چگونه یک فروشگاه Etsy راه اندازی کنیم
چگونه یک فروشگاه Etsy راه اندازی کنیم
در این راهنما، ما به شما نشان می دهیم < Strong> چگونه یک فروشگاه Etsy Step-by-Step را شروع کنیم و ایده های کسب و کار صنایع دستی خود را بسازید یک واقعیت است.
فروشندگان می توانند محصولات دست ساز، اقلام قدیمی، و لوازم صنایع دستی را فهرست کنند. هنگامی که فهمیدید چه چیزی می خواهید بفروشید ، وقت آن است که یاد بگیرید که چگونه یک فروشگاه Etsy را راه اندازی کنید تا بتوانید محصولات خود را در مقابل خریداران بالقوه دریافت کنید. هنگام راه اندازی فروشگاه Etsy، مدتی را برای یادگیری در مورد پلتفرم سرمایه گذاری کنید. سپس می توانید به بهترین شیوه هایی که فروشگاه Etsy خود را به سطح بعدی می برد-و فروش اقلام را شروع کنید.
از زمان راه اندازی خود در سال ۲۰۰۵، Etsy درها را به روی میلیون ها کارآفرین باز کرده است تا کسب و کارهای دست ساز خود را راه اندازی کنند. پلت فرم آنلاین به هر صاحب کسب و کار کوچک اجازه می دهد تا به راحتی فروشگاه تجارت الکترونیک خود را باز کند و به مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا کند. در حقیقت ، این پلتفرم دارای بیش از ۶۰ میلیون خریدار فعال طبق Etsy. بنابراین این یکی از مقصد های برتر برای خریداران آنلاین است-به ویژه علاقه مندان به موارد منحصر به فرد یا یک نوع. />
همچنین ، در صورت نیاز به برنامه etsy . />
چگونه یک فروشگاه Etsy را در ۱۴ مرحله راه اندازی کنید
بنابراین شما یک خالق دست ساز هستید و باید بازاری برای کالاهای خود پیدا کنید. شما یک ایده برای یک مغازه دارید. اکنون زمان باز کردن فروشگاه خود است.
با تنظیم حساب فروشنده خود شروع کنید تا بتوانید می تواند اقلام دست ساز منحصر به فرد شما را ارائه دهد. Etsy یک فرآیند مشخص برای راه اندازی و راه اندازی فروشندگان جدید دارد. بنابراین، مهم است که این مراحل را دنبال کنید.
در اینجا، نحوه راهاندازی فروشگاه Etsy را به شما آموزش میدهیم.
۱٫ یک حساب Etsy راه اندازی کنید
قبل از یادگیری نحوه راه اندازی فروشگاه Etsy، به یک حساب اولیه نیاز دارید. حتی کسانی که از Etsy خرید می کنند باید یکی داشته باشند. بنابراین ممکن است قبلاً این مرحله را پوشش داده باشید. اگر نه، فقط با آدرس ایمیل و رمز عبور خود ثبت نام کنید.
یا می توانید از یک موجود استفاده کنید. حساب گوگل یا فیسبوک برخی از اطلاعات شخصی اولیه را اضافه کنید. حتی می توانید یک عکس و یک بیوگرافی کوتاه اضافه کنید.
این با اطلاعاتی که در ویترین فروشگاه Etsy شما ظاهر می شود متفاوت است. بنابراین نیازی نیست که هنوز وارد محصولات یا بازاریابی شوید. اما خریداران میتوانند روی نمایه شما از فروشگاه شما کلیک کنند، بنابراین آن را حرفهای نگه دارید.
- برای حفظ حرفهای بودن، از یک ایمیل تجاری برای ثبتنام استفاده کنید.
- نمایه خود را با شخصی شخصی سفارشی کنید. لمس کنید تا با خریداران بالقوه ارتباط برقرار کنید.
۲٫ نام فروشگاه را انتخاب کنید
هنگامی که یک حساب کاربری دارید، روی “Open Your Etsy Shop” کلیک کنید تا جزئیات مغازه را اضافه کنید. سپس شروع به تنظیم تنظیمات برگزیده فروشگاه خود کنید.
یکی از اولین مواردی که باید مشخص کنید نام فروشگاه شما است. انتخاب نام مغازه را مشابه انتخاب نام تجاری در نظر بگیرید. این روی نام کاربری و URL Etsy شما تأثیر می گذارد، بنابراین با دقت انتخاب کنید. فقط یک بار می توانید دسته خود را بدون نیاز به تایید خاص Etsy تغییر دهید. هنگام ثبت نام، این اطلاعات را آماده کنید.
بسیاری از فروشندگان گنجاندن کلمات یا عباراتی را که توصیف کننده آنچه می فروشند مفید می دانند. این به سادگی یافتن و به خاطر سپردن فروشگاه شما را برای خریداران آسان تر می کند. اما برای متمایز کردن کسب و کار Etsy خود، برخی از کلمات خلاقانه را نیز وارد کنید.
اگر برای یافتن الهام از نام فروشگاه در تلاش هستید، این نام های منحصر به فرد کسب و کار صنایع دستی. علاوه بر این، مطمئن شوید که نام شما قبلاً گرفته نشده باشد یا علامت تجاری نداشته باشد. همچنین ممکن است بخواهید ببینید که آیا در شبکه های اجتماعی مورد علاقه شما یا به عنوان یک دامنه اختصاصی در دسترس است یا خیر.
- کلمات کلیدی SEO مرتبط با محصولات خود را جستجو کنید و برای مشاهده بهتر، یکی را در نام فروشگاه خود بگنجانید.< /li>
- نام را با دوستان یا خانواده برای بازخورد در مورد به یاد ماندنی بودن و مرتبط بودن آزمایش کنید.
۳٫ ایجاد تنظیمات فروشگاه
قبل از اینکه فروشگاه Etsy خود را به طور رسمی باز کنید، باید چند تنظیمات اساسی را انتخاب کنید. این موارد شامل مواردی مانند زبان، واحد پول و مکان شما می شود. Etsy شما را از طریق مراحل راهنمایی می کند. و هر گزینه بسیار ساده است. بنابراین به سادگی گزینه ای را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما کاربرد بیشتری دارد.
- در تنظیم زبان، واحد پول فروشگاه خود دقیق باشید، و موقعیت مکانی برای هدف قرار دادن دقیق بازار. محصولات را به فروشگاه خود بارگیری کنید
از آنجا ، زمان آن رسیده است که مواردی را که می خواهید بفروشید اضافه کنید. هر کدام یک عنوان، توضیحات، برچسبها و حداکثر ده عکس دریافت میکنند. در حالت ایده آل ، شما باید قبل از انتشار محصولات ، این موارد را آماده کنید. این که آیا شما فروش جواهرات در Etsy هستید یا از جمله انواع مختلفی از موارد ، می توانید همچنان که میروید، فهرست خود را بهروزرسانی کنید. همچنین می توانید لیست خود را بعداً ویرایش کنید.از ویژگی برچسب گذاری Etsy با گنجاندن برچسب های گسترده و خاص به طور موثر استفاده کنید.
۵٫ تعیین قیمتها
هر محصولی که اضافه میکنید نیز باید قیمتی داشته باشد. هنگام انتخاب یک نقطه قیمت ، وسایل ، نیروی کار ، بازاریابی و سایر هزینه های تولید خود را در نظر بگیرید ، به علاوه کافی اضافی برای سودآوری کسب و کار خود. این همچنین ممکن است به تحقیق در مورد محصولات مشابه در Etsy کمک کند که معمولاً برای آن می فروشد زیرا این امر می تواند نشان دهد که مشتریان مایل به پرداخت آن هستند. برای داشتن کمترین قیمت تحت فشار نباشید. آنچه را که حاشیه سود کافی در نظر می گیرید پایبند باشید. مهمتر از این است که موجودی خود را به روش های دیگر ، مانند مواد با کیفیت یا گزینه های سفارشی سازی ، جدا کنید.
اضافه کردن هزینه های حمل و نقل به قیمت های خود را در نظر بگیرید. شما می توانید نرخ حمل و نقل جداگانه را تنظیم کنید یا فقط آن را به هزینه محصولات اضافه کنید و حمل و نقل رایگان را ارائه دهید. و سایر هزینه های غیرمستقیم مانند بسته بندی و مواد مارک تجاری هنگام قیمت گذاری محصولات خود. تنظیمات پرداخت و صورتحساب را انتخاب کنید
هنگامی که شروع به فروش کردید، به راهی برای جمعآوری درآمد خود نیاز دارید. همچنین باید هزینه های Etsy خود را بپردازید، که شامل هزینه کمی برای هر فهرست محصول و درصدی از هر کالای فروخته شده است. برای آسانتر کردن این معاملات از PayPal ، حساب بانکی ، کارت اعتباری تجاری یا کارت های بدهی خود استفاده کنید. دوست دارید از طریق Etsy Payments، PayPal یا هر دو پرداخت ها را جمع آوری کنید. هر گزینه با هزینه های پردازش همراه است. شما Etsy را مستقیماً از طریق پرداخت های Etsy پرداخت می کنید ، در حالی که هزینه های PayPal به طور خودکار از حساب PayPal شما خارج می شود. پرداخت های Etsy تنها راه پذیرش کارتهای هدیه Etsy به عنوان یک روش پرداخت است. /li>
۷٫ فروشگاه خود را سفارشی کنید و باز کنید
Etsy راه های دیگری را برای کمک به برجسته شدن فروشگاه ها ارائه می دهد. میتوانید توضیحات فروشگاه، تصویر نمایه، تصویر سرصفحه و خطمشیهای فروشگاه را اضافه کنید که باید شامل مواردی مانند زمان ارسال باشد. اینجاست که باید به چیزهایی مانند برندسازی فکر کنید. یک لوگو، شعار و صدای برند ایجاد کنید.
وقتی از ظاهر فروشگاه آنلاین خود راضی بودید، زمان باز کردن آن فرا رسیده است. فروشگاه جدید خود را در رسانه های اجتماعی اعلام کنید یا برای شروع جذب مشتریان ایمیل ارسال کنید. همچنین میتوانید عکسها، توضیحات و خطمشیهای فروشگاه خود را بعداً در صورت نیاز ویرایش کنید.
- از ابزارهای سفارشیسازی Etsy برای ایجاد یک ظاهر منسجمی که هویت و ارزش های برند شما را منعکس می کند.
- از همان ابتدا از ابزارهای تجزیه و تحلیل Etsy برای ردیابی عملکرد فروشگاه خود و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده استفاده کنید.
۸٫ بهینه سازی برای Etsy SEO
Etsy SEO برای نمایش بیشتر محصولات شما در پلتفرم بسیار مهم است. استراتژیهای سئو مؤثر میتوانند به طور قابل توجهی قابلیت کشف فروشگاه شما را برای خریداران بالقوه افزایش دهند.
- برای بهینهسازی عناوین، توضیحات و برچسبهای محصول خود، تحقیقات کاملی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید، و دید در جستجوهای Etsy را افزایش دهید.
- > فهرستهای خود را مرتباً بهروزرسانی کنید تا روندهای فصلی و الگوهای جستجو را منعکس کند، و محصولات خود را مرتبط نگه دارید و به راحتی پیدا کنید.
۹٫ با مشتریان خود تعامل برقرار کنید
ایجاد یک رابطه قوی با مشتریان کلید موفقیت فروشگاه Etsy شما است. تعامل نه تنها اعتماد را تقویت میکند، بلکه باعث تشویق مجدد تجارت میشود.
- بهسرعت به سؤالات و بررسیهای مشتری پاسخ دهید تا اعتماد و پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنید.
- ایجاد یک برنامه وفاداری یا در نظر بگیرید. ارائه تخفیف به مشتریان بازگشتی برای تشویق مجدد به خرید.
۱۰٫ از رسانههای اجتماعی برای تبلیغ استفاده کنید
استفاده موثر از رسانههای اجتماعی میتواند ترافیک قابل توجهی را به فروشگاه Etsy شما برساند و به ایجاد نام تجاری شما در خارج از پلتفرم کمک کند.
- فروشگاه Etsy خود را با فروشگاه خود ادغام کنید. نمایه های رسانه های اجتماعی برای تبلیغات متقابل موثر.
- محتوا و داستان های پشت صحنه را به اشتراک بگذارید تا مخاطبان خود را درگیر کنید و ترافیک را به فروشگاه Etsy خود هدایت کنید.
۱۱٫ تبلیغات و تبلیغات Etsy را کاوش کنید
تبلیغات در Etsy می تواند دید فروشگاه شما را افزایش دهد. درک و استفاده استراتژیک از گزینه های تبلیغاتی Etsy مهم است.
- با گزینه های تبلیغاتی Etsy، مانند لیست های تبلیغاتی و تبلیغات خارج از سایت، آشنا شوید تا دید فروشگاه خود را افزایش دهید.
- تنظیم کنید. بودجه برای تبلیغات و نظارت بر ROI برای اطمینان از تبلیغات مقرون به صرفه.
۱۲٫ استراتژی خود را به طور مستمر نظارت و تطبیق دهید
کلید موفقیت در Etsy سازگاری و پاسخگویی به تغییرات در روند بازار و ترجیحات مشتریان است.
- از تغییرات در سیاستهای Etsy و روندهای بازار برای رقابتی نگه داشتن فروشگاه خود مطلع باشید.
- مایل باشید استراتژی کسب و کار خود را بر اساس بازخورد مشتری و دادههای فروش تغییر دهید تا مرتبط باقی بماند. و موفق.
۱۳٫ گستره محصولات خود را گسترش دهید
به روز رسانی منظم محصولات خود می تواند فروشگاه شما را جذاب نگه دارد و بخش های مختلف مشتریان را جذب کند.
- مرتب محصولات یا تغییرات جدیدی را معرفی کنید تا فروشگاه خود را شاداب و جذاب نگه دارید. .
- پیشنهادهای فصلی یا با زمان محدود را برای ایجاد فوریت و افزایش فروش در نظر بگیرید.
۱۴٫ شبکه با سایر فروشندگان Etsy
شبکهسازی با سایر فروشندگان Etsy میتواند بینشهای ارزشمند، تجربیات مشترک و بهترین شیوهها را ارائه دهد.
- به انجمنها و انجمنهای Etsy بپیوندید تا با سایر فروشندگان شبکهای کنید. تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و از دیگران در جامعه بیاموزید.
- برای گسترش دامنه دسترسی خود و کشف استراتژی های بازاریابی جدید، با فروشندگان دیگر همکاری یا تبلیغ متقابل کنید.
هزینه های Etsy. فروشندگان
یادگیری نحوه راه اندازی فروشگاه Etsy همچنین به معنای در نظر گرفتن تمام هزینه های احتمالی است. Etsy یک تجارت است. بنابراین Etsy کارمزدهای لیست را از فروشندگان جمع آوری می کند تا درآمد خود را به دست آورند. اگر قصد راه اندازی فروشگاه Etsy را دارید، هزینه های مختلفی وجود دارد که ممکن است مجبور به پرداخت آن باشید. این چیزی است که قبل از شروع باید بدانید.
هزینه فهرست
< هر بار که یک محصول جدید را در Etsy لیست می کنید، 0.20 دلار هزینه پرداخت می کنید. این درست زمانی است که شما لیست هایی را که قبلاً فروخته شده اند نیز تمدید می کنید. لیست ها قبل از انقضا چهار ماه دوام دارند. بنابراین نیازی به بازپرداخت آن هزینه نخواهد بود مگر اینکه آن زمان گذشته باشد یا بخواهید دوباره مورد را فهرست کنید.
تصویر: Etsy
کارمزد معامله
هر بار که محصولی را می فروشید، باید هزینه تراکنش نیز بپردازید. Etsy 5 درصد از قیمت فروش هر کالا را می گیرد. این شامل قیمت حمل و نقل است. لازم نیست نگران کارمزد محصولاتی باشید که در نهایت به فروش نمی رسند.
<کارمزدهای پردازش پرداخت
سیستم پرداخت خود را انتخاب کنید. چندین روش پرداخت برای Etsy وجود دارد. اما پرداخت های Etsy آن را ساده می کند. هر بار که خریدی را انجام می دهید که در آن خریدار از Etsy Payments استفاده می کند، هزینه پردازش پرداخت از شما دریافت می شود. شما ۳٪ از قیمت فروش، به اضافه ۰٫۲۵ دلار را برای پوشش هزینه پردازش کارت اعتباری می پردازید. همچنین میتوانید پرداختها را از طریق PayPal بپذیرید، اما با هزینههای جداگانهای همراه است که به Etsy پرداخت نمیشود.
سایر هزینهها
اگر میخواهید از طریق Etsy تبلیغ کنید، باید پرداخت کنید. هزینه های اضافی. برای تبلیغ فهرستها در Etsy، بودجه خود را تعیین میکنید.
اما این پلتفرم همچنین یک برنامه تبلیغات خارج از سایت را ارائه می دهد که در آن محصولات در Google و جاهای دیگر به صورت آنلاین تبلیغ می شوند. فروشگاه ها به طور خودکار برای این برنامه ثبت نام می شوند. اما شما فقط هنگام فروش پرداخت می کنید. برای مغازه هایی که بیش از ۱۰۰۰۰ دلار در سال فروش دارند، هزینه فقط برای اقلامی که از طریق این تبلیغات به فروش می رسند، ۱۲ درصد قیمت فروش است. برای کسانی که کمتر از آن درآمد دارند، کارمزد ۱۵٪ از هر فروش است. با این حال، میتوانید از برنامه انصراف دهید.
اگر واحد پول فروشگاه شما با واحد پول موجود در حساب پرداخت شما متفاوت است، Etsy هزینههای تبدیل ارز را دریافت میکند.
چگونه Etsy خود را مدیریت کنید خرید
وقتی اصول راه اندازی فروشگاه Etsy را یاد گرفتید، کار تمام نشده است. اگر می خواهید فروشگاه Etsy خود موفق باشد، باید دائماً فروشگاه Etsy خود را به روز کرده و بهبود بخشید. در اینجا نگاهی به کارهای در حال انجامی که هنگام نگهداری از فروشگاه آنلاین خود لازم است، می بینیم.
به روز رسانی فهرست شما
حفظ موجودی شما بخش مهمی از اجرای هر فروشگاه آنلاین است. وقتی اقلام فروخته میشوند، میتوانید برای صرفهجویی در وقت، همان شرح فهرست را تمدید کنید. یا می توانید آن لیست ها را با عکس ها یا اطلاعات جدید ویرایش کنید. همچنین شانس خوبی برای گسترش خط تولید خود در طول سال ها وجود دارد. بنابراین باید روند افزودن موارد جدید که در بالا توضیح داده شد را تکرار کنید.
افزودن عکس محصول
عکاسی از محصول بخش بزرگی از فروشگاه موفق Etsy است. هر محصولی که اضافه می کنید باید عکس داشته باشد. اینها برای اینکه مشتریان به اقلام شما نگاه کنند ضروری هستند تا بتوانند تصمیم بگیرند که آیا مناسب هستند یا نه.
هر فروشگاه سبک بصری متفاوتی خواهد داشت. به طور کلی، سعی کنید عکسهای اصلی شما محصول شما را در مقابل یک پسزمینه ساده، مانند یک صفحه سفید یا تکهای از تخته پوستر، به نمایش بگذارند.
شما تا ده تصویر می گیرید. بنابراین میتوانید عکسهایی اضافه کنید که مقیاس مورد شما را نشان میدهد یا نحوه استفاده از آن را نشان میدهد. برای مثال، هنگام عکاسی از یک حلقه، ممکن است یک عکس از آن را روی دست خود و دیگری از آن را در کنار یک سکه قرار دهید. اگر مورد شما دارای تنوعهای مختلفی است، مانند گزینههای رنگی، حداقل یک عکس اضافه کنید که گزینهها را نشان میدهد.
پیروی از خطمشیهای Etsy
Etsy قوانینی دارد که هم از خریداران و هم از فروشندگان محافظت میکند. آنها دائماً آنها را به روز می کنند. بنابراین مهم است که فهرست کامل را با دقت بخوانید. با این حال، ایده کلی این است که فقط اقلام قدیمی، دست ساز و حرفه ای را بفروشید و همیشه در کنار مشتریان باشید. همچنین باید هزینههای خود را بپردازید و از هدایت مشتریان از Etsy برای تکمیل تراکنشها اجتناب کنید تا از پرداخت هزینههای فروشنده خود اجتناب کنید.
تصویر: اتسی
سازماندهی فروشگاه Etsy خود
اگر تعداد قابل توجهی از محصولات در فروشگاه خود دارید ، سازماندهی آنها می تواند به مشتریان کمک کند راحت تر محصولات مورد علاقه خود را پیدا کنند. در داشبورد مدیر فروشگاه خود، می توانید دسته بندی ها را به فروشگاه خود اضافه کنید تا انواع خاصی از محصولات را از هم جدا کنید. برای مثال، یک جواهرفروشی ممکن است دسته بندی هایی برای گردنبند، گوشواره، دستبند، حلقه و سنجاق ایجاد کند.
همچنین می توانید محصولات را بکشید و رها کنید تا کنترل کنید کدام اقلام ابتدا نشان داده می شوند. برای مثال، اگر اقلام فصلی مانند صابونهایی با رایحههای پاییزی میفروشید، میتوانید آنها را در پاییز به بالای صفحه منتقل کنید. سپس با سپری شدن فصل، آنها را به زیر فهرستهای دیگر منتقل کنید.
دریافت پول از Etsy
Etsy به فروشندگان اجازه میدهد تا از طریق Etsy Payments و/یا PayPal پرداختها را جمعآوری کنند. مشتریان حتی می توانند از طریق حواله به شما پرداخت کنند. با Etsy Payments، حساب بانکی خود را متصل می کنید و به طور خودکار از طریق واریز مستقیم پول دریافت می کنید. با پی پال، حساب پی پال خود را متصل می کنید و از طریق آن به طور خودکار فروش را جمع آوری می کنید. در داشبورد مدیر فروشگاه خود، روی امور مالی و سپس تنظیمات پرداخت کلیک کنید تا این ویژگی ها را کنترل کنید. Etsy Payments در هر کشوری در دسترس نیست. بنابراین PayPal برای برخی از فروشندگان ضروری است.
بازاریابی کسب و کار Etsy شما
< راه اندازی فروشگاه Etsy به چیزی بیش از ثبت نام برای یک حساب کاربری و افزودن محصولات نیاز دارد. همچنین باید خریداران را به فروشگاه خود بیاورید. در اینجا چند مورد از محبوبترین راهها برای بازاریابی فروشگاه Etsy برای مشتریان بالقوه آورده شده است.
سئوی Etsy را انجام دهید
وقتی مشتریان به دنبال نوع خاصی از محصول میگردند، احتمالاً وارد میشوند. عبارات مرتبط در نوار جستجوی Etsy این به معنای بهینه سازی موتور جستجو یا سئو است. و این یکی از بهترین راهها برای استفاده از پلتفرم Etsy برای فروش است.
بسیاری از مفاهیمی که در سئوی عمومی اعمال می شود، در مورد Etsy نیز صدق می کند. با فکر کردن در مورد عباراتی که مشتریان احتمالاً هنگام جستجوی محصولی مانند محصول شما استفاده می کنند، شروع کنید. سپس آن عبارات را در عناوین، توضیحات و برچسبهای خود بکار ببرید. اگر از کلماتی که آنها جستجو میکنند استفاده نکنید، افراد نمیتوانند محصولات شما را پیدا کنند.
با نامهای فهرستشده خود خیلی دوستداشتنی نباشید. در نام صریح باشید اما اجازه دهید خلاقیت شما در توضیحات نیز نمایان شود. برای مثال، اگر لیوانهای سرامیکی دستساز را میفروشید، فهرست شما احتمالاً باید شامل چیزی اساسی مانند «لیوان سرامیکی» باشد. اگر از یک اصطلاح عجیب و غریب مانند “کاسه سفالی” استفاده می کنید، جستجوگران ممکن است لیوان های شما را پیدا نکنند.
رنگ ها، الگوها و مواد نیز می توانند لیوان های شما را پیدا کنند. متناسب با عنوان و توضیحات برای نکات بیشتر بخوانید: Etsy SEO.
از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای اطلاع رسانی در مورد هر کسب و کاری است. این آسان و بسیار مقرون به صرفه است، حتی برای صاحبان فروشگاه Etsy. فیس بوک، اینستاگرام، پینترست و توییتر همگی می توانند برای صاحبان مشاغل دست ساز مفید باشند. فقط مطمئن شوید که لینک هایی را در توضیحات فروشگاه خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی شما را در آنجا پیدا کنند. حتی ممکن است این دستهها را روی کارتهای ویزیت یا یادداشتهای دستنویسی که همراه با هر کالای ارسال شده قرار میدهید قرار دهید. به این ترتیب، کسانی که از سفارشات خود راضی هستند، احتمالاً در آنجا برای به روز رسانی با شما در ارتباط خواهند بود. همچنین میتوانید پستها را در این پلتفرمها تبلیغ کنید تا محصولات خود را در معرض دید کاربران مرتبطتر قرار دهید.
<. هنگامی که شروع به جذب فالوور در رسانه های اجتماعی کردید، می توانید از آن برای تبلیغ محصولات جدید، میزبانی فروش فلش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود استفاده کنید. تصاویر با کیفیت و محتوای پشت صحنه می تواند به شما کمک کند واقعاً به روشی معتبر با مشتریان ارتباط برقرار کنید. هرچه تعامل بیشتری در این پلتفرمها داشته باشید، احتمالاً با هر پست از دید بیشتری برخوردار خواهید شد.
ترافیک به فروشگاه Etsy خود دریافت کنید
یادگیری چگونه یک فروشگاه Etsy را رشد دهیم شامل بسیاری از مفاهیم مشابهی است که هنگام رشد انواع دیگر مشاغل مفید هستند. . هنگامی که یک فروشگاه Etsy را باز می کنید، می خواهید ترافیک را به آن سایت بیاورید تا مشتریان احتمال خرید بیشتری داشته باشند. راه های متعددی برای انجام این کار وجود دارد. بنابراین گزینههایی را پیدا کنید که برای شما و بازار هدفتان بهترین کارآمد هستند.
روشی محبوب آوردن ترافیک به فروشگاه Etsy از طریق یک لیست ایمیل است. با یک ارائه دهنده بازاریابی ایمیل مانند Mailchimp یا Constant Contact ثبت نام کنید و به مشتریان اجازه دهید در وب سایت یا حساب های رسانه های اجتماعی شما ثبت نام کنند. همچنین میتوانید وبلاگ خود را راهاندازی کنید تا به مشتریان نگاهی پشت صحنه به کسبوکارتان بدهید و عبارات جستجوی مرتبط را در آن بگنجانید تا کسانی که به دنبال فروشگاههایی مانند فروشگاه شما در Google هستند، بیشتر با نام تجاری شما آشنا شوند.
سپس تبلیغات آنلاین وجود دارد. می توانید از گزینه هایی که Etsy ارائه می دهد استفاده کنید یا می توانید کمپین های خود را در Google یا پلتفرم های اجتماعی مورد علاقه خود راه اندازی کنید. این گزینههای تبلیغاتی اغلب فرصتهای هدفگیری بسیار خاص و توانایی تعیین بودجه خود را فراهم میکنند.
روشهای بازاریابی آفلاین را برای آوردن مشتریان بالقوه به فروشگاه خود در نظر بگیرید. این ممکن است به ویژه برای فروشندگان Etsy که اقلام مورد علاقه را به مشتریان در منطقه خود ارائه می دهند مفید باشد. به عنوان مثال، اگر تابلوهای چوبی را به شکل ایالت خود می فروشید، ارزش آن را دارد که مشتریان محلی را هدف قرار دهید. بنابراین ممکن است بخواهید علائم چاپی یا مواد تبلیغاتی را برای پخش در نمایشگاه های صنایع دستی یا رویدادهای محلی ایجاد کنید. حتی میتوانید یک آدرس وبسایت ایجاد کنید که به سایت Etsy شما هدایت میشود تا اشتراکگذاری URL خود را در مواد بازاریابی چاپی آسان کند.
۱۰ نکته برای فروش در Etsy
پس از دریافت اصول اولیه نحوه راه اندازی یک فروشگاه Etsy پوشش داده شده است، وقت آن است که عمیق تر شوید. ارتقاء فروشگاه، خدمات مشتری و بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را به سطح بعدی برسانید. بنابراین اگر میخواهید فروشگاه Etsy شما از یک سرگرمی یا یک سرگرمی به یک تجارت قانونی تبدیل شود، این نکات را در نظر داشته باشید.
۱٫ یک طاقچه منحصر به فرد ایجاد کنید
آنچه که محصولات شما را متمایز می کند را بیابید. امروزه Etsy 3.1 میلیون فروشنده فعال دارد. با این رقابت زیاد، باید چیزی پیدا کنید که برجسته شوید. نیازی نیست چیز کاملا جدیدی اختراع کنید. اما باید ایده ای در مورد نحوه قرار دادن محصولات خود در برابر دیگران داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است از مواد با کیفیت بالاتر استفاده کنید یا از گزینه های رنگارنگ تری استفاده کنید. جایگاه شما باید برای هر کسی که به مغازه شما نگاه می کند آشکار باشد. میتوانید چندین محصول را بگنجانید، اما همه آنها باید در دستهای قرار بگیرند که برای مشتریان شما واضح باشد.
۲٫ فروشگاه خود را علامت گذاری کنید
هر کسب و کاری به برندی به یاد ماندنی نیاز دارد. این شامل فروشگاه های Etsy نیز می شود. هنگامی که جایگاه و ترکیب اقلام را برای فروشگاه خود تعیین کردید، راه هایی را برای ادغام آن تم ها در جای دیگری در فروشگاه خود بیابید. به عنوان مثال، فروشگاهی که جواهرات ساخته شده از کریستال را می فروشد، می تواند نقوش کریستال و ستاره را در لوگو و بنر مغازه داشته باشد. از توضیحات فروشگاه و محصول برای تأکید بر مزایا یا قدرت کریستال ها استفاده کنید. سپس صدای برند و عناصر طراحی باید به سایر مواد بازاریابی مانند وبلاگ یا حساب های اجتماعی شما منتقل شود. این کار باعث میشود تا مشتریان بتوانند به سرعت کسبوکار شما را در زمانی که از Etsy دور هستند شناسایی کنند.
۳٫ مثل یک مشتری فکر کنید
هنگام خرید، مشتریان Etsy اغلب به دنبال چیزی خاص هستند و گاهی اوقات شامل یک سبک خاص یا چیزی مرتبط با یک رویداد یا تعطیلات فعلی است.
برای استفاده از مزایای آن. دسته بندی های محبوب، رویدادهای جاری و روندها، دو چیز را در عناوین محصول شما شامل می شود. شامل یک توصیف کاربردی مانند گلدان سرامیکی، و همچنین عنصر محبوبی که جستجوگران ممکن است به دنبال آن باشند. برای مثال:
- اگر هالووین در راه است، حتما از ” استفاده کنید هالووین» یا «شیب وار» یا کلمات مشابه در عناوین.
- علاقه مندان به کراوات رنگی وجود دارند. بنابراین اگر عناصر طراحی کراوات دار دارید آن را در عنوان بنویسید. نه فقط “جوراب” بلکه “جوراب های رنگ شده.”
- شاید شما وسایلی را با طلا یا زرق و برق ایجاد کنید. حتماً در عنوان آن را ذکر کنید زیرا برخی افراد به طور خاص به دنبال چنین طرحهایی هستند.
اگر مطمئن نیستید چه چیزی محبوب است یا در حال حاضر میفروشد، More بخش در Etsy. مطمئناً ایدههای زیادی ایجاد میکند.
۴٫ عکس های چشم نواز بگیرید
عکس محصول اصلی شما احتمالا یکی از اولین چیزهایی است که یک خریدار بالقوه در مورد لیست شما متوجه خواهد شد. بنابراین تصاویر واضح و با کیفیت ضروری هستند. قبل از پست کردن، به همان اندازه که نیاز دارید برای پیدا کردن تصویر مناسب وقت بگذارید. پس زمینه را ساده نگه دارید و لوازم اضافی را در تصویر اصلی محدود کنید تا محصول شما واقعاً بدرخشد. سپس تصاویر اضافی را اضافه کنید که محصول شما را از هر زاویه نشان میدهد.
لوازم یا مدلها مقیاس مورد را نشان میدهند. به عنوان مثال، شخصی که روسری می فروشد باید محصول را به صورت صاف و در عین حال روی یک مدل قرار دهد. حتی ممکن است برای نشان دادن طول دقیق آن را در کنار یک معیار نشان دهید. صرف نظر از آنچه می فروشید، نور مناسب و دوربین با کیفیت ضروری است.
با نحوه گرفتن تصاویر با وضوح بالا که محصولات شما را برجسته می کند، آشنا شوید. یا این بخش از کسب و کار خود را به یک متخصص برون سپاری کنید.
۵٫ در قیمت گذاری ثابت باشید
قیمت گذاری برای صاحبان فروشگاه های جدید Etsy می تواند دشوار باشد. و هیچ فرمول روشنی برای یافتن قیمت عالی وجود ندارد. با این حال، همیشه باید هزینه مواد و سایر هزینههای خود را به همراه زمانی که برای ایجاد محصولات و سایر جنبههای کسب و کارتان صرف میکنید، در نظر بگیرید.
رقابت را بررسی کنید — ببینید فروشگاه های دیگر محصولات مشابه را برای چه می فروشند. اما خودتان را کوتاه نفروشید. خریداران Etsy به اندازه آنهایی که در آمازون یا سایر سایت های بازار قرار دارند ، آگاه نیستند. اگر محصولات شما کمی گرانتر از سایرین هستند ، همیشه می توانید آن را با مواد با کیفیت یا خدمات استثنایی مشتری تهیه کنید. media.smallbiztrends.com/2023/08/how-to-start-an-etsy-shop-150×113 -Start-an-etsy-shop-300×225.png 300w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/how-to-start-etsy-shop-620xx465.png 620w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/how-tart-an-etsy-rectsy- 660×495.png 660w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimmgfmia smallbiztrends.com/2023/08/how-to-start-an-etsy-shop-768×576.png 768w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/how-to-to-start -An-etsy-hop.png 800W “اندازه =” (حداکثر-عرض: ۸۰۰px) 100VW ، ۸۰۰px “رمزگشایی =” async “width =” 800 “ارتفاع =” ۶۰۰ “کلاس =” ezlazyload AlignCenter Size-Full WP-Image -1243274 “src =” داده ها: تصویر/svg+xml ، ٪ ۳csvg ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲http: //www.w3.org/svg٪۲۲٪۲۰widt=٪۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲سیسیونی ۳E ٪ ۳C/SVG ٪ ۳E “alt =” چگونه یک فروشگاه etsy “ezimgfmt =” rs rscb12 src ngcb12 srcset “data-ezsrc =” https://smallbiztrends.com/ezoimgfmgfmt/malbizt/mallbiztreends.smallbiztreends.smallbiztrends.203 /08/how-to-start-an-etsy-shop.png “/>
۶٫ به سؤالات واضح در توضیحات خود پاسخ دهید
عنوان لیست محصول شما و توضیحات محصول به مشتریان خود نگاهی عمیق تر به آنچه می فروشید ، می دهد. این امکان را به شما می دهد که فراتر از چند کلمه کلیدی توصیفی و عکس های محصول باشید. هنگام تهیه توضیحات محصول خود ، به این فکر کنید که مشتریان چه سؤالاتی در مورد محصولات شما دارند. سپس سعی کنید به بهترین وجهی که می توانید به آنها پاسخ دهید. Ezoic-incontent_13 “/>
شامل اندازه گیری ها ، مواد مورد استفاده ، گزینه های رنگ و اطلاعات مربوط به هزینه حمل و نقل به همراه توضیحات لیست شما است. علاوه بر این ، اگر عکس های شما شامل هرگونه غرفه ای است ، به وضوح آنچه را که هست و با خرید آنها گنجانده نشده است. به عنوان مثال ، عکسی از پشته حلقه های نشان داده شده با دیگران ممکن است خریداران را در این فکر کند که یک مجموعه کامل را دریافت می کنند. با استفاده از سلب مسئولیت در توضیحات خود ، از سردرگمی خودداری کنید. خط مشی های صادقانه ایجاد کنید
سیاست های فروشگاه شما باید دقیقاً آنچه را که مشتریان می توانند هنگام خرید از فروشگاه Etsy شما انتظار داشته باشند ، بیان کند. این موارد باید شامل سیاست های حمل و نقل ، بازده و مبادلات باشد. برای حمل و نقل ، به مشتریان بگویید از چه حامل استفاده می کنید ، چند بار محصولات را ارسال می کنید و چه زمانی می توانید از آنها انتظار داشته باشید. اینها توسط فروشنده متفاوت است ، زیرا برخی موارد موجود در داخل را ارائه می دهند که آماده هستند بلافاصله و برخی دیگر هر مورد را سفارش دهند. فقط در چه شرایطی این موارد را قبول خواهید کرد. به عنوان مثال ، ممکن است شما به اثبات این موضوع که یک مورد آسیب دیده یا هرگز به مقصد خود نرسید ، نیاز داشته باشید. یا می توانید برای هر کسی که در مدت زمان مشخصی با شما تماس می گیرد ، بازپرداخت ارائه دهید. فقط حتماً اطلاعات روشنی را ارائه دهید و سپس ثابت بمانید. بنابراین سیاست های فروشگاه شما فرصتی را فراهم می کند تا در مورد نحوه ساخت یا تولید محصولات شما صادقانه صادق باشید.
۸٫ پاسخ به مشتریان سریع
etsy باعث می شود خریداران و مرورگرها بتوانند با سؤال یا نگرانی به مغازه ها دسترسی پیدا کنند. این پلتفرم حتی نشان می دهد که به سرعت هر صاحب مغازه به طور معمول پاسخ می دهد. بنابراین برای شما مهم است که به طور مرتب پیام ها را بررسی کرده و پاسخ های رضایت بخش ارائه دهید. می توانید هشدارهای ایمیل را تنظیم کنید تا پیام را از دست ندهید. یا از برنامه etsy از لیست ما استفاده کنید تا به شما در فروش و مدیریت ارتباطات کمک کند. مهم نیست که چگونه پیام ها را بررسی می کنید ، همیشه مودب و مفید باشید تا سعی کنید تجربیات مثبت را بدست آورید و مشتریان تکراری را پرورش دهید.
۹٫ برای مدیریت موجودی و حمل و نقل فرآیندی ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد سفارشات را به سرعت دریافت کنید و در صورت لزوم لیست محصولات جدید را ایجاد کنید. یک صفحه گسترده یا هر سیستم برای شما بهتر کار کند. Etsy همچنین به شما امکان می دهد تا در صورت وجود موجودی بزرگ ، به راحتی موارد و فروش را به لیست های خود اضافه کنید. برخی از جعبه های عمده فروشی یا بسته های دیگر را پیدا کنید که متناسب با اندازه محصولات شما باشد. و سپس در برخی از وسایل تکمیلی مانند جعبه پرکننده و برچسب های حمل و نقل قابل چاپ سرمایه گذاری کنید. این موارد را همانطور که با موجودی فروشگاه خود انجام می دهید ، پیگیری کنید تا بتوانید در صورت لزوم در لوازم جدید سرمایه گذاری کنید. همچنین می توانید این موارد ضروری را ببینید که محصولات حمل و نقل از خانه . ezoic-pub-ad-placeholder-645 “class =” ezoic-adpicker-ad “/>
۱۰٫ درخواست بررسی کنید
هر فروشگاه Etsy دارای یک نمایش ستاره از میانگین نمره بررسی مشتری خود در صفحه فروشگاه خود است. بنابراین مشتریان به راحتی می توانند ببینند که آیا خریداران دیگر از خریدهای خود و تجربه کلی خود راضی بوده اند. مغازه هایی که دارای بسیاری از بررسی های مثبت هستند نیز در نتایج جستجو بیشتر به نظر می رسند. سؤال کنید که آیا آنها از این مورد راضی هستند و می بینند که آیا کار دیگری وجود دارد که می توانید انجام دهید. سپس پیوندی را برای ترک یک بررسی درج کنید تا این کار را برای آنها آسان کنید. برخی از مغازه ها همچنین شامل یک لینک و یادآوری سریع در یک یادداشت دست نوشته شده با هر خرید است. مشتریانی که تجربه مثبتی با فروشگاه Etsy شما دارند نیز به احتمال زیاد به مشتریان تکرار می شوند.
۱٫ ایجاد یک طاقچه منحصر به فرد
هزینه شروع یک فروشگاه etsy چقدر هزینه دارد؟ مغازه خود را ایجاد کنید. پس از شروع لیست موارد ، هزینه لیست ۰٫۲۰ دلار برای هر یک پرداخت خواهید کرد. سپس برای هر کالای فروخته شده ۳ درصد به همراه ۳ ٪ دیگر به علاوه ۰٫۲۵ دلار برای کالاهای فروخته شده با استفاده از پرداخت های Etsy پرداخت می کنید. فروشندگان Etsy باید این هزینه ها را در قیمت های خود انجام دهند تا هزینه ها را تأمین کنند و هنوز هم سود خود را به دست آورند. فروشگاه Etsy ، شما ممکن است برای جمع آوری الهام از دیگران مفید باشد. این نمونه ها را برای تجارت شمع بررسی کنید. یا برخی از کسب و کار کوکی را ببینید مغازه های etsy.
برای علاقه مندان به دسته های دیگر ، ساده ترین راه برای یافتن نمونه ها ، جستجوی طاقچه شما در صفحه اصلی Etsy است. سپس نتایج را برای یافتن مغازه هایی که از شما الهام می گیرند ، مرور کنید. اما دقیقاً کاری را که انجام می دهند کپی نکنید – هیچ کس دوست ندارد یک copycat. فقط از آن برای الهام بخشیدن به ایده ها استفاده کنید.
آیا ارزش فروش آن را در Etsy دارد؟ لبه. در پایان ، به یاد داشته باشید که Etsy یک تجارت است ، بنابراین شما باید در آن کار کنید. شما فقط نمی توانید یک فروشگاه Etsy را راه اندازی کنید و انتظار دارید بدون هیچ تلاشی موفقیتی داشته باشید. Etsy به بیش از ۶۰ میلیون خریدار می رسد-از کجا دیگر می توانید چنین بازار بالقوه ای را پیدا کنید بدون اینکه خانه یا استودیوی خود را ترک کنید؟
برخی از فروشندگان Etsy را به عنوان یک کانال بازاریابی اضافی برای افزایش مشتری موجود خود و فروش محصولات در وب سایت های خود مشاهده می کنند. این ممکن است برای کسانی که قبلاً در سایت های شبکه های اجتماعی یا لیست ایمیل آنها موارد قابل توجهی ایجاد کرده اند ، بهترین باشد. بنابراین ، در حالی که ما فکر می کنیم یادگیری نحوه راه اندازی یک فروشگاه Etsy مفید است ، نیازی به کانال بازاریابی تنها نیست.
آیا برای فروش در Etsy به مجوز نیاز دارید؟ > شما برای افتتاح یک فروشگاه Etsy به مجوز تجاری احتیاج ندارید. همانطور که یاد می گیرید که چگونه یک فروشگاه Etsy را راه اندازی کنید ، این را به یاد داشته باشید: Etsy به مجوز احتیاج ندارد و از شما نمی خواهد که مدارکی از مجوز ارائه دهید. با این حال ، تجارت اساسی شما ممکن است به یک مورد نیاز داشته باشد. صدور مجوز به طور معمول یک ماده ایالتی یا محلی است. برخی از حوزه های قضایی ممکن است برای تولید و فروش برخی محصولات خاص به عموم – به عنوان مثال ، صابون دست ساز یا لوازم آرایشی ، مجوز نیاز داشته باشند. ایالت و محلی خود را الزامات مجوز کسب و کار بررسی کنید.
<کوچک > تصاویر: etsy