عمومی

4 راه برای اینکه یک رهبر مشارکتی تر باشید

۴ راه برای اینکه یک رهبر مشارکتی تر باشید

دو نوع رهبری وجود دارد: «من» و «ما». کجا می افتی؟ آیا دوست دارید درب دفترتان بسته باشد، هیچ حواس پرتی مجاز نباشد؟ یا ترجیح می‌دهید درب باز باشد، از وقفه استقبال می‌شود؟

مراقب باشید که با دور کردن خود در دفتر گوشه، خود را منزوی می‌کنید—و رهبری موفق مستلزم همکاری است، برعکس انزوا. بنابراین اگر می‌خواهید در را پشت سر خود قفل کنید، به جای باز گذاشتن آن به معنای واقعی و مجازی فکر کنید. از فضای مضر «من» به فضای مؤثرتر «ما» تغییر مسیر دهید.

به طور مؤثر ارتباط با تیم خود بیشتر از پرداخت هزینه یا نشان دادن در مسیر داخل یا خارج از ساختمان روبرو شوید. کار به روشی واقعاً مشارکتی به معنای درک این است که چرا باید بخشی از تیم خود باشید، نه اینکه جدا از آن باشید.

اگر عادت دارید از جایی با عنوان “این ایده، پروژه من، نتیجه من، نتیجه و اعتبار من است” کار کنید، برای موفقیت مستمر شما ضروری است. به عنوان یک تیم، شما مهارت کامل برای تبدیل کار متوسط ​​به کار متخصص، تبدیل تهدیدها به فرصت دارید.

این گام‌های کوچک را برای انجام این انتقال انجام دهید:

۱٫ محیط کاری را اصلاح کنید.

خودتان را در دفتری گوشه‌ای آرام با دیوارهای بسته قرار ندهید. مطالعات نشان داده‌اند که کار در یک محیط فیزیکی مشارکتی در واقع تعامل تیم را بهبود می‌بخشد و به نتایج منجر می‌شود. چرا؟ زیرا فضاهای کاری مشترک باعث ایجاد حس تعلق و این احساس می شود که هیچ کس مستثنی نیست. از تصمیمات بزرگی که بر کل تیم تاثیر می گذارد. با این حال، این بدان معنا نیست که نیازی به «فضای بیرونی» متفکرانه نیست، که به حفظ حریم خصوصی، سکوت و فرصت ایجاد و بازتاب اجازه می دهد.

۲٫ آسیب پذیر باشید.

به خود اجازه می‌دهید در مقابل تیم خود آسیب‌پذیر باشید ضعیف نیست – قوی است. این می تواند و منجر به ارتباط بین فردی شود.

اگر می‌توانید اعتراف کنید که کمتر کرده اید -تصمیم غیر ستاره ای یا اینکه برای رسیدن به راه حل موفق مشکل مشکل دارید و نیاز به کمک دارید، اعتماد ایجاد خواهید کرد. باز کردن به تیم شما یک “اجازه” فرضی می دهد تا در صورت نیاز به کمک نیز صحبت کنند و بپذیرند. همچنین این فرصت را برای آنها باز می کند تا مهارت هایی را که ممکن است در گذشته به رسمیت شناخته یا تصدیق نکرده اید به نمایش بگذارند.

۳٫ در جایی که سررسید است اعتبار بدهید.

اغلب اوقات، برای یک رهبر آسان است که به تنهایی در کانون توجه قرار گیرد و تیم را در سایه رها کند. این نگرش باعث ایجاد یک گسست درونی می شود—و در نتیجه عدم اعتماد و عدم تمایل به ۱۰۰% دادن به پروژه های آینده.

مطمئن شوید که به اندازه کافی تصدیق می کنید که اعضای تیم شما مسئول یک نتیجه هستند، خواه این یک ایده باشد یا یک محصول. وقتی شخصی ارزش افزوده می‌افزاید، تأیید آن مشارکت و انجام آن به صورت عمومی ضروری است.

۴٫ شجاع باشید.

مایل باشید خطرات به نفع تیم شما باشد – حتی اگر در کوتاه مدت به نفع شما نباشد. تیم شما نه تنها یک رهبر، بلکه کسی را خواهد دید که منافع جمعی خود را در دل دارد.

این به درجه ای از شجاعت تجاری نیاز دارد. به این فکر کنید: تیم شما در حال حاضر شما را چگونه می بیند؟ به عنوان کسی که برای بهترین منافع خود دفاع می کند، یا به عنوان کسی که همه را از مسیر قایق های نجات بیرون می راند؟

یک جهش داشته باشید—نه برای آن قایق های نجات، بلکه برای تیم خود.

این مقاله در آگوست ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از @andreeas/Twenty20

d920723a0e390edde30a09b6d658298e?s=100&d=mp&r=g - 4 راه برای اینکه یک رهبر مشارکتی تر باشید

جنین گارنر مستقر در سیدنی یک کارآفرین تحسین شده بین المللی و مربی، سخنران اصلی و نویسنده Fortune 500 است. او شریک Thought Leaders Global است که به افراد باهوش کمک می کند تا از نظر تجاری باهوش شوند، و بنیانگذار و مدیر عامل LBDGroup، یک جامعه شبکه ای است که زنان همفکر را به یکدیگر متصل می کند تا به آنها کمک کند تا به رشد فوق العاده دست یابند. جانین مشتاق گردآوری افراد باهوش است تا از طریق همکاری، ارتباط و رهبری تأثیرگذار به نتایج قابل توجهی دست یابد.

او برنده جایزه بین المللی استیوی، یکی از ۱۰ فینالیست برتر در جوایز Daredevil مجله DARE است و در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از “الهام بخش ترین زنان” استرالیا توسط مجله مدیسون فهرست شد. جنین همچنین بنیانگذار اولین حلقه اهدای هدایا در استرالیا، صندوق First Seeds است که متعهد به حمایت از زنان و کودکان در پایه های استرالیا با تمرکز بر آموزش و اشتغال است.

او نویسنده از من تا ما: چرا همکاری تجاری در آینده کسب‌وکار، رهبران و موفقیت شخصی را اثبات می‌کند (وایلی ۲۰۱۵) و این چه کسی است که می‌دانید: چگونه یک شبکه ۱۲ نفره افراد کلیدی می توانند موفقیت شما را به سرعت ردیابی کنند (Wiley 2017).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی