عمومی

سودآورترین ماشین های فروش

سودآورترین ماشین های فروش

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

در مورد مزایای بسیاری وجود دارد داشتن و راه اندازی کسب و کار دستگاه های فروش خودکار. با راه اندازی مناسب، ماشین های فروش خودکار می توانند یک سرمایه گذاری فوق العاده سودآور باشند. در این مقاله، ما سودآورترین دستگاه های فروش خودکار را بررسی می کنیم. بیایید شروع کنیم!



فروشنده است کسب و کار ماشینی سودآور است؟

بله، صنعت ماشین‌های فروش خودکار در حال رونق است و اگر به درستی انجام شود، این تجارت می‌تواند برای صاحب کسب‌وکار ماشین‌های خودکار سودآور باشد. . این نیاز به تحقیق، برنامه ریزی و انتخاب صحیح ماشین آلات و مکان دارد، اما ارزش تلاش را دارد. تنها از یک دستگاه تلوان، اپراتورهای دستگاه های تلوان به طور متوسط ​​۳۵ دلار در هفته از فروش دستگاه های فروش خودکار درآمد کسب می کنند، اما با قرار دادن و ذخیره سازی مناسب می توانند حدود ۴۰۰ دلار در ماه درآمد داشته باشند.

بهترین ماشین های فروش برای داشتن کدامند؟

داشتن ماشین‌های فروش مناسب می‌تواند برای اداره یک شرکت ماشین‌های فروش موفق بسیار مهم باشد. بیایید نگاهی بیندازیم به چه چیزی برخی از آنها را برای این سرمایه گذاری ایده آل می کند.

svg%3E - سودآورترین ماشین های فروش

دستگاه های فروش غذا و نوشیدنی

غذا و نوشیدنی دستگاه‌های فروش خودکار مجموعه‌ای وسیع از اقلام میان‌وعده و نوشیدنی را برای مشتریان ارائه می‌کنند، که آنها را به انتخابی آسان برای خریداران شلوغ تبدیل می‌کند. محصولات از نوشابه و آب نبات گرفته تا چیپس، آجیل، تنقلات سالم و موارد دیگر را شامل می شود.

دستگاه های فروش انبوه

دستگاه های فروش انبوه می توانند محصولاتی مانند گلوله های آدامس، اسباب بازی ها، زیورآلات، جواهرات، و بیشتر در مقادیر عمده آنها در اندازه‌ها و سبک‌های بسیار متنوعی برای هر کسب‌وکاری وجود دارند.

دستگاه‌های فروش یخ

دستگاه های فروش یخ به دلیل راحتی گزینه های محبوبی هستند. یک دستگاه فروش یخ می تواند روزانه تا ۵۰۰ پوند یخ تازه در اندازه های مختلف درست کند. این ماشین‌ها به نگهداری یا نظارت بسیار کمی نیاز دارند، و آنها را برای کارآفرینان پرمشغله به گزینه‌ای مطمئن تبدیل می‌کند.

ماشین‌های فروش خرده‌فروشی تخصصی

دستگاه های فروش ویژه خرده فروشی اقلام روزمره مانند لوازم جانبی تلفن همراه یا محصولات مسافرتی را که مشتریان ممکن است در حال حرکت به آنها نیاز داشته باشند، ارائه می دهند. این ماشین‌های کوچک‌تر تعمیر و نگهداری نسبتاً کمی دارند، اما اگر در مناطق پرتردد قرار بگیرند، می‌توانند فروش قابل‌توجهی داشته باشند.

۴۰ فروشنده سودآور. ایده‌های کسب و کار ماشینی

کسب و کار ماشین‌های فروش خودکار سال‌هاست که وجود دارند، و همچنان به موفقیت خود ادامه می دهند. در اینجا نگاهی به برخی از سودآورترین ایده‌های تجاری ماشین‌های فروش خودکار می‌اندازیم که می‌توانید از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید.

۱٫ دستگاه های قهوه و سایر دستگاه های نوشیدنی گرم

قهوه و ماشین های نوشیدنی گرم در میان ادارات، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مراکز تناسب اندام محبوب هستند. ، و کافه ها مردم برای نوشیدنی‌های سریع و راحت به آنها مراجعه می‌کنند.

۲٫ دستگاه فروش یخ

دستگاه های فروش یخ دسترسی راحت به یخ مقرون به صرفه را فراهم می کنند و اغلب در فروشگاه ها، پمپ بنزین ها، مدارس، پارک‌های صنعتی، و مناطق تفریحی.

۳٫ ماشین‌های سودا و ماشین‌های نوشیدنی سرد

ماشین‌های نوشیدنی سرد راهی مناسب برای دسترسی به نوشیدنی‌های خنک و خوشمزه در مکان‌هایی مانند راحتی فراهم می‌کنند. فروشگاه ها، کافه تریاها، مدارس، ادارات، و مراکز تفریحی.

۴٫ دستگاه های فروش اسنک

دستگاه های فروش میان وعده دسترسی بر اساس تقاضا به تنقلات را برای مشتریان در محیط های شلوغ مانند کارخانه ها، اتاق های استراحت، فرودگاه ها ارائه می دهند. ، و دانشگاه ها.

۵٫ دستگاه فروش آب نبات

دستگاه‌های فروش آب نبات در مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها، شهربازی‌ها و موارد دیگر محبوب هستند.

۶٫ دستگاه فروش میله شکلات

ماشین های فروش شکلات روشی عالی برای ارائه منبع مناسبی از تنقلات برای مشتریان در حال حرکت هستند.

۷٫ ماشین فروش اسباب بازی

دستگاه های فروش اسباب بازی راهی عالی برای ارائه اقلام مقرون به صرفه و سرگرم کننده برای کودکان در مکان هایی مانند پارک های تفریحی، خرید هستند. مراکز خرید و سینماها.

۸٫ میان وعده های سالم

مصرف‌های میان‌وعده سالم محبوب‌تر می‌شوند، زیرا مردم هنگام بیرون رفتن به دنبال گزینه‌های سالم‌تر می‌گردند.

۹٫ ساندویچ ماشین ها

دستگاه های ساندویچ راهی عالی برای ارائه تازه و ساندویچ های خوشمزه برای مشتریانی که عجله دارند .

۱۰٫ ماشین های فروش اسموتی

اسموتی های خوشمزه و مغذی گزینه ای عالی برای مشتریانی هستند که از سلامتی آگاه هستند. دستگاه‌های فروش اسموتی دسترسی سریع و آسان به این نوشیدنی‌ها را فراهم می‌کنند.

۱۱٫ دستگاه فروش غذای حیوانات خانگی

ماشین های فروش غذای حیوانات خانگی در حال افزایش محبوبیت هستند. و طیف گسترده ای از گزینه ها، از کیبل خشک گرفته تا کنسرو را ارائه می دهد.

۱۲٫ دستگاه‌های فروش پیتزا

همه پیتزا را دوست دارند و اکنون می‌توانند آن را در هر زمان و هر مکان با کمک دستگاه فروش پیتزا تهیه کنند.

۱۳٫ دستگاه فروش همبرگر و هات داگ

برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال یک غذای کامل در حال حرکت هستند، دستگاه فروش برگر و هات داگ یک راهی عالی برای دسترسی راحت به فست فود.

۱۴٫ ماشین‌های فروش نوشیدنی‌های الکلی

دستگاه‌های فروش نوشیدنی‌های الکلی روشی عالی برای دسترسی آسان مشتریان در سن قانونی به نوشیدنی‌های مورد علاقه بزرگسالانشان است.

۱۵٫ سیگار و سایر محصولات تنباکو

دستگاه‌های فروش سیگار برای راحتی بیشتر افراد سیگاری بزرگسال را به خود جلب می‌کند و در کافه‌ها، کلوب‌ها و موسسات خصوصی با ایمن قرار دارند. محیط‌ها.

۱۶٫ کسب و کار دستگاه های فروش لوازم آرایشی

این دستگاه ها معمولا کسانی را که می خواهند به محصولات زیبایی دسترسی سریع و آسان داشته باشند جذب می کند و در مراکز خرید، فرودگاه ها و شلوغی ها ایده آل هستند. ، مناطق مجلل.

۱۷٫ بستنی ساز

دستگاه های بستنی در همه سنین محبوب هستند و بهترین مکان را در مدارس، پارک ها یا مراکز اجتماعی دارند.

۱۸٫ دستگاه فروش سیب زمینی سرخ کرده

دستگاه های فروش سیب زمینی سرخ کرده برای مناطق شلوغ عالی هستند و می توانند در مکان هایی مانند مراکز خرید، فرودگاه ها یا میدان های ورزشی پیدا شوند.

۱۹٫ دستگاه فروش خودکار Burritos

دستگاه های خودکار Burritos اغلب در دانشگاه ها، بیمارستان ها، ادارات، و فرودگاه ها یافت می شوند و میان وعده ها یا وعده های غذایی راحت ارائه می دهند.

۲۰٫ دستگاه فروش دونات

چه کسی دوست ندارد دونات ? دستگاه‌های فروش دونات روشی مناسب برای مشتریان ارائه می‌دهند تا بتوانند تعمیر دونات خود را دریافت کنند.

۲۱٫ دستگاه فروش سالاد

برای مشتریانی که به دنبال گزینه سالم تری هستند، دستگاه های فروش سالاد سالادهای تازه و خوشمزه را با عجله ارائه می کنند.

۲۲٫ ماشین فروش غذاهای دریایی

این دستگاه ها برای شهرهای ساحلی یا مناطق نزدیک بندرگاه های ماهیگیری شلوغ ایده آل هستند، زیرا مشتریان می توانند بدون نیاز به انتظار از غذاهای دریایی تازه و خوشمزه لذت ببرند. در صف بازار ماهی.

۲۳٫ دستگاه فروش کیک

دستگاه های فروش کیک روشی عالی برای ارائه خوراکی ها و دسرهای شیرین به مشتریان در حال حرکت است.

۲۴٫ ماشین فروش رامن، نودل و پاستا

اینها گزینه های عالی برای دانشگاه ها هستند زیرا دسترسی سریع و آسان به غذاهای گرم و خوشمزه را با قیمت ارزان فراهم می کنند.

۲۵٫ ماشین فروش سوشی

دوستداران سوشی از یافتن دستگاه های فروش سوشی در مکان هایی مانند مراکز خرید، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار خوشحال خواهند شد.

۲۶٫ ماشین فروش ماری جوانا

با تغییر چشم انداز قانونی، ماشین های فروش ماری جوانا در مناطق خاصی محبوب تر می شوند. اینها معمولاً در داروخانه ها یافت می شوند و دسترسی ایمن به محصولات شاهدانه را فراهم می کنند.

۲۷٫ تنقلات و نوشیدنی‌های گیاهی

جایگزین سالمی برای تنقلات استاندارد، ماشین‌های فروش وگان محصولات ارگانیک و گیاهی.

۲۸٫ دستگاه فروش گل

این ها می توانند نجات دهنده ای برای کسانی باشند که به یک هدیه لحظه آخری نیاز دارند. دستگاه‌های فروش گل دسته‌های گل تازه و چیدمان‌هایی را برای خرید به مشتریان ارائه می‌دهند.

۲۹٫ دستگاه فروش سوپ

دستگاه های فروش سوپ ابزاری عالی برای بیمارستان ها و موسسات آموزش عالی هستند، زیرا دسترسی راحت به غذاهای گرم را فراهم می کنند.< /p>

۳۰٫ میوه‌ها و سبزیجات تازه

این دستگاه‌های فروش خودکار دسترسی مشتریان را به میوه‌ها و سبزیجات تازه فراهم می‌کنند و اغلب در مراکز بهداشتی، مدارس و شرکت‌ها یافت می‌شوند. ساختمان ها.

۳۱٫ ماشین فروش آجیل

دستگاه های فروش آجیل راهی عالی برای ارائه جایگزینی برای میان وعده های سنتی به مشتریان است و اغلب در هتل ها یافت می شوند. کازینوها یا فرودگاه ها.

۳۲٫ شیک های پروتئینی و مکمل های تناسب اندام

صنعت تناسب اندام در حال رونق است و دستگاه های فروش خودکار پر از شیک های پروتئینی، نوشیدنی های انرژی زا و مکمل ها روشی عالی برای همگام شدن با تقاضا.

۳۳٫ دستگاه فروش پاپ کورن

سینماها، پاساژها، و پارک های تفریحی همگی مکان های عالی برای یافتن دستگاه های فروش پاپ کورن.

۳۴٫ ماسک و دستکش یکبار مصرف

در پی شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مکان‌ها اکنون ماسک و دستکش یکبار مصرف برای مشتریان در خرید ماشین فروش .

۳۵٫ محصولات بهداشت شخصی

دستگاه های خودکار با محصولات بهداشت شخصی مانند شامپو، نرم کننده، صابون و خمیر دندان در باشگاه ها و سایر فضاهای عمومی به طور فزاینده ای محبوب می شوند. /p>

۳۶٫ دستگاه فروش خودکار ضد بارداری

با ظهور دستگاه های فروش ضد بارداری، وسایل پیشگیری از بارداری به آسانی در دسترس قرار گرفته اند. کلوپ های شبانه و بارها چند مکان هستند که می توانند در آنها سودآور باشند.

۳۷٫ ماشین فروش چتر

اینها برای آب و هوای بارانی مانند سیاتل و سانفرانسیسکو عالی هستند و اطمینان حاصل می کنند که مشتریان به چترها دسترسی دارند.

۳۸٫ دستگاه فروش آب نبات پنبه ای

کودکان و بزرگسالان می توانند از طعم شیرین آب نبات پنبه با این دستگاه های فروش خودکار، آنها را برای پارک های تفریحی یا نمایشگاه ها.

۳۹٫ دستگاه ضد آفتاب

سواحل، استخرها و سایر مناطق تفریحی در فضای باز مکان مناسبی برای دستگاه های فروش ضد آفتاب هستند.

۴۰٫ کسب و کار دستگاه غرفه عکس

مشتریان می توانند خاطرات خود را با این دستگاه های فروش خودکار ثبت کنند و آنها را برای رویدادهایی مانند عروسی و جشن تولد بسیار عالی می کند. آنها همچنین یک راه عالی برای جذب مشتریان به مغازه های خرده فروشی هستند.

Final Words

در پایان، ماشین‌های فروش خودکار می‌توانند یک سرمایه‌گذاری تجاری سودآور باشند، به خصوص با راهنمای حق رایراهنمای حق رای< /a>. یک دستورالعمل فروش خودکار یا یک فرانچایز ماشین های یخ می تواند مختلف را ارائه دهد. ماشین‌های فروش غیرغذایی و ایده‌های تجاری مواد غذایی را انتخاب کنید. شناسایی جایگاه های سودآور در کسب و کار فروشندگی بسیار مهم است و می تواند همه تفاوت ها را در موفقیت ایجاد کند. با تحقیق دقیق، انتخاب حق رای مناسب و تجزیه و تحلیل بازار مناسب، ماشین‌های فروش خودکار می‌توانند یک سرمایه‌گذاری سودآور باشند. سؤالات متداول ماشین

ماشین های فروش خودکار سودآورترین کجا هستند؟< span class="ez-toc-section-end"/>

برای به حداکثر رساندن سود، مناطقی با ترافیک زیاد انتخاب کنید، محصولاتی را که مشتریان به دنبال آن هستند ارائه دهید، و مطمئن شوید که دستگاه‌ها را سرویس و انبار می‌کنید. . با ترکیب مناسبی از این عوامل، شما منبع ثابتی از درآمد غیرفعال خواهید بود.

دستگاه های فروش خودکار خوب هستند. پول؟

دستگاه های خودکار می توانند با ترکیبی مناسب از مکان، انتخاب محصول و نگهداری، پولساز خوبی باشند. اگر آنها را در مناطقی با تردد زیاد قرار دهید و محصولاتی را که مشتریان می‌خواهند ارائه دهید، یک جریان ثابت درآمد خواهید دید.

کدام ماشین فروش بهترین است؟

این به نیازهای فردی شما بستگی دارد. عواملی مانند مکان، انتخاب محصول، تعمیر و نگهداری و طراحی را هنگام خرید یک دستگاه خودکار در نظر بگیرید. همچنین، مطمئن شوید که دستگاه تمام ویژگی‌های لازم برای اجرای یک کسب‌وکار موفق را دارد.

آیا یک کسب و کار شروع به فروش ماشین های فروش ایده خوبی است؟

اگر برنامه ریزی دقیقی داشته باشید، ماشین آلات مناسب را انتخاب کنید و سرمایه لازم برای شروع کار را داشته باشید، راه اندازی یک کسب و کار ماشین های خودکار می تواند ایده خوبی باشد. قبل از راه‌اندازی، عواملی مانند مکان، پایگاه مشتری، انتخاب محصول و نگهداری را در نظر بگیرید.

با یک حساب Business Prime از Amazon واجد شرایط تخفیف، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر شوید. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی