عمومی

5 ویژگی اساسی کارگران بسیار انعطاف پذیر، طبق یک مطالعه جهانی از 26000 کارمند

۵ ویژگی اساسی کارگران بسیار انعطاف پذیر،
طبق یک مطالعه جهانی از ۲۶۰۰۰ کارمند

بین Covid-19، تورم، غرغرهای زنجیره تامین، و آشفتگی ژئوپلیتیکی، دو سال و نیم گذشته قبلاً مقدار باورنکردنی تاب آوری از همه ما. و فکر نمی‌کنم وقتی بگویم هنوز تمام نشده کسی را شوکه کنم. کارشناسان بی‌پایان درباره زمان‌بندی و اصطلاحات پیرامون کلمه «رکود اقتصادی» بحث خواهند کرد، اما تقریباً همه بیشتر موافق هستند زمان سخت اقتصادی در راه است.

همه اینها به این معنی است که رهبران به کارمندان خود نیاز دارند که حتی بیشتر از چاه های انعطاف پذیری که قبلاً تحلیل رفته اند استفاده کنند. برای مقابله با چالش های پیش رو کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که به سادگی تشویق کردن برای ظرافت بیشتر همه را آزار می‌دهد و تمایل به نتیجه معکوس دارد. تمرکز بر جلوگیری از فرسودگی شغلی مفید است اما فقط تضمین می کند که کارمندان شما این کار را نکنند. سقوط – فروپاشی. این تضمین نمی کند که آنها در هر شرایطی برای انجام بهترین کار خود باشند.

پس چگونه می توانید به مردم خود (و خودتان) کمک کنید انعطاف پذیر بمانید زیرا چالش ها همچنان در راه هستند؟ مطالعه جهانی اخیر مؤسسه تحقیقاتی ADP در مورد تاب آوری و مشارکت در ۲۵ کشور و ۲۶۰۰۰ شرکت کننده بینش هایی را ارائه می دهد. نتایج، توسط مارکوس باکینگهام، رئیس ADP نوشته شده است برای بررسی مدیریت اسلون MIT، تعدادی از ویژگی های کلیدی را که انعطاف پذیرترین کارمندان به اشتراک گذاشته اند، شناسایی کنید. با تقویت این ویژگی ها، رهبران می توانند انعطاف پذیری تیم خود را تقویت کنند.

۱٫ آنها به همکاران خود اعتماد دارند.

باکینگهام قطعی است: وقتی صحبت از ایجاد تیم های بسیار انعطاف پذیر می شود، اعتماد همه چیز است. کارمندانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که به طور کامل به همکاران، رهبر تیم و رهبران ارشد خود اعتماد کردند و ۵ مورد را در مقیاس اعتماد از ۱ تا ۵ انتخاب کردند، ۴۲ برابر بیشتر احتمال داشت که بسیار انعطاف پذیر باشند. وقتی مجبور نیستیم منابع ذهنی خود را صرف نگاه کردن به روی شانه‌هایمان کنیم یا از خود در برابر شیوه‌های ناکارآمد محل کار که اعتماد را از بین می‌برند، مانند قلدری یا مدیریت خرد، محافظت کنیم.”

چگونه در تیم خود اعتماد ایجاد می کنید؟ اجتناب از رفتارهای سمی مانند قلدری و تبعیض، البته ضروری است. اما همکاران من در Inc.com میزان زیباتر پیشنهادها نیز.

۲٫ آنها بخشی از یک تیم هستند.

“باکینگهام می نویسد: “اگر احساس می کنید عضوی از یک تیم نیستید، تقریبا غیرممکن است که درگیر یا انعطاف پذیر باشید.” نظرسنجی سازمان او نشان داد کارمندانی که به عنوان بخشی از یک تیم کار می‌کردند ۲٫۷ بیشتر از افرادی که به صورت انفرادی کار می‌کردند انعطاف‌پذیری بالایی داشتند، که با توجه به اینکه انسان‌ها طی هزاران سال به موجوداتی اجتماعی تبدیل شده‌اند که در گروه‌های موسیقی زندگی و کار می‌کنند، منطقی است.

۳٫ هر جا کار می کنند.

اگر شرط می‌بندید داده‌ها نشان می‌دهند که کارمندان حضوری انعطاف‌پذیرتر هستند، من خبر بدی دارم. برای شما. این نظرسنجی در واقع نشان داد که کسانی که بیشتر وقت خود را به کار از راه دور سپری می‌کنند، از نظر تعامل و انعطاف‌پذیری برتری دارند (متاسفم، مالکوم گلدول). به گفته باکینگهام، پیشنهاد برای رهبران ساده است: “احساس بخشی از یک تیم یک حالت ذهنی است، نه یک موقعیت مکانی.”

۴٫ آنها اطلاعات را به ثبات ارزش می دهند.

بسیاری از مردم تصور می کنند که تغییرات زیاد بر سطوح انرژی و توانایی های مقابله ای افراد تأثیر می گذارد. اما آنچه در نظرسنجی در واقع نشان داد این بود که این نوسانات نیست که انعطاف‌پذیری را کاهش می‌دهد، بلکه ناشناخته است.

“با کمال تعجب. باکینگهام می نویسد، افرادی که ۵ یا بیشتر تغییر در محل کار خود را گزارش کردند [در طول همه گیری] ۱۳ برابر بیشتر احتمال داشت که بسیار انعطاف پذیر باشند. این بدان معناست که رهبران نباید قول ثباتی را بدهند که نمی‌توانند به آنها برسند، بلکه باید ارتباطات شفاف در مورد آنچه در حال تغییر است و چرایی آن در حال تغییر است را در اولویت قرار دهند. حقیقت مردم را انعطاف پذیرتر از اطمینان های توخالی می کند.

۵٫ آنها روابط شخصی نزدیکی دارند.

همه ما تجربه کرده ایم که چگونه زندگی شخصی ما می تواند بر عملکرد ما در محل کار تأثیر بگذارد (یا برای خوب یا بد الف>). نظرسنجی این مشاهدات را تایید می کند. کارمندان با شرکای ثابت و بچه‌ها به احتمال زیاد در محل کار انعطاف‌پذیری بالایی داشتند.

البته رؤسا نمی توانند برای کمک به کارمندان خود در ایجاد این روابط شخصی محکم کاری انجام دهند، اما داده ها باید آنها را تشویق کند تا ابزارها و انعطاف پذیری لازم را برای داشتن بهترین راه برای حفظ آنها در اختیار کارکنان قرار دهند. کارمند شما که بعدازظهر را برای دیدن بازی فوتبال فرزندش مرخصی می‌گیرد، باعث حواس پرتی نمی‌شود. این بخشی از شبکه روابط است که به او اجازه می دهد بهترین کار خود را در مواقع سخت انجام دهد.

می‌خواهید بدانید کدام گروه‌های جمعیتی و انواع کارمندان انعطاف‌پذیرتر هستند؟ من این اطلاعات را در اینجا لحاظ نکردم زیرا توصیه های عملی زیادی برای رهبران ارائه نمی کند، اما می توانید مقاله MIT برای مشاهده یافته های کامل نظرسنجی در صورت علاقه.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی