عمومی

بهترین زمان برای ارسال نامه های رد چه زمانی است؟

بهترین زمان برای ارسال نامه های رد چه زمانی است؟

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

آیا استانداردی برای زمان ارسال نامه های رد وجود دارد؟ من با استخدام های زیادی در شغلم سر و کار دارم و معمولاً به محض اینکه رزومه ای را بررسی می کنم یا مصاحبه ای برگزار می کنم می دانم که قرار است کسی را رد کنم یا خیر، اما همیشه فکر می کردم که مردم نمی خواهند رد شوند. چند ساعت پس از ترک مصاحبه شغلی متوجه شوید، بنابراین من چند روز صبر می کنم.

یکی از دوستان اخیراً به من گفت که او هرگز مردم را رد می کند در روزهای جمعه زیرا شروع بدی برای آخر هفته آنها خواهد بود. و اینکه او در تعطیلات بیشتر از حد معمول ردهای زیادی داشت، زیرا نمی‌خواست آنها را نزدیک کریسمس بفرستد. به شخصه، همیشه ترجیح می‌دهم بدانم که زودتر کار داشتم یا نه، به جای اینکه کارفرما نگران چنین چیزهایی باشد. اما آیا روش استانداردی برای زمان‌بندی این موارد وجود دارد؟

هیچ‌وقت واقعاً زمان خوبی برای رد کردن افراد وجود ندارد.

شنیده ام که مردم شکایت دارند که درست قبل از تعطیلات آخر هفته رد شده اند. من شنیده ام که مردم شکایت می کنند که درست بعد از تعطیلات آخر هفته رد شده اند. من شنیده ام که مردم شکایت دارند که بسیار سریع رد شد، و افرادی که شکایت دارند که رد شدن خیلی طولانی شده است.

تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که تلاش کنید. برای یک جدول زمانی که برای شما منطقی است. من همان کاری را انجام می دهم که شما انجام می دهید — اغلب فوراً می دانم که قرار است یک نفر را رد کنم، اما قبل از ارسال ایمیل رد، چند روز (معمولاً بین سه روز تا یک هفته) صبر می کنم. هنوز هم به سرعت به آنها پاسخ می دهد، اما اگر سریعتر از این باشد، برخی از مردم فکر می کنند که شما به طور کامل نامزدی آنها را در نظر نگرفته اید یا احساس سوزش می کنید، مانند اینکه می گویید “تو آنقدر وحشتناک هستی که من حتی به زمان هم نیاز نداشتم”. در مورد این فکر کنید.”

اما فراتر از آن، فکر نمی کنم نیازی به نگرانی زیاد باشد. منظورم این است که برای کسی یک رد کردن ارسال نمی کنم در کریسمس — و در واقع، احتمالاً تمرین خوبی است که فقط در روزهای کاری معمولی رد درخواست ارسال کنید، حداقل اگر در شغلی با ساعات کاری استاندارد هستید. اما فکر نمی‌کنم لازم باشد تمام دو هفته آخر دسامبر را بدون ریجکت بگذرانید یا نگران ارسال رد در روزهای جمعه باشید. این به سطحی از مدیریت احساسات دیگران است که لازم نیست (و واقعاً، هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم آیا با کسی سروکار دارید که ترجیح می‌دهد فوراً اخبار را بشنوید یا کسی که از ظرافت شما در آخر هفته قریب‌الوقوع خود قدردانی می‌کند. ).

نکته مهم در اینجا این است که شما آنها را ارسال می کنید. بسیاری از کارفرمایان اصلاً زحمت ارسال آنها را به خود نمی دهند، و این بی‌دلیل بی‌ادب است.

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی