عمومی

کارمند من به چالش کشیدن تخصص من ادامه می دهد

کارمند من به چالش کشیدن تخصص من ادامه می دهد

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به چهار سوال خوانندگان آمده است.

۱٫ کارمند به چالش کشیدن تخصص من ادامه می دهد

من مدیر یک استارت آپ کوچک تبلیغاتی هستم که فرهنگ بسیار باز و شفافی دارد. من فعالانه تیمم را تشویق می‌کنم که با من مخالفت کند و به چالش بکشد، اما با یکی از آنها مشکل دارم که این کار را به‌گونه‌ای انجام می‌دهد که به نظر من بی‌احترامی است. او اغلب با من مخالفت می کند، که خوب است، اما او این کار را به گونه ای انجام می دهد که فکر می کنم اقتدار من را به چالش می کشد.

به عنوان مثال، اگر من یک روش استاندارد را توضیح دهم که ما در گذشته موافقت کرده و انجام داده است که به یاد نمی آورد، او به صراحت می گوید: “نه، ما هرگز این کار را انجام نداده ایم” در مقابل بقیه اعضای تیم. این گاهی اوقات منجر به این می‌شود که درباره اینکه آیا یک واقعیت واقعیت دارد یا نه، به عقب و جلو می‌رویم، حتی زمانی که من اسنادی دارم که ثابت می‌کند درست می‌گویم، زیرا او نمی‌تواند این احتمال را بپذیرد که ممکن است اشتباه کرده باشد.

تاکنون، بیشتر سعی کرده‌ام او را هنگام انجام این کار نادیده بگیرم: به‌جای توضیح مختصر حقایق و ارجاع به اسناد و ادامه دادن، تا در سطح او فرو برود و آن را به من افزایش دهد که او را سرزنش کنم. با این حال، مطمئن نیستم که در چه مقطعی این نیاز به نوعی مداخله دارد. آیا این که از او بخواهم در مقابل بقیه اعضای تیم با من مخالفت کند، ضعیف‌تر به نظر می‌رسم؟ و چگونه می‌توانم از او بخواهم که آن را حذف کند بدون اینکه بقیه اعضای تیم را از صحبت کردن با من دلسرد کند؟

دریافت کنید. ابتدا از جلسات گروه خارج شوید. به محض اینکه شروع به رفت و برگشت کرد، باید بگویید: “همانطور که توضیح دادم، این خط مشی است و چگونه آن را انجام خواهیم داد. من نمی‌خواهم جلسه را در این مورد از مسیر خارج کنم، بنابراین من و شما. می توانید در این هفته یک به یک در مورد این موضوع صحبت کنید.”

سپس وقتی صحبت می کنید یک به یک، می توانید بگویید، “من متوجه شده ام که این اتفاق همچنان ادامه دارد. — من می گویم X، شما می گویید، “نه، Y است” و سپس معلوم می شود که بله، X بوده است. با توجه به فراوانی، شروع به دشمنی و حتی به عنوان مقاومت در برابر رهبری من در تیم می کند. ، و جلسات ما را با دیگران از مسیر خارج می کند. چه خبر است؟

۲٫ کارمند همچنان از طالع بینی برای تجزیه و تحلیل همکاران استفاده می کند

من بر تیم کوچکی نظارت می کنم. یکی از اعضای تیم ما بسیار به طالع بینی علاقه دارد. بیشتر اوقات بی ضرر است، اما آنها عادت دارند که هر بار که در مورد پویایی یا مسئولیت های تیم وارد گفتگو می شویم و آن را از طریق آن چارچوب تجزیه و تحلیل می کنیم. مانند «اوه، شما باید کاملاً فردی باشید که این کار را انجام می‌دهد، این یک چیز لئو است» یا «اوه، البته، این شما را آزار می‌دهد — خیلی ترازو که آن را آزاردهنده می‌داند». اخیراً، در یک جلسه خوشامدگویی برای یکی از اعضای جدید تیم، آنها زمان زیادی را صرف پرسیدن اطلاعات نجومی کردند و با تجزیه و تحلیل ویژگی‌های فرد پاسخ دادند – فردی که ۱۰ دقیقه قبل با او ملاقات کرده بودند. این دقیقاً تأثیری روی کار ندارد، اما حواس را از مکالمات کاری واقعی پرت می‌کند و فکر می‌کنم برای افرادی که می‌خواهیم با آنها رابطه برقرار کنیم (به ویژه به این دلیل که وقتی برای اولین بار با کسی آشنا می‌شوند از آن استفاده زیادی می‌کنند، می‌تواند آزاردهنده باشد. و برای نظر دادن به آن تکیه کنید). من سعی کرده‌ام وقتی این اتفاق می‌افتد، تغییر مسیر دهم، اما ۱) آیا این چیزی است که کیبوش را روی آن قرار می‌دهم و ۲) چگونه می‌توانم این کار را انجام دهم، بدون اینکه ظاهری کوچک به نظر برسد؟

این با کسی که فقط در مورد یک سرگرمی به مقدار آزاردهنده صحبت می کند متفاوت است، زیرا آنها به صراحت به افراد برچسب می زنند و درباره آنها قضاوت می کنند. این چارچوبی است که باید برای خاموش کردن آن استفاده کنید. به‌عنوان مثال: «من قدردانی می‌کنم که این یک حوزه مورد علاقه شماست، اما برچسب زدن به افراد و شخصیت‌های آن‌ها بر اساس نشانه‌های نجومی‌شان می‌تواند افرادی را که علاقه شما را به اشتراک نمی‌گذارند از خود دور کند و در روابطی که در محل کار ایجاد می‌کنید تداخل ایجاد کند. هنگامی که در حال صحبت در مورد تکالیف یا بازخورد هستیم، ممکن است حواس‌تان را پرت کنید. اگر دیگران علاقه نشان داده‌اند، خوب است که علایق شخصی‌تان را با دیگران در میان بگذارید، اما من از شما می‌خواهم که این کار را متوقف کنید. برچسب زدن افراد بر اساس نشانه‌هایشان، تجزیه و تحلیل شخصیت همکار، مگر اینکه صریحاً آن را درخواست کرده باشند، و طالع بینی را وارد مکالماتی کنید، جایی که ما روی کار تمرکز می‌کنیم.”

۳٫ افراد نیک اندیش مدام به من تسلیت می گویند… و این بسیار است

مادر من سال گذشته درگذشت. او یک چهره عمومی برجسته در منطقه ما بود و بسیاری از مردم او را به خوبی به یاد می آورند. از زمانی که او درگذشت، مشتریان من مرگ او را مطرح کردند و تسلیت گفتند. این چند بار در هفته اتفاق می‌افتد و اغلب با خاطره‌سازی طولانی همراه است.

من می‌دانم که مردم خوب می‌گویند، اما به‌طور باورنکردنی خسته‌کننده است. به نظر می رسد هیچ کس فکر نمی کند که نظر آنها ممکن است پنجمین مورد از نوع خود باشد که در آن روز شنیده ام. آنچه، در تئوری، یک ژست حمایتی است، در عمل به عنوان یک کار عاطفی زیادی برای من به پایان می رسد. خوشایند نیست که به اجبار چند بار در روز به یاد مرگ مادرم بیفتم، به خصوص در زمینه حرفه ای. مرا از لحظه بیرون می‌برد. من نمی‌خواهم بی‌ادب باشم — باز هم، واقعاً از آن قدردانی می‌کنم – اما به یک راه مناسب برای خاموش کردن آن نیاز دارم.

این خیلی سخت به نظر می رسد، متاسفم. متأسفانه فکر نمی‌کنم راهی برای جلوگیری از ظهور آن وجود داشته باشد، اما شما می‌توانید مودبانه پس از شروع آن، آن را خاموش کنید. وقتی کسی تسلیت می گوید، می توانید بگویید: “متشکرم، این لطف شماست” و سپس بلافاصله به یک موضوع کاری تبدیل شوید. این کار را نسبتاً سریع انجام دهید. اگر ابتدا اجازه دهید یک سکوت آنجا بنشیند، مردم به وضوح شروع به پر کردن آن با خاطرات بیشتر درباره مادرتان خواهند کرد، بنابراین این انتقال را سریع انجام دهید.

بیشتر مردم از شما پیروی می‌کنند، اما برای کسانی که این کار را نمی‌کنند – کسانی که می‌بینند شما در حال تغییر به یک موضوع کاری هستید و به هر حال آن را به مادرتان باز می‌گردانید – سعی کنید بگویید: “ترجیح می‌دهم ندهم. برای صحبت در مورد آن در محل کار، اما می‌خواستم در مورد [موضوع مربوط به کار را اینجا وارد کنید] از شما بپرسم.” یا «در محل کار صحبت کردن در مورد آن سخت است، مطمئنم که متوجه شدید» یا «اوه، متشکرم، اما در واقع برای من راحت‌تر است که تا زمانی که اینجا هستم روی کار متمرکز بمانم» یا مواردی از این قبیل – همه این موارد با یک تغییر فوری موضوع به موضوع کاری.

۴٫ چگونه فردی را که رد می کنید تشویق کنیم

ما میزبان یک دوره کارآموزی برای یک دانشگاه معروف هستیم. دوره کارآموزی بسیار محبوب و رقابتی است و ما تعدادی کاندیدای عالی برای انتخاب داشتیم. این به سه نفر پایانی رسید: دو دانش‌آموز مسن‌تر و با پیشرفت‌های بالا، با مراجع عالی و تجربیات درونی و یک دانش‌آموز سال اول که در مصاحبه‌ها همه را شگفت‌زده کرد، اما تجربه کمی نداشت. همه آن‌ها عالی بودند، اما ما با یکی از دانش‌آموزان بزرگ‌تر رفتیم.

اما اگر دانش‌آموز سال اولی فقط کمی از سوابق دو نفر دیگر داشت، ممکن بود آن را به پایان برساند. من می خواهم او را تشویق کنم که دوباره درخواست دهد. می‌دانم وقتی می‌خواهم کسی را دلداری بدهم، تمایل دارم آن را کمی ضخیم بگذارم، و این برای برخی غیر صادقانه به نظر می‌رسد. من نمی‌خواهم این سال اول را راحت بگذارم. می‌خواهم به او بفهمانم که با یک سبیل از دست داده است، او را تشویق کنم که کار داوطلبانه یا دوره‌های آموزشی مرتبط را دنبال کند و قویاً تشویقش کنم که سال آینده درخواست دهد. آیا می‌توانید یک رویکرد یا زبان مفید برای انجام این کار پیشنهاد کنید؟

من فکر می‌کنم ممکن است دقیقاً در همان لحظه بیش از حد روی آن سرمایه‌گذاری کنید. این نامزد را رد کنید. خیلی خوب است که به او بفهمانید که کاندیدای قدرتمندی بود و اگر سال آینده دوباره درخواست داد، خوشحال می‌شوید، اما به این فکر نکنید که او را دلداری دهید یا ضربه را از بین ببرید. این واقعاً نقش مناسبی برای شما به عنوان کارفرما نیست. (ممکن است حتی یک ضربه هم نباشد. با هر آنچه می دانیم این می تواند سومین انتخاب او باشد.)

در عوض، فقط کافی است مستقیم! چیزی مانند: “همه ما موافق بودیم که شما یک کاندیدای واقعا قوی بودید، و مایلیم سال آینده مجدداً درخواست دهید، به خصوص اگر بتوانید برخی از کارهای داوطلبانه یا دوره های آموزشی مرتبط را از هم اکنون تا آن زمان انجام دهید.” و از آنجایی که گفتید تمایل دارید آن را روی کمی ضخیم بگذارید، خود را به سه جمله در این پیام محدود کنید.

<می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

< /div>

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی