنج درصد کاهش نسبت به سال گذشته که ۱۲ درصد بود، در رتبه آخر فهرست قرار گرفت.

کسب‌وکارهای کوچک در سال‌های اخیر مورد توجه مطلوب عموم قرار گرفته‌اند. مصرف‌کنندگان همچنان نسبت به کسب‌وکارهای بزرگ محتاط هستند، که در این نظرسنجی، ۱۴ درصد نظر مثبت به دست آوردند که نسبت به سال ۲۰۲۱، ۴ درصد کاهش داشت.

Rجستجو از Deloitte نشان می دهد که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای علاقه مند هستند در خرید با مارک هایی که هدف مشخصی را مشخص می کنند، اگرچه قیمت و کیفیت همچنان توجه بیشتری را به یک شرکت جلب می کند. با این حال، طبق گزارش دیلویت که اکتبر گذشته منتشر شد، مارک های هدف محور احتمالاً نسبت به رقبای غیر هدفمند از مزیت رقابتی برخوردار خواهند شد.

سطح اطمینان در کسب و کارهای کوچک همچنین نشان می دهد که آنها نقش معناداری دارند زیرا اعتماد در نهادهای ما از بین می رود — به ویژه با توجه به عدم اطمینان اقتصادی و سیاسی. اکثر رهبران کسب و کار درجاتی از نگرانی ابراز کردند در مورد دموکراسی در اوایل سال جاری، در حالی که ۸۵ درصد از رهبران کسب و کار خاطرنشان کردند که سرمایه داری یا بسیار وابسته است یا تا حدودی وابسته به دموکراسی است که به خوبی کار می کند. این یافته‌ها از نظرسنجی انجام شده توسط شرکت اطلاعات اطلاعات Morning Consult و برای شرکت مشاوره Public Private Strategies به دست آمده است که به ایجاد مشارکت، ایجاد ائتلاف‌ها و ایجاد پل بین بخش‌های دولتی و خصوصی کمک می‌کند.

نظرسنجی گالوپ بین ۱ تا ۲۰ ژوئن انجام شد و یک نمونه تصادفی از ۱۰۱۵ بزرگسال آمریکایی مورد بررسی قرار گرفت. گالوپ برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ شروع به سنجش اعتماد عمومی به نهادهای کشور کرد و در ۱۹۹۸ شروع به اندازه‌گیری اعتماد مصرف‌کنندگان به کسب‌وکارهای کوچک کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی