عمومی

پس از 16 سال، توییتر بالاخره بیشترین درخواست خود را اضافه کرد ویژگی. این قرار نیست به خوبی پایان یابد

پس از ۱۶ سال، توییتر بالاخره بیشترین درخواست خود را اضافه کرد
ویژگی. این قرار نیست به خوبی پایان یابد

تویتر عجیب است. با بیشتر معیارها، این کوچکترین پلتفرم اصلی رسانه اجتماعی است. کاربران کمتری دارد، درآمد کمتری دارد و به هیچ وجه امکانات زیادی ندارد. از سوی دیگر، همیشه یک نقش بزرگ در تأثیرگذاری بر مکالمات عمومی.

تا حدی به این دلیل است که، برخلاف سایر شبکه‌ها، توییتر – به استثنای چند استثنا – بسیار عمومی‌تر است. هر کسی می‌تواند رئیس‌جمهور جو بایدن یا الون ماسک یا تیلور سویفت یا لبرون جیمز اگر می‌خواهید بدانید در چه کاری هستند. تقریباً در مورد هر فرد شناخته شده و تأثیرگذاری نیز همین امر صادق است. این برای افراد کمتر شناخته شده نیز صادق است.

توئیتر همچنین به دلیل ماهیت بی‌درنگ خود، توجه نامتناسبی را در مقایسه با سایر پلت‌فرم‌ها ایجاد می‌کند. مطمئناً، یک الگوریتم وجود دارد، اما واقعاً آسان است که فقط در مواردی که مردم به اشتراک می‌گذارند پیمایش کنید. این آن را به یکی از قوی‌ترین ابزارها برای اشتراک‌گذاری و انتشار اخبار در زمان واقعی تبدیل می‌کند.

همچنین، این سرویس عمدتاً یکسان است. همانطور که در ۱۶ سال گذشته بوده است. بله، ویژگی‌های جدیدی وجود داشته است، و رابط کاربری تکامل یافته است، اما در بیشتر موارد، توییتر هنوز همان جایی است که برای دیدن «آنچه در حال وقوع است» می‌روید. البته، یک چیزی که به نظر می رسد تعداد زیادی از کاربران با آن موافق هستند این است که توییتر واضح ترین ویژگی خود را ندارد: دکمه ویرایش.
 

اکنون، با این حال، توییتر می گوید که در حال اضافه کردن همین ویژگی است. توییتر در یک پست وبلاگی در روز پنجشنبه تایید کرد که در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است و کاربران ممکن است در آینده نزدیک شاهد توییت های ویرایش شده در فید خود باشند. قرار است این ویژگی در چند هفته آینده به طور گسترده‌تری در دسترس کاربرانی باشد که برای Twitter Blue پرداخت می‌کنند.

- پس از 16 سال، توییتر بالاخره بیشترین درخواست خود را اضافه کرد
ویژگی. این قرار نیست به خوبی پایان یابد

این درست است: ویرایش توییت توسط تیم ما به صورت داخلی آزمایش می شود. سپس این آزمایش در ابتدا به مشترکان توییتر آبی در هفته های آینده گسترش خواهد یافت. با توجه به اینکه این ویژگی بیشترین درخواست ما تا به امروز است، می‌خواهیم هم شما را در مورد پیشرفت خود به‌روزرسانی کنیم و هم به شما گوشزد کنیم که، حتی اگر در یک گروه آزمایشی نباشید، همه همچنان می‌توانند ببینند که آیا توییتی وجود دارد یا خیر. ویرایش شده است.

توئیتر می‌گوید که دکمه ویرایش “پرخواسته‌ترین ویژگی تا به امروز” پلتفرم است. تقریباً خنده دار است که قبلاً وجود نداشته باشد. مطمئناً، اگر اشتباه تایپی پیدا کردید، همیشه می توانید یک توییت را حذف کنید و یک نسخه اصلاح شده را ارسال کنید. مشکل این است که زمانی که متوجه می‌شوید اشتباه کرده‌اید، ممکن است افرادی را داشته باشید که به توییت شما پاسخ داده‌اند، لایک کرده‌اند یا حتی دوباره به اشتراک گذاشته‌اند.

چند دلیل وجود دارد که قبلا هرگز دکمه ویرایش وجود نداشته است. یکی این است که توییتر بر اساس فناوری اس ام اس ساخته شده است – پیام های متنی. در اصل، شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید با ارسال یک پیام متنی یک توییت ارسال کنید. این پروتکل شامل قابلیت ویرایش پیام ها نمی شود، بنابراین توییتر نیز آن را نداشت. از نظر فناوری، توییتر نمی توانست دکمه ویرایش را به کاربران بدهد.

البته، توییتر هنوز مبتنی بر فناوری پیام کوتاه نیست، و مطمئن نیستم کسی از طریق پیامک توییت کرده باشد. احتمالا یک دهه

دلیل بزرگ‌تر وجود نداشتن دکمه ویرایش این است که به نظر می‌رسد توییتر اصولاً همیشه با آن مخالف بوده است. بنیانگذار و مدیر عامل سابق، جک دورسی، در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۹٫

به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی نفوذ زیاد توییتر در شکل دادن به اخبار و گفتگوها در مورد موضوعات مهم باشد. شما می توانید استدلال کنید که اجازه دادن به توییت ها برای ویرایش می تواند انواع مشکلات تعدیل محتوا را ایجاد کند. فکر می‌کنم این درست است، اما من به سادگی به این نکته اشاره می‌کنم که فیس‌بوک متوجه شده است که چگونه به افراد اجازه دهد پست‌ها را ویرایش کنند، و برای همه مشکلاتش (و تعداد زیادی وجود دارد)، پست های ویرایش شده یکی از آنها نیست.

علی‌رغم محبوبیت، دکمه ویرایش فکر می‌کنم ایده وحشتناکی است – البته نه به هر یک از دلایل ذکر شده در بالا. در واقع، دقیقاً این است که دکمه ویرایش آنقدر درخواست رایج است که من می‌توانم استدلال کنم توییتر به آب خائنانه می‌رود.

چرا ? زیرا، اگر توییتر اشتباه کند، بسیاری از مردم بسیار ناراحت خواهند شد. و اگر در توییتر بوده اید، خوب، همیشه، می دانید که کاربران آن تقریباً همیشه موافق هستند. این کار را سخت‌تر می‌کند، زیرا مهم نیست توییتر چه کاری انجام دهد، برخی (احتمالاً زیاد) از مردم فکر می‌کنند که این کار اشتباه است.

واقعیت این است که بین کارهایی که کاربران فکر می کنند یک ویژگی باید انجام دهد و افرادی که آن را طراحی و تولید می کنند فکر می کنند که باید انجام دهد، تفاوت وجود دارد. گروه دوم به دلیل طراحی و محدودیت های تکنولوژیکی مرتبط با ویژگی های ساختمان محدود شده اند – چیزی که کاربران واقعاً به آن اهمیت نمی دهند. آنها فقط می خواهند هر کاری که فکر می کنند باید انجام دهد.

اگر این کار را انجام ندهد، ناامید خواهند شد. و احتمالاً از نبود آن بیشتر از آنچه که هستند ناامید خواهند شد. آیا توییتر واقعاً در حال حاضر به آن نیاز دارد؟

موضوع اینجاست، همان‌قدر که فکر می‌کنم توییتر باید ویژگی ویرایش داشته باشد، این واقعیت که این مدت طولانی طول کشیده است به این معنی است که تقریباً به هیچ وجه این پایان خوبی ندارد اگر توییتر اشتباه کند، تقریباً همه عصبانی خواهند شد. اگر درست پیش برود، افراد کمتری عصبانی خواهند شد، اما انتظارات آنقدر بالاست که مطمئناً مایوس کننده خواهد بود.

اگر سال‌ها به این فکر کرده‌اید که چیزی که توییتر را اصلاح می‌کند دکمه ویرایش است، بسیار خوب خواهید بود. ناامید شدم از اینکه فهمیدم هنوز هم همان آتش سوزی زباله دان است، فقط با غلط املایی کمتر.

درس این است: وقتی همه مشتریان شما از شما چیزی مشابه می‌خواهند، خطرات را به طور تصاعدی افزایش می‌دهد. توییتر احتمالاً بهتر بود به جای اینکه در مورد آن معامله بزرگی کند، راهی برای آزمایش بی سر و صدا پیدا می کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید وقتی انتظارات تا این حد بالاست این است که به آنها توجه نکنید، بلکه هر تغییری را که ایجاد می کنید کم اهمیت جلوه دهید. حتی ممکن است بپرسید که آیا اصلاً ارزشش را دارد؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی