عمومی

مونیک جانسون در مورد رویدادهای مجازی برای ساختن شما کسب و کار

مونیک جانسون در مورد رویدادهای مجازی برای ساختن شما
کسب و کار

در قسمت رویدادهای مجازی برای ساختن خود Business، مونیک جانسون، موسس آزمایشگاه LIVE Video Lab و The M.O.V.E Experience و شاون هسینگر، سردبیر اجرایی Small Biz Trends با هم می نشینند. برای بحث در مورد اینکه چگونه صاحبان مشاغل کوچک می توانند از این روند به نفع خود استفاده کنند.

شان: رویدادهای مجازی چیز جدیدی نیستند، پس چرا در چند سال گذشته برای کسب و کارها بسیار حیاتی شده اند. ?

مونیک: جهان در سال ۲۰۲۰ همه گیر را پشت سر گذاشت، زمانی که ما به معنای واقعی کلمه مجبور به تعطیلی بودیم. ما تغییر را دوست نداشتیم، بنابراین به تلویزیون، رایانه، دستگاه های تلفن همراه و غیره هجوم آوردیم تا مشغول بمانیم و خسته نشویم.

او می گوید که رویدادهای مجازی که قبلاً عادت داشتیم کووید را ببینیم نوع مجازی مشابهی ندارند رویدادهایی که اکنون در نتیجه همه گیری می بینیم.

Monique به ما می گوید که رویدادهای مجازی راهی عالی برای جلب توجه مردم، ایجاد آگاهی یا اهداف شما هر چه باشد او می گوید که اینها برخی از دلایل اصلی هستند که چرا رویدادهای مجازی در چند سال گذشته بسیار مهم شده اند.

شان: بنابراین، رویدادهای مجازی متفاوت از قبل هستند. چه تفاوتی با هم دارند؟

Monique: همه نوع رویداد مجازی وجود دارد. اجلاس های مجازی قبل از کووید ۱۹ صرفاً تصمیم گیری بود که بیایید گروهی از افراد، متخصصان را دور هم جمع کنیم. آنها فقط می خواهند اسلایدهایی را نشان دهند – شاید چیزی را انتخاب کنند و تمام است.

او می گوید که اجلاس های مجازی که به درستی، استراتژیک، عمدی یا غیر از این انجام می شوند چیزی نیستند که در آن شما انجام دهید. فقط یک دسته از افراد را بگیرید و یک عرشه اسلاید داشته باشید که روی صفحه نمایش داده می شود.

امروزه، تعامل بیشتری در حال رخ دادن است—ارتباط بیشتری وجود دارد… دوربین بیشتر. ظاهر. او می‌افزاید که افراد بیشتری هستند که می‌گویند، خوب، چگونه می‌توانیم این کار را انجام دهیم، جایی که مخاطب را درگیر کنیم و کاری نکنیم که فقط کسی باشد که از یک نفر به چند نفر فریاد می‌زند؟



قبل از وبینار، نزدیک به یک رویداد واقعی بعد از

شان: به نظر من قبلاً بیشتر شبیه یک وبینار بود، و اکنون بیشتر شبیه یک رویداد واقعی است.

Monique: درست است، و حتی وبینارهای امروزی مانند قبل نیستند. و من فکر می‌کنم که بسیاری از مواقع صاحبان کسب‌وکار، یا کارشناسان بیرونی، از این واقعیت که نمی‌توانند فقط با یک دسته اسلاید پنهان شوند، به هم می‌خورند، درست است؟

بنیانگذار لابراتوار ویدیوی LIVE ادامه می دهد که همه چیز بسیار تغییر کرده است و این فقط این است که چه کاری می توانیم انجام دهیم تا مخاطبان خود را درگیر نگه داریم. او می‌گوید کاملاً رک و پوست کنده، به شما و اسلایدهایتان مربوط نمی‌شود، بلکه به این بستگی دارد که چگونه می‌توانید تجربه‌ای را ارائه دهید و به کسانی که در رویدادهای مجازی شما شرکت می‌کنند خدمت کنید.

مزایای رویدادهای حضوری مجازی

شان: با کاهش محدودیت‌های سفر، آیا می‌بینید که همه به رویدادهای عمدتاً حضوری برمی‌گردند یا فکر می‌کنید برخی چیزها تغییر کرده است. به طور دائم و اگر چنین است، چه؟

مونیک: می دانم که اوضاع در حال کاهش است، مردم در حال باز شدن هستند، مردم انرژی حضور در آن را دوست دارند. شخص و حضوری عالی است – اما مجازی هم همینطور.

بر خلاف یک رویداد مجازی، آنها در محیط خود هستند، راحت هستند – خواه در آن باشند. فرصتی برای انجام شبکه، بنابراین برای مثال، در پلتفرم زوم می‌توانید گروه‌های شکست‌خورده را انجام دهید تا گروه‌های کوچک‌تر باشند.

مونیک ادامه می‌دهد که یک شخصیت درون‌گرا احساس خواهد کرد. اشتراک‌گذاری راحت‌تر، یا حداقل گفتن چیزی یا درگیر بودن، در مقایسه با حضور در یک اتاق اصلی بزرگ، یک کنفرانس حضوری یا اتاق اصلی یک رویداد مجازی در Zoom.

بنابراین، او می‌گوید، این تنها یک مثال اصلی است. مورد دیگر هزینه است. بنابراین هزینه برای هر دو طرف، نه تنها مردم، شرکت کنندگانی که قرار است به صورت حضوری زندگی کنند، از تهیه بلیط، رزرو پرواز، رزرو هتل، غذا، سرگرمی – هر کاری که در زمان انجام می دهید. شما به آنجا می رسید در مقایسه با حضور در یک رویداد مجازی بسیار کمتر است.

رویدادهای حضوری در مقابل رویدادهای مجازی

حتی اگرچه او طرفدار بزرگ رویدادهای مجازی است، اما مونیک معتقد نیست که حضوری بدتر است، یا چیزی است که حضوری فقط قرار است کنترل را در دست بگیرد

در نهایت، او اضافه می کند که رویدادهای مجازی هنوز هم می توانند بخشی از استراتژی کسب و کار یا مدل کسب و کار شما باشند. در هر صورت، چیزی که او در کار با مشتریان و همکارانش در فضای آنلاین دیده است این است: آنها از رویدادهای مجازی برای جذب افراد یا غریبه هایی که نمی دانند چه کسانی هستند استفاده می کنند تا در اکوسیستم خود و محاوره در جهان ثبت نام کنند. .

و سپس … اگر در برنامه ای ثبت نام کنند یا به این دلیل که شما را خیلی دوست دارند و به شما می گویند که می خواهند شخصاً شما را ملاقات کنند، او می گوید به همین دلیل معتقد است که رویدادهای مجازی اینجا هستند.

حتماً بقیه ویدیو را که در آن نکات مفید و کاربردی پیدا خواهید کرد، از جمله اینکه چگونه تصمیم می‌گیرید چه نوع برنامه‌ای را پیدا کنید، ببینید. عواملی که باید در مورد اینکه آیا رویداد بعدی شما باید حضوری باشد در نظر بگیرید.

در SoundCloud گوش دهید …

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google دنبال کنید.


بیشتر در: Small Biz در ۱۵
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی