عمومی

اینستاگرام تاپیک هایی را راه اندازی می کند، به دنبال انقلاب کردن اشتراک گذاری مبتنی بر متن

اینستاگرام تاپیک هایی را راه اندازی می کند، به دنبال انقلاب کردن
اشتراک گذاری مبتنی بر متن

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اخیراً از راه‌اندازی Threads خبر داد، اپلیکیشنی که توسط تیم اینستاگرام برای گسترش پلت فرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو به ارتباطات مبتنی بر متن توسعه یافته است. این راه‌اندازی پیامدهایی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک دارد که می‌توانند از این کانال جدید برای تعامل با پایگاه مشتریان خود و گسترش دامنه مخاطبان خود استفاده کنند.

رشته‌ها، برخلاف اینستاگرام، حول گفتگوها و به‌روزرسانی‌های هم‌زمان متمرکز هستند. این یک فضای مجزا برای بیان خلاق و گفتگوی عمومی فراهم می‌کند و به سازندگان و پوسترهای معمولی اجازه می‌دهد در یک محیط پویا و متن محور با هم ارتباط برقرار کنند.

برای استفاده از Threads، کاربران با اعتبار اینستاگرام خود وارد سیستم می‌شوند. تأیید اینستاگرام و نام کاربری کاربر به طور خودکار انجام می شود و گزینه ای برای تنظیم پروفایل آنها به طور خاص برای Threads ارائه می شود. افراد زیر ۱۶ یا ۱۸ سال در حوزه‌های قضایی خاص، پس از پیوستن به یک نمایه خصوصی پیش‌فرض می‌شوند.

فید تاپیک‌ها شامل پست‌هایی از افراد دنبال‌شده و محتوای سازندگان ناشناخته توصیه‌شده توسط پلتفرم است. پست‌ها می‌توانند حداکثر ۵۰۰ کاراکتر داشته باشند و شامل عکس‌ها، ویدیوها یا پیوندها باشند. کاربران می توانند بدون زحمت یک پست Threads را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند یا پست خود را به عنوان پیوند در پلتفرم های دیگر منتشر کنند.

اهمیت Threads برای مشاغل کوچک در تعامل و شخصی سازی آن نهفته است. با Threads، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند بحث‌های بی‌درنگ را آغاز کنند، ایده‌های خود را با مخاطبان خود تبادل کنند و بینش ارزشمندی در مورد نیازها و ترجیحات مشتریان خود به دست آورند.

این برنامه برای تقویت گفتگوهای سازنده و مثبت طراحی شده است. ابزارهایی برای کنترل تعاملات ارائه می دهد، مانند فیلتر کردن پاسخ ها بر اساس کلمات خاص و کنترل افرادی که می توانند پست کاربر را ذکر کنند یا به آنها پاسخ دهند. مانند اینستاگرام، هر پروفایلی که در اینستاگرام مسدود شده باشد در Threads نیز مسدود خواهد شد.

یک جنبه قابل توجه Threads تعهد آن به ایمنی کاربر است. دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام بر محتوا و تعاملات درون برنامه نظارت می‌کند. از سال ۲۰۱۶، متا بیش از ۱۶ میلیارد دلار در تیم ها و فناوری ها برای محافظت از کاربران خود سرمایه گذاری کرده است. رویکردی که Threads قرار است دنبال کند.

به زودی، Threads قصد دارد از ActivityPub، یک پروتکل شبکه اجتماعی باز که توسط کنسرسیوم وب جهانی (W3C) ایجاد شده است، پشتیبانی کند. این کار Threads را با سایر برنامه‌هایی که از ActivityPub پشتیبانی می‌کنند، مانند Mastodon و WordPress سازگار می‌کند و فرصت‌هایی را برای اتصالاتی ایجاد می‌کند که دیگر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر ارائه نمی‌دهند.

ادغام با ActivityPub همچنین به این معنی است که مشاغل کوچک می توانند مشتریانی را که از برنامه های مختلف استفاده می کنند جذب کنند و به افزایش مخاطبان خود بدون تلاش اضافی کمک کنند. به طور مشابه، اگر کسب‌وکاری تصمیم به توقف استفاده از Threads بگیرد، می‌تواند محتوای خود را به راحتی به سرویس دیگری منتقل کند.

این سطح از قابلیت همکاری و انعطاف‌پذیری برای سرعت بخشیدن به نوآوری تنظیم شده است، زیرا توسعه‌دهندگان می‌توانند ویژگی‌های جدیدی ایجاد کنند که به سرویس باز متصل می‌شوند. شبکه های اجتماعی. Threads اولین سرمایه گذاری متا در برنامه های سازگار با پروتکل باز شبکه های اجتماعی را نشان می دهد، به این امید که عصری از شبکه های متنوع و به هم پیوسته آغاز شود.

Threads اکنون در بیش از ۱۰۰ کشور برای کاربران iOS و Android در دسترس است. پیشرفت‌های آینده شامل توصیه‌های بهبود یافته در فید و عملکرد جستجوی قوی‌تر خواهد بود. این پیشرفت‌ها می‌تواند ابزارهای بهتری را برای کسب‌وکارهای کوچک فراهم کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، از روندها جلوتر بمانند، و دسترسی به بازار خود را در زمان واقعی گسترش دهند.

برای کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان، Threads یک فرصت هیجان‌انگیز برای استفاده از یک اهرم است. پلت فرم جدید و پویا برای تعامل و رشد.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی