کسب و کار

شغل سیسمونی نوزاد، ایده آل در کسب درآمد

یکی از ایده های خلاقانه کسب و کار، فروش سیسمونی و وسایل نوزاد است. این شغل ضمن اینکه یکی از مشاغل خوب است، جز ایده های پول ساز محسوب می شود.

معمولا فروشگاه مرتبط با وسایل نوزادان در تمام کشورها و شهرها وجود دارد و همه با آن آشنا هستیم. بیشتر زوجها هنگامی که دارند بچه دار می شوند، از همان ابتدا اقدام به تهیه وسایل لازم برای او می کنند. منظور از وسایل ضروری لباس، گهواره، کریر، وسایل حمام، حوله، کالسکه، اسباب بازی و غیره می‌ باشد. مسلم است که هر روز در همه دنیا و البته شهر شما نوزادانی پا به این دنیا می گذارند. بنابراین این شغل همیشه مشتریان خاص خود را دارد. باید این نکته را نیز گفت که این کسب و کار روندی پیوسته دارد، یعنی اگر شما این مهارت را داشته باشید که پدرها و مادرها را به خرید از خود تشویق کنید، آنها می توانند تبدیل به مشتریان دائمی شوند که سالها از شما خرید می کنند.

6 2 - شغل سیسمونی نوزاد، ایده آل در کسب درآمد

کسب و کار فروش سیسمونی به صورت مغازه و یا آنلاین

در این زمینه تفاوتی ندارد که کسب و کار خود را به صورت فروشگاه اینترنتی و یا مغازه در سطح شهر شروع کنید، ولی پیشنهاد ما این است که هر دو زمینه را در کنار هم داشته باشید. زیرا در این صورت شغل شما توسعه بیشتری دارد و شما می توانید محصولات خود را در سطح گسترده تری عرضه کنید.

اگر در زمان شروع کار هزینه طراحی سایت را ندارید، می توانید از فضاهای دیگری چون شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام یا پیام رسان تلگرام استفاده کنید. میلیون ها فرد در این شبکه ها حضور دارند و اگر کمی خلاقیت و مهارت داشته باشید، آنها از محصولات شما بازدید خواهند کرد. بنابراین همانگونه که گفتیم در روش مدیریت غیرمستقیم شغل خود، چه به صورت سایت و چه بهره گرفتن از شبکه های اجتماعی باید تلاش کنید تا مشتریان و به خصوص پدر و مادرها را به خود جذب کنید.

احداث مغازه سیسمونی

اگر تصمیم دارید که با گشایش مغازه، خودتان به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید، سعی کنید در مکانی خوب و پررفت و آمد کسب و کارتان را راه اندازی کنید؛ زیرا موقعیت مغازه تاثیر زیادی بر فروش شما می گذارد.

اگر قصد داشتید یک مغازه باز کرده و خودتان جنس ها را خریداری کرده و بفروشید، پیشنهاد می کنم یک مغازه خوب در محل مناسبی که فکر می کنید عبور و مرور زیاد هست اجاره کنید. موقعیت فروشگاه شما خیلی مهم است. باید به این موضوع توجه کنید که باید محصولات مربوط به سایز ۱ تا ۹ را داشته باشید. سیسمونی که کلیه محصولات لازم را دارا باشد قادر خواهد بود پدر و مادرهای زیادی را به سمت خودش جذب کند.

نکته دیگر که در این زمینه باید گفت، این است که این شغل نیاز به سواد و تحصیلات خاص دانشگاهی ندارد و تنها سرمایه اولیه و کیفیت محصولات شما بسیار مهم است؛ یعنی نیاز به سرمایه قابل توجهی دارید و به علاوه معمولا در این زمینه مشتریان سعی می کنند، وسایل با کیفیت را برای فرزند خود تهیه کنند. اگر بتوانید محصولات باکیفیت، شیک و در عین حال جامعی عرضه کنید، می توانید پدر و مادرها را به خود جذب کنید

بیشتر بخوانید: کسب و کار اینترنتی و نحوه دریافت مجوزهای لازم

بیشتر بخوانید: توضیحات شروع شغل بوتیک

بیشتر بخوانید: نحوه شروع کار شغل فروش کیف و کفش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی