خبر

شرایط استقبال از گردشگران نوروزی در یزد فراهم است

شرایط استقبال از گردشگران نوروزی در یزد فراهم است

مهران فاطمی در گفت وگو با خبرنگار بازار گفت: برای اجرای برنامه های نوروزی و استقبال از گردشگران و مسافران هر مدیر باید در حیطه وظایف خود به خوبی عمل کند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی با اشاره به ستاد تسهیل سفر بیان کرد: ایجاد هماهنگی و توجیه دستگاه ها نسبت به مسئولیت های محوله از مهمترین ماموریت این ستاد بوده و محوریت هماهنگی و مدیریت برنامه ها و مباحث فرهنگی ایام نوروز نیز با معاونت سیاسی امنیتی استانداری است.

فاطمی ادامه داد: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، مردم و مسئولان باید گردشگری را یک فرصت مهم مغتنم شمرده و در راستای گسترش آن تلاش کنند.

استاندار یزد عنوان کرد: برپایی نوروزگاه ها، توقف موقت مسافران به منظور رفع خستگی و کاهش تصادفات و ساماندهی نمازخانه ها، مساجد و سرویس های بهداشتی بین راهی و ورودی شهرها، ارسال پیامک حاوی خوش آمدگویی و اعلام فهرست پایگاه‌های اسکان نوروزی و توصیه‌ها و نکات مربوط به سفر به محض ورود مسافران به استان از برنامه های استقبال از مسافران عید نوروز است.

وی بر اجرای برنامه های فرهنگی، آیین ها و سنت های نوروزی در هر شهرستان، تشکیل جلسه مدیریت بحران برای حفظ آمادگی در شرایط جوی نامناسب در استان ‌و اجرای مانور فرهنگی تاکید کرد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی