عمومی

زمان ایجاد یک ویدیو بازاریابی، کسب و کار کوچک است صاحبان: این 5 دلیل را از دست ندهید!

زمان ایجاد یک ویدیو بازاریابی، کسب و کار کوچک است
صاحبان: این ۵ دلیل را از دست ندهید!

ویدئو به بخشی ضروری از مجموعه ابزار بازاریابی کسب و کارهای کوچک. ممکن است زمان ایجاد یک ویدیو بازاریابی فرا رسیده باشد، صاحبان مشاغل کوچک! این علائم نشان می دهد که شما به اندازه کافی برای بازاریابی ویدیویی صبر کرده اید.

وقت آن است که یک بازاریابی ایجاد کنید. ویدیو وقتی…

در واقع Hubspot گزارش می دهد که ۹۶ درصد از شرکت های B2B از ویدئو برای بازاریابی استفاده می کنند. Small Business Trends با مدیر عامل و بنیانگذار Intralink Global، دایان پریمو، صحبت کرد تا از پنج دلیل کلیدی برای ایجاد یک ویدیو بازاریابی برای کسب و کار کوچک شما استفاده کند.

  • فاجعه روابط عمومی
    • قوی>: در طول یک بحران روابط عمومی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از نظر عاطفی با آنها ارتباط برقرار کنید.
    • بحران طبیعی یا فراخوان محصول: اطلاعات مهم را در مواقع اضطراری به سرعت منتشر کنید.
    • قوی>مشکل رایج محصول: به مشکلاتی که مکرراً گزارش شده‌اند، فوراً پاسخ دهید.
    • بازاریابی یک تجربه ناملموس: تجربیاتی را به نمایش بگذارید که به سختی می‌توان آنها را تنها با کلمات بیان کرد.
    • بازاریابی یک تجربه ناملموس.
    • هنوز یکی را درست نکرده اید: محصولات و خدمات خود را از طریق ابزارهای بصری معرفی و توضیح دهید.

    شما یک فاجعه در روابط عمومی دارید

    در مدرن و به هم پیوسته ما در دنیا، تأثیر یک فاجعه روابط عمومی را نمی توان دست کم گرفت.

    پریمو می گوید: «اگر فاجعه ای رخ می دهد، این نشانه آن است که شما باید یک ویدیو بسازید.

    او احساس می کند که این اتفاق افتاده است. نه تنها به حقایق، بلکه به احساسات نیز پرداخته شود. حوادثی مانند رویداد هواپیمایی یونایتد، که در آن مسافری با رفتار ناعادلانه مواجه شد، نمادین می‌شوند.

    اگرچه واکنش اولیه شرکت هواپیمایی کند بود، اما در نهایت به این مشکل رسیدگی کرد. پریمو می‌گوید عذرخواهی ویدیویی که از سوی مدیر عامل شرکت صادر شد، جوهر پشیمانی واقعی را به تصویر کشید. نه تنها رویداد را تصدیق کرد، بلکه برنامه‌های عملی را برای آینده ترسیم کرد و مسئولیت شرکت را به نمایش گذاشت.

    اما، تنها اتکا به ارتباطات مکتوب ممکن است همیشه کافی نباشد.

    «پشت سر خود پنهان نشوید. متن و/یا انتشارات روابط عمومی،”

    او هشدار می دهد. در حالی که آنها جایگاه خود را دارند، اغلب در لحظات بحرانی به یک ارتباط عمیق تر و واقعی تر نیاز است. ویدئو، با نشانه‌های بصری‌اش، سطحی از اعتماد و اعتبار را ارائه می‌دهد که با رسانه‌های دیگر قابل مقایسه نیست.

    او برجسته می‌کند: “عنصر اعتماد واقعاً در اینجا با استفاده از ویدئو بازسازی شده است.”

    < span class="ez-toc-section" id="Youre_Responding_to_a_Natural_Crisis_or_Product_Recall"/>شما در حال پاسخگویی به یک بحران طبیعی یا فراخوان محصول هستید

    در پی وقوع یک فاجعه طبیعی یا نقص قابل توجه محصول، ارتباط موثر ضروری است.

    کسب و کارهای کوچک، به ویژه در برابر پیامدهای چنین رویدادهایی آسیب پذیر هستند، با این چالش مواجه هستند. انتقال اطلاعات به ذینفعان مختلف.

    پریمو خاطرنشان می‌کند که بسیاری از سازمان‌ها در این شرایط به کتابچه‌های راهنما تکیه می‌کنند. با این حال، او استدلال می‌کند که اگرچه جزئیات دارند، اما ممکن است همیشه در دسترس‌ترین یا مؤثرترین ابزار ارتباطی در مواقع ناراحت‌کننده نباشند.

    در مقابل، ویدیوها بصری و مستقیم هستند و آرامش و جهت را به طور همزمان ارائه می‌دهند. یک کتابچه راهنمای کاربر ممکن است عمیقاً به پروتکل‌ها بپردازد، اما یک ویدیوی خوب می‌تواند این دستورالعمل‌ها را ساده و انسانی کند. پیشنهاد پریمو ساده و در عین حال عمیق است.

    او توصیه می‌کند: «اگر آنها می‌توانند سؤال را در گوگل جستجو کنند و پاسخ آن را بیاورند، حتی می‌توانید آنها را به دفترچه راهنما ارجاع دهید».

    svg%3E - زمان ایجاد یک ویدیو بازاریابی، کسب و کار کوچک است
صاحبان: این 5 دلیل را از دست ندهید!

    مشتریان شما یک مشکل رایج محصول را تجربه می کنند

    با افزایش در پلتفرم های دیجیتال، بازخورد مشتریان آنی است. این بی‌درنگ می‌تواند یک شمشیر دولبه برای کسب‌وکارها باشد، به‌ویژه زمانی که یک نقص محصول آشکار می‌شود.

    ویدئو در این موقعیت‌ها به‌عنوان چراغ روشنایی ظاهر می‌شود. نه تنها وسیله ای برای قدردانی ارائه می دهد، بلکه بستری را برای حل و فصل نیز فراهم می کند.

    کسب و کارهای کوچک که همیشه به شهرت خود متکی هستند، باید مراقب باشند و بر بازخورد دارایی های دیجیتال خود نظارت کنند. توانایی رسیدگی و حل سریع مشکلات از طریق ویدئو بر تعهد برند به کیفیت و رضایت مشتری تاکید می کند.

    شما” تلاش مجدد برای بازاریابی تجربه ای که بیان آن سخت است

    قلمرو بازاریابی تجربی اغلب با توصیف سنتی مخالفت می کند. کلمات فقط می توانند خیلی چیزها را منتقل کنند، و در چنین سناریوهایی، ویدئو در مرکز صحنه قرار می گیرد.

    چه این هیجان هیجان انگیز قایقرانی در آب باشد یا جذابیت یک سوئیت هتل مجلل، ویدئوها می توانند جوهر را به نحوی در بر گیرند. کلمات اغلب نمی توانند.

    صنایع که به تجربیات ملموسی که ارائه می دهند متکی هستند – مانند ورزش های ماجراجویانه، مهمان نوازی، سرگرمی یا املاک – می توانند از این رسانه به شدت سود ببرند. دیدگاه پریمو بر این احساس تأکید دارد.

    او تاکید می‌کند: «ویدئو نزدیک‌ترین چیزی است که آن‌ها می‌توانند بدون حضور در آنجا به تجربه دست یابند».

    svg%3E - زمان ایجاد یک ویدیو بازاریابی، کسب و کار کوچک است
صاحبان: این 5 دلیل را از دست ندهید!

    شما قبلاً ویدیویی برای کسب و کار خود نساخته اید

    در چشم انداز پویا بازاریابی مدرن، استفاده نکردن از محتوای ویدئویی به نظر یک نادیده می رسد. فراتر از تبلیغات صرف، ویدیوها می‌توانند ارتباط ایجاد کنند، اعتماد ایجاد کنند و بینشی در مورد اخلاق یک برند ارائه دهند.

    برای کسب‌وکارهای کوچک، آنها می‌توانند پنجره‌ای باشند که مشتریان بالقوه از طریق آن پیشنهادات خود را مشاهده کنند. پریمو به ادغام هماهنگ ویدیو و متن برای ارائه درک جامع از یک محصول یا خدمات به مصرف کنندگان اعتقاد دارد.

    او پیشنهاد می کند که در آینده شاهد تعامل شدیدتری بین این رسانه ها خواهیم بود.

    “به مرور زمان ویدیوهای بیشتری خواهید دید که شما را به متن ارجاع می دهد”

    مقایسه ارتباطات نوشتاری در مقابل ارتباطات ویدیویی

    در حالی که ارتباطات نوشتاری و ویدیویی هر دو امتیازات خاص خود را دارند، درک نقاط قوت منحصر به فرد آنها می تواند به کسب و کارها کمک کند تا از آنها به طور مؤثر استفاده کنند.

    <. tr class="row-3 odd" readability="5">

    جنبه ارتباطات نوشتاری ارتباطات ویدئویی
    ارتباط عاطفی محدود است، به تفسیر خواننده بستگی دارد. بالا، به لطف تصاویر، لحن، و زبان بدن.
    سرعت انتشار سریع، اما ممکن است به زمان خواندن نیاز داشته باشد. آنی و جذاب تر برای اطلاعات سریع.
    اصالت و اعتماد فاقد زبان بدن و لحن است. زبان بدن و تماس چشمی را فراهم می کند.
    تناوب بیشتر ایستا. پویا با حرکت و وسایل کمک بصری.
    مرجع و ادغام می تواند طولانی و متراکم باشد. به راحتی می تواند به متون و مواد دیگر.

    svg%3E - زمان ایجاد یک ویدیو بازاریابی، کسب و کار کوچک است
صاحبان: این 5 دلیل را از دست ندهید!

    مطالب مرتبط: راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدیویی

    عکس از طریق Shutterstock


    بیشتر در: بازاریابی ویدیو< /span>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی