عمومیمقالات

با این 5 تیز کردن ذهن، در اوج سطح خود عمل کنید نکات

با این ۵ تیز کردن ذهن، در اوج سطح خود عمل کنید
نکات

آیا می‌دانستید ذهنیت و احساسات خود را دروازه موفقیت شما هستند؟ آنها کلیدهایی را برای باز کردن نوآوری، نبوغ و پتانسیلی که در درون خود دارید نگه می دارند و به شما امکان می دهند تجارت خود را اصلاح و بهبود بخشید. نحوه تفکر شما بر همه چیز تأثیر می گذارد، بنابراین مهم است که یاد بگیرید چگونه ذهن خود را تیز کنید.

از موقعیت رقابتی گرفته تا رهبری بی عیب و نقص، طرز فکر بزرگترین دیکتاتور است. تسلط بر افکار خود و پرورش تفکر برتر به کسب و کار شما خدمت خوبی خواهد کرد. آیا آماده اید که عقل خود را مهار کنید و بزرگ فکر کنید؟

چگونه ذهن خود را تیزتر کنیم

این پنج مرحله ساده را برای ارتقاء تفکر و به حداکثر رساندن موفقیت خود امتحان کنید:

۱٫ ذهن خود را بهینه کنید.

بهینه‌سازی طرز فکر شما پایه‌های موفقیت شما را می‌سازد. این شامل تغییرات ذهنی قدرتمندی در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی می توانید به دست آورید، می شود. همانطور که ورزشکاران بدن خود را بهینه می کنند، کارآفرینان نیز باید ذهن خود را بهینه کنند. با تشخیص خود شکست دادن< /a> و خراب کردن الگوهای فکری و جایگزینی این الگوها با افکار قدرتمند و مطمئن از اهداف و اهداف خود حمایت کنید ذهن خود را مدیریت کنید و اجازه ندهید ترس و ناامنی کسب و کار شما را آلوده کند.

۲٫ در مقابل عوامل حواس پرتی مقاومت کنید تا ذهن خود را تیز کنید.

حواس پرتی چیزی نیست جز موانع موفقیت شما آنها توانایی شما برای تفکر در سطح بالا را مختل می کنند. متفکران تیزبین قربانی حواس پرتی نیستند – آنها با فعالیت های غیر درآمدزا منحرف نمی شوند. رهبران کسب و کار و کارآفرینان نمادین رویکردی مبتنی بر نتایج. با مقاومت در برابر حواس پرتی، آنها بهتر به زمان خود فرمان می دهند و بازده خود را افزایش می دهند. .

۳٫ بیشتر بخوابید.

بله، اداره یک کسب‌وکار شما را در تمام روز مشغول و تا دیروقت شب را مشغول نگه می‌دارد، اما اجازه ندهید فعالیت‌های کارآفرینی شما را از بین ببرد. Sleep یک متحد تجاری قدرتمند است، و نه دریافت کافی می تواند منجر به عواقب ناخواسته شود. طبق گزارش Sleep Foundation “تلاش برای کار در حالی که کم خواب است می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد شغلی تأثیر بگذارد. بدون خواب کافی، فرآیندها در سراسر بدن به طور غیربهینه کار می کنند. نورون‌های مغز بیش از حد کار می‌کنند، تفکر را مختل می‌کنند، واکنش‌های فیزیکی را کاهش می‌دهند و باعث می‌شوند افراد احساس تخلیه عاطفی کنند. این عوارض جانبی کوتاه‌مدت کمبود خواب می‌تواند کار روزانه را ویران کند.”

این پیامدها – از جمله اختلال در عملکرد شناختی شما و توانایی حفظ توجه – برای کسب و کار شما مضر هستند. برای حداقل هفت ساعت خواب در شب عکس بگیرید بدن خود را شارژ کنید و ذهن خود را توربو تقویت کنید.

۴٫ دایره خود را ارتقا دهید تا ذهنتان تیزتر شود.

این عبارت، “همانطور که آهن آهن را تیز می کند، یک نفر نیز دیگری را تیز می کند” نمی تواند در مورد تجارت صحیح تر باشد. اگر می‌خواهید تفکر خود را منجنیق کنید و دیدگاه خود را گسترش دهید، ارتقا دهید حلقه شما. وقتی خود را با متفکران قدرت احاطه می کنید، درخشش خود را پرورش می دهید. مناسب بودن شبکه های استراتژیک و ایجاد روابط با کارآفرینان خارق العاده را دست کم نگیرید. تحقیق نشان داده است که تنوع گروهی باعث ایجاد خلاقیت می شود.

۵٫ همه چیز را متوقف کنید و ثابت ماندن را تمرین کنید.

اگر فقط ۲۰ دقیقه در روز متوقف شوید و هیچ کاری انجام ندهید چه اتفاقی می افتد؟ آیا شما قادر به انجام آن هستید؟ آیا می توانید بدون فکر کردن به کار بعدی یا اینکه کجا باید بروید و چه کاری باید انجام دهید تسلیم سکوت شوید؟ مقاومت در برابر نیاز به صحبت کردن، فکر کردن یا انجام دادن یکی از بزرگترین منابعی است که در اختیار دارید. اجازه ندهید مشغول بودن نبوغ شما را خفه کند. یک بار در روز، فقط توقف کنید و فکر خود را تقویت کنید با سکون و سکوت.

آیا آماده اید که فکر خود را تغییر دهید و ذهن خود را تیز کنید؟

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس از رسانه فیلینگ / Shutterstock

709651d9f1a577078c86637add5b8d1b?s=150&d=mp&r=g - با این 5 تیز کردن ذهن، در اوج سطح خود عمل کنید
نکات

تری نیکول هریسون یک وکیل، استراتژیست موفقیت و مشاور استارتاپ برای کارآفرینان است. او مدیر عامل و بنیانگذار Fearless & Fabulous Worldwide است که یک شرکت مشاوره تجاری و توسعه شخصی در نشویل، تنسی است. تری همچنین موسس و شریک مدیریت مرکز حقوق تجارت تنسی و نویسنده برنده شدن در کارآفرینی: استراتژی های نوآورانه برای موفقیت در مشاغل کوچک است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی