عمومی

هنگامی که غذای تحقیق و توسعه بروکلین درهای خود را در طول دوره بسته است پاندمی، بنیانگذاران می گویند که همسایگان آنها همه چیز را ساخته اند تفاوت

هنگامی که غذای تحقیق و توسعه بروکلین درهای خود را در طول دوره بسته است
پاندمی، بنیانگذاران می گویند که همسایگان آنها همه چیز را ساخته اند
تفاوت

یادداشت سردبیر: برای بسیاری از کارآفرینان، مدیریت مشاغل کوچک– آژانسی که مسئول بهبود آنها است- یک راز است. در این مجموعه، شرکت تلاش می کند تا از طریق تعامل شش صاحب کسب و کار، برنامه های فاجعه آمیز آژانس را روشن کند. در اینجا نحوه عملکرد سارا دیما، یکی از بنیانگذاران R&D Foods، همراه با درس های کلیدی که آموخته بود، آمده است.

سارا دیما عاشق کوچک شد. کسب و کار در حالی که در اوایل دهه ۲۰۰۰ در City Bakery در نیویورک کار می کرد. در آنجا او در سال ۲۰۱۴ با نویسنده کتاب آشپزی برنده جایزه جیمز بیرد، ایلین روزن، آشنا شد و این دو غذای تحقیق و توسعه، یک فروشگاه غذاهای تخصصی که غذاهای آماده و پذیرایی را ارائه می دهد، در سال ۲۰۱۴ باز کردند. در حالی که وام PPP کسب و کار دیما را در طول همه گیری سرپا نگه داشت، او توصیه می کند منابع بودجه محلی در آینده. — همانطور که به بریت مورس گفته شد

هنگامی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، ما مجبور شدیم همه کارکنان خود را اخراج کنیم و به مدت یک هفته کاملا تعطیل کنیم. در ماه مارس. ما در آن زمان شروع به دریافت سفارشات از پنجره خود کردیم، اما تا سپتامبر ۲۰۲۱ بود که دوباره خدمات کامل را شروع کردیم. در آن مدت دو وام PPP گرفتیم. اولین عرضه بسیار گیج کننده بود، همانطور که برای بسیاری از مردم، زمانی که به چه اسنادی نیاز داریم، گیج کننده بود. ما دو وام گرفتیم، یکی به مبلغ ۷۶,۳۲۷ دلار در ماه مه ۲۰۲۰ و دیگری به قیمت ۱۰۶,۵۱۹ دلار در فوریه ۲۰۲۱٫ بلافاصله پس از باز شدن بخشش برای هر دو و به موقع، تقریباً شش هفته، درخواست دادم. ما بدون پول نقد نمی توانستیم زنده بمانیم.

هنوز باید از بدهی وام برنامه دسترسی به سرمایه NYS خود که ۷۰۰۰۰ دلار بدهکار هستیم، خلاص شویم. ما ماهانه ۴۰۰۰ دلار بابت آن می پردازیم و تحمل آن بسیار هزینه است. جریان نقدینگی برای یک کسب و کار کوچک بدون نیاز به پرداخت وام مانند آن بسیار دشوار است، به خصوص در زمان‌های کندتر سال.

ما در طول سال‌ها و از طریق دریافت سرمایه‌های بعدی برای کسب‌وکارمان به این موضوع پی برده‌ایم. ، که استفاده از مؤسسات مالی توسعه جامعه کوچکتر، بیشتر جامعه و محله برای وام هایی مانند این، راه بسیار سریع تری است. ما سنگ بنای محله خود هستیم ما در حال حاضر ۱۸ کارمند به اضافه خودمان داریم و سال گذشته تقریباً ۱٫۶ میلیون دلار در تجارت انجام دادیم. صندوق‌ها و مؤسسات محلی، اجتماعی می‌دانند که ما چه کسی هستیم و در واقع به کسب‌وکارمان اهمیت می‌دهند.

ببینید که سایر بنیان‌گذاران در مورد کار با این شرکت چه می‌گویند. SBA:

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی