عمومی

شرکت های فناوری هزاران نفر را اخراج می کنند. این یک فرصتی برای استارت آپ های کوچکتر

شرکت های فناوری هزاران نفر را اخراج می کنند. این یک
فرصتی برای استارت آپ های کوچکتر

با افزایش قیمت‌ها و تورم و کاهش بازار سهام، بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری به این موضوع نگاه می‌کنند. در وضعیت جهان و تصمیم گیری در مورد زمان آماده شدن برای عدم اطمینان بیشتر است. برای بسیاری این به معنای اخراج یا توقف استخدام است. شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک و نتفلیکس در حال تعدیل کارکنان خود هستند، و همانطور که این ردیاب آنلاین مفید اخراج نشان می‌دهد، انبوهی از شرکت های دیگر نیز به همین ترتیب افراد را اخراج می کنند .

همانطور که یک VC به شرکت های نمونه کار خود توضیح داد: “جهان در حال سقوط است. جدا از هم و ما باید مطابق با آن عمل کنیم.”

البته این خبر بدی برای کل اقتصاد است و اخبار وحشتناک برای کارمندان مواجه با از دست دادن شغل. اما به گفته برخی از کارشناسان استخدام، یک گروه وجود دارد که ممکن است هنوز از شکست و تاریکی بزرگ فناوری سود ببرند: استارت‌آپ‌های کوچک‌تری که گاهی در طول سال‌های شکوفایی برای رقابت با غول‌های فناوری برای استعدادهای فناوری تلاش می‌کردند.

زیان فناوری بزرگ می تواند سود شرکت های کوچکتر باشد.

“خط نقره ای این است که می تواند فرصتی غیرمنتظره برای mids>به دنبال استارتاپ استعدادهای برتر فناوری را استخدام کنید که در غیر این صورت ممکن است توسط شرکت‌های بزرگ‌تر جذب شوند، پلتفرم استخدام استارت‌آپ خبرنامه اخیر منتشر نشده است.

و در حالی که اکنون قطعاً زمان انضباط مالی برای شرکت‌ها است، AngelList خاطرنشان می‌کند “سرمایه‌داران خطرپذیر همچنان خوش بین هستند. همانطور که بسیاری از VC ها متوجه شده اند که در زمان های ناب اقتصادی معاملات خوبی وجود دارد.” بدون شک ۲۳۰ میلیارد دلار پول نقد VC ها در ابتدای سال ۲۰۲۲ روی کار آمدند به حفظ روحیه سرمایه گذاران کمک می کند.

AngeList همچنین کلمات تشویق کننده ای برای کارمندان فناوری دارد که در حال حاضر نگران امنیت شغلی خود هستند. «در میان عدم قطعیت اقتصادی، تعداد مشاغل فناوری، از جمله توسعه دهندگان وب و مهندسان نرم افزار، انتظار می رود در دهه آینده رشد کنند. و خوشبختانه فرصت‌ها هنوز برای استعدادهای فناوری در تعدادی از بخش‌ها داغ است،” این یادداشت می‌کند، قبل از ارائه فهرست طولانی

به طور خلاصه، در حالی که در حال حاضر آب برای صنعت فناوری متلاطم است، دلایلی برای انتظار وجود دارد آشفتگی کنونی به یک نابودی کامل ختم نمی شود. این بدان معناست که شرکت‌ها و کارمندان امیدوارکننده و دارای انضباط مالی ممکن است در واقع فرصت‌های جدیدی را پیدا کنند که ناشی از بی‌ثباتی فعلی است.

اجازه ندهید یک بحران خوب از بین برود.

مردم AngelList تنها کسانی نیستند که به کارآفرینان یادآوری می کنند که نگذارند یک بحران خوب به هدر برود. به عنوان مثال، VC Hunter Walk سال گذشته از کارآفرینان خواست تا بیقراری ناشی از بیماری همه گیر کارکنان را مشاهده کنند، زیرا استعفای بزرگ، به عنوان فرصتی برای استعدادهایی را استخدام کنید که ممکن است قبلاً دور از دسترس بوده اند.

“خواه رفتن به یک جغرافیای جدید برای شروعی تازه (برای برخی، شاید فقط یک سال ماجراجویی) یا ترک یک امن او در آن زمان نوشت، اما حرفه‌ای راکد، ورودی‌های «من یک شرکت جدید راه‌اندازی می‌کنم/باز برای کنسرت جدید» از اول ژانویه افزایش یافته است.»

هر زمان که صنعت فناوری متزلزل می شود، چه در اثر یک بیماری همه گیر،

اگر به نظر شما پیشنهاد جالبی است، واک کامل را بررسی کنید نظرات، که شامل نکاتی در مورد اینکه چگونه استارت‌آپ‌ها می‌توانند به بهترین شکل موقعیت خود را برای جذب کارمندان باتجربه‌ای که به دنبال شروعی تازه هستند، قرار دهند. نتیجه گیری او به همان اندازه که در آن زمان بود، اکنون مرتبط است: “هیچ وقت استعدادهای بیشتری به این موضوع فکر نکرده اند که در آینده چه کاری می توانند انجام دهند. برو آنها را استخدام کن!”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی