عمومیمقالات

داستان عاشقانه بسیار باورنکردنی، Snopes.com بررسی شد

داستان عاشقانه بسیار باورنکردنی، Snopes.com
بررسی شد

مربی فقید UCLA جان وودن یک بار گفت ، «اشتیاق موقتی است. عشق پایدار است.” در واقع، عشق وودن به همسرش نلی رایلی است چیزهایی از افسانه های عاشقانه طبق داستان، وودن هر ۲۱ ماه یک نامه عاشقانه برای معشوقش می نوشت. در آنها، او می گوید که چقدر دلش برای او تنگ شده است و نمی تواند صبر کند تا دوباره او را ببیند.

ریک ریلی، ستون‌نویس سابق Sports Illustrated در مقاله مارس ۲۰۰۰ درباره چوب. «او به پشته‌ای از نامه‌های عاشقانه که روی بالش او نشسته است، می‌رود، نوار زرد را باز می‌کند، نوار جدید را روی آن می‌گذارد و دوباره روبان را می‌بندد. پس از آن این پشته ۱۸۰ حرف خواهد بود، زیرا سه شنبه ۱۵ سال از روز مرگ نلی، همسر محبوب ۵۳ ساله او می گذرد.”

ریلی یکی از بسیاری از نویسندگانی بود که مراسم ماندگار وودن را مدت‌ها پس از مرگ همسرش مستند کرد. اما این داستان به طور عجیبی سال‌ها بعد به عنوان داستان محبوب، Snopes.com ظاهر شد. باربارا میکلسون گزارش داد: «نمی‌توانیم بفهمیم که چرا مقاله ذکر شده در بالا به طور ناگهانی در سال ۲۰۰۴ تبدیل به یک ایمیل داغ شد.»

عشق پایدار مربی وودن به نلی رایلی

در ستون Sports Illustrated، ریلی قصیده‌های روزانه بیوه را برای همسر مرحومش توصیف کرد: “به یاد او، او فقط روی نیمی از تختش می‌خوابد، فقط روی بالش، فقط بالای آن. از ملحفه ها، هرگز بین آنها، فقط با روتختی قدیمی که برای گرم نگه داشتن او به اشتراک گذاشته بودند.»

زیرا Snopes.com خود را به عنوان “منبع اینترنت برای مشخص می کند چه چیزی درست است و چه چیزی کاملاً مزخرف است. او می‌نویسد: «بنابراین اغلب داستان‌هایی که ما به‌عنوان غرق طبقه‌بندی می‌کنیم، مبنای واقعی کمی برایشان دارند، و عمدتاً به‌عنوان تمثیل‌هایی برای الهام بخشیدن به جای اطلاع‌رسانی وجود دارند. “اما در اینجا چنین نیست – این مورد پرتره دقیقی از جان وودن، مربی مشهور بسکتبال را ترسیم می کند.”

«نامه‌های ماهانه مربی به همسر متوفی‌اش نلی نیز سابقه دارد. میکلسون نوشت. «در بیست و یکمین روز هر ماه، مربی وودن پس از بازدید از قبر او در Forest Lawn، نامه‌ای برای او می‌نویسد که روی بالش کنار تختش می‌گذارد. هر یک از آن نامه‌ها با گفتن اینکه هر روز دلتنگ اوست و منتظر زمانی است که بتواند دوباره با او باشد، پایان می‌یابد.”

این مقاله در فوریه ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی