عمومی

Zoholics به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا رشد کنند

Zoholics به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا رشد کنند

می خواهید شبکه حرفه ای خود را با ملاقات و تعامل با رهبران تجاری همفکر از صنایع مختلف توسعه دهید؟ در مورد نگاهی انحصاری به محصولات جدیدی که به رشد کسب و کار شما کمک می کنند، چطور؟ اگر هر یک از این مفاهیم به شما علاقه مند است، مطمئن شوید و تقویم خود را برای رویداد آینده Zoho علامت گذاری کنید – Zoholics.

ما با Zoho Senior Evangelist صحبت کردیم , تیلور بکمن، برای دریافت اطلاعات کامل از این فرصت هیجان انگیز. آنچه آموختیم این است:

Zoholics چیست؟

Zoholics کنفرانس شاخص سالانه Zoho است که انجمن Zoho را گرد هم می آورد تا تجربه ای دوستانه و تعاملی برای یادگیری داشته باشید. و رشد کنند. این رویداد فرصتی برای کاربران، مشتریان و شرکا است تا با تیم Zoho رو در رو ملاقات کنند، مستقیماً از کارکنان برنامه های مورد علاقه یاد بگیرند و با مشتریان همفکر خود ارتباط جدیدی برقرار کنند.

چرا یک صاحب کسب و کار کوچک باید در یک رویداد Zoholics شرکت کند؟

حضور در یک رویداد Zoholics می تواند به طرق مختلف برای صاحب یک کسب و کار کوچک مفید باشد. آیا نمی دانید که آیا امسال باید در Zoholics شرکت کنید؟ دلایل زیر را در نظر بگیرید که چرا شرکت در Zoholics ایده خوبی است:

  • < span class="font">فضای دوستانه – Zoholics یک محیط گرم و سرسبز است، بنابراین صحبت کردن با مردم آسان است و فقط خودتان باشید.
  • اطلاعات مفید – ویژگی های Zoholics انواع جلسات محصول آموزنده که به کاربران کمک می کند بفهمند Zoho چگونه می تواند به رشد و بهبود کسب و کارشان کمک کند.
  • فرصت های کسب و کار – شرکت کنندگان Zoholics فرصتی به دست می آورند امکاناتی برای ملاقات و یادگیری با سایر صاحبان مشاغل کوچک، و همچنین متخصصان و رهبران سازمان های بزرگتر.
    <. /span>

چه چیزی می توانید در یک رویداد Zoholics یاد بگیرید؟<. span class="size">

< span class="font">شرکت کنندگان چه نوع اطلاعاتی را می توانند در یک رویداد Zoholics بیاموزند؟ اول – بدیهی است – آنها می توانند در مورد اینکه Zoho چگونه می تواند برای کسب و کارشان سودمند باشد، یاد بگیرند. این شرکت نرم افزاری بیش از ۵۰ برنامه کاربردی برای کمک به راه اندازی یک کسب و کار ارائه می دهد.

در Zoholics، کارکنان همچنین طیف گسترده ای از محصولات را پوشش خواهند داد و در عین حال داستان ها و تجربیات مشتریان را به نمایش می گذارند. . شرکت کنندگان در مورد محصولات Zoho، نحوه استفاده مشتریان از نرم افزار و آنچه Zoho می تواند برای شرکت های خود انجام دهد، آشنا می شوند.

حضور در یک رویداد Zoholics چه کاری می تواند برای صاحب یک کسب و کار کوچک انجام دهد؟

Zoholics می تواند کارهای زیادی برای صاحبان مشاغل کوچک انجام دهد. شرکت کنندگان Zoholics قدردانی می کنند که کنفرانس یک مهمانی نیست، بلکه یک رویداد متمرکز بر یادگیری است. این یک فرصت عالی برای صاحبان مشاغل کوچک است تا از وظایف روزمره خود کناره گیری کنند و روی تجارت کار کنند.

در Zoholics، صاحبان مشاغل کوچک از کارشناسان درباره ابزارهایی که می توانند برای رشد و بهبود سازمان خود استفاده کنند، یاد می گیرند. از آنجایی که تعداد زیادی از کارکنان Zoho در اطراف هستند، به راحتی می توان در راهروها سؤال کرد یا در مورد یک ایده در هنگام ناهار بحث کرد.

البته، از آنجایی که تعداد زیادی صاحب مشاغل کوچک دیگر در همان قایق هستند، و همچنین برخی از آنها که در سفرهای کارآفرینی خود بیشتر هستند، Zoholics انواع فرصت ها را برای یادگیری ارائه می دهد. از موفقیت ها و تجربیات دنیای واقعی دیگران. در نهایت، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک متوجه می‌شوند که Zoholics مکانی است که مفاهیم شروع به کلیک کردن می‌کنند و می‌دانند که چگونه می‌توانند از ابزارها در سازمان‌های خود برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنند.

رویدادهای Zoholics کجا و چه زمانی برگزار می‌شوند؟

علاقه مند به حضور در Zoholics هستم اما مطمئن نیستم کجا برای پیدا کردن یک رویداد در نزدیکی شما؟ برای پذیرفتن مشتریان بیشتری از Zoho، جشن ۲۰۲۳ Zoholics در سه مکان در چندین تاریخ برگزار خواهد شد:

  • Pleasanton، کالیفرنیا در ۲۰-۲۱ آوریل ۲۰۲۳ – ثبت نام
  • جرسی سیتی، نیوجرسی در ۲۶-۲۷ آوریل ۲۰۲۳ – ثبت نام
  • آستین، تگزاس در ۳ تا ۴ مه ۲۰۲۳ – ثبت نام

چگونه می توانم برای شرکت در یک رویداد Zoholics ثبت نام کنم؟< /span>

۱۳ مکان میزبان رویدادهای Zoholics در سال ۲۰۲۳٫ امروز برای Zoholics ثبت نام کنید و حتما وارد شوید ter کد تخفیف SBTPROMO را برای صرفه جویی ۲۵ درصدی در بلیط.


بیشتر در: Zoho Corporation

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی