عمومی

از YouTube تا CTV: نکاتی برای سازندگان ویدیو برای اطمینان از یک انتقال موفق

از YouTube تا CTV: نکاتی برای سازندگان ویدیو برای اطمینان از یک
انتقال موفق

خدمات تلویزیون متصل (CTV) به سرعت در اکثریت قریب به اتفاق خانه‌های آمریکایی به یک مرکز اصلی تبدیل شده‌اند. با افزایش در دسترس بودن خدمات پخش آنلاین، افراد بیشتری نسبت به قبل مجوز تلویزیون خود را کنار می گذارند. و روی آوردن به پلتفرم‌های آنلاین برای جریان‌های سرگرمی‌شان.

در حال حاضر، تقریباً ۳٫۵ میلیارد کاربر در سرتاسر جهان به طور مرتب با محتوای دیجیتال، با استفاده از یک پلت فرم CTV برای تماشای برنامه های مورد علاقه خود درگیر می شوند. از بین تمام سرویس‌های پخش موجود، Netflix، Hulu و Amazon Prime همچنان محبوب‌ترین هستند. هر سال، سرویس‌های پخش حتی بیشتر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، و این حوزه‌ای است که به طور مداوم در حال افزایش است.

سازندگان آنلاین که در حال حاضر به فضای CTV روی آورده اند تا دید خود را افزایش دهند. با کاهش خدماتی مانند YouTube، دنیای CTV در حال شکل گیری است تا گام بزرگ بعدی برای سازندگان محتوای آنلاین باشد.

tips for video creators to ensure a successful transition - از YouTube تا CTV: نکاتی برای سازندگان ویدیو برای اطمینان از یک
انتقال موفق

ظهور ایجاد محتوای YouTube

از اوایل دهه ۲۰۱۰ و در تمام آن دهه، یوتیوب نام خود را به عنوان مهم ترین وب سایت اشتراک رسانه در جهان مطرح کرد. چیزی که زمانی فقط مکانی برای آپلود ویدیوهای گرفته شده در خانه بود، به سرعت به یک پدیده جهانی تبدیل شد. در طول این دهه، شاهد جهش درآمد سالانه YouTube از ۰٫۸ میلیارد به ۱۹٫۷ بودیم. میلیارد.

با افزایش محبوبیت YouTube و توانایی شروع درآمدزایی از YouTube، سازندگان شروع به ظهور کردند. بر روی پلت فرم. اکنون با این گروه از YouTubers آشنا شده ایم، هر کسی که به طور مداوم محتوا را برای مخاطبان خود بارگذاری می کند تا در پلتفرم مصرف کنند.

در ویدیوهای YouTube، سازندگان می‌توانند کسب درآمد را فعال کنند، که سپس تبلیغات ویدیویی را قبل از هر ویدیو نشان می‌دهد. بر اساس درآمد تبلیغاتی این ویدیوها، کاربران یوتیوب برای محتوای آنها غرامت دریافت می کنند. در دهه ۲۰۱۰، یوتیوب‌برها محبوب‌تر شدند، به طوری که مردم بیش از هر زمان دیگری سه‌پایه‌های خود را راه‌اندازی کردند و دوربین‌های خود را برای اولین بار روشن کردند.

با این حال، دوران اوج یوتیوب قطعاً اکنون از ما گذشته است. تعداد انگشت شماری از کانال ها را انتخاب کنید که اکثر درآمدهای تبلیغاتی را در پلتفرم کسب می کنند. علاوه بر این، تعدادی از مشکلات در این مدل کسب‌وکار وجود داشت که افراد را از این پلتفرم دور کرد:

  • ناپایداری – YouTube AdSense بسیار ناسازگار است و ویدیوها اغلب بدون هیچ توضیحی پول زدایی شد این می‌تواند به درآمد کاربر در طول زمان آسیب برساند و منجر به عدم اطمینان شود.
  • نرخ‌های مختلف برای جایگاه‌های مختلف – همه جایگاه‌های محتوا یکسان پرداخت نمی‌شوند، که باعث ایجاد اختلاف در بازار تبلیغات می‌شود. .
  • اشباع بیش از حد – افراد زیادی در YouTube وجود دارند و هر روز میلیاردها ساعت محتوا آپلود می شود.

برای سازندگان، امکان و هیجانی که یوتیوب زمانی ارائه می کرد، دیگر وجود ندارد. شکاف موجود در این بازار فرصت مناسبی را برای سایر پلتفرم‌های محتوا فراهم کرده است تا عرضه‌های خود را افزایش دهند.

تغییر به CTV

در چند سال گذشته، بازاری که YouTube و سایر سرویس‌های پخش اجتماعی ایجاد کردند، شروع به تغییر جهت جدید – به سمت CTV کرده است. ظهور سرویس‌های استریم مانند Hulu و Netflix یک تعریف تغییر در مصرف رسانه در پنج سال گذشته با این حال، حتی تغییرات جدیدتر در این صنعت، آن را در منظری کاملاً جدید قرار می‌دهد.

خدماتی مانند Netflix اکنون مدل‌های اشتراک مبتنی بر آگهی را ارائه می‌کنند. در این سیستم‌های پرداخت، کاربران تبلیغات را قبل یا در حین پخش محتوای خود تماشا می‌کنند. این زمینه را برای تبلیغ‌کنندگان باز می‌کند تا روی این پلتفرم‌ها بازاریابی کنند و از میلیاردها نفر در سراسر جهان که از خدمات پخش جریانی استفاده می‌کنند بهره ببرند.

برخی این را حتی با VFR – یک استارت‌آپ مستقر در Isreal – به سازندگان محتوا فرصت‌های بیشتری برای کسب درآمد با قرار دادن محتوای خود در پلتفرم‌های CTV می‌دهد.

در VFR، تمرکز زیادی بر سهولت دسترسی وجود دارد. سازندگان به یک SDK دسترسی دارند، که به آنها امکان می دهد به راحتی (با یک خط کد) تبلیغات را در محتوای خود پیاده سازی کنند. اگر سازنده تبلیغات خود را برای نمایش نداشته باشد، می‌تواند محتوای آگهی را مستقیماً از VFR تهیه کند.

پیشرفت اقتصاد خالق در فضای سرویس استریم از طریق پلتفرم هایی مانند VFR در حال شکل گیری است که یکی از تاثیرگذارترین تغییرات در صنعت است که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم. برای سازندگان، راه‌اندازی آسان این سیستم‌های جدید، مخاطبان جدید، بازار جدید و فرصت‌های جدید را ارائه می‌دهد.

اندیشه‌های نهایی

YouTube زمانی یکی از بهترین پلتفرم‌هایی بود که سازندگان محتوا می‌توانستند کار خود را در آن راه‌اندازی کنند. ایجاد مخاطب به آن‌ها اجازه می‌دهد بازدیدهای بیشتری داشته باشند، که در پایان هر ماه به چک‌های حقوق AdSense بالا تبدیل می‌شود. با این حال، YouTube اکنون از مهلکه خارج شده است، با یک سیاست تبلیغاتی مشکوک و توزیع ناعادلانه AdSense که باعث شده بسیاری از این پلت فرم خارج شوند.

در فضایی که YouTube ایجاد کرده است، سرویس‌های پخش راه‌های جدیدی را برای تعامل کاربران راه‌اندازی می‌کنند. با سازندگان محتوا مورد علاقه خود. پلتفرم‌هایی مانند VFR به سازندگان اجازه می‌دهد با استفاده از تحلیل‌های مبتنی بر داده، کانال جدیدی راه‌اندازی کنند تا سپس کانال خود را با تبلیغ‌کنندگانی که در نزدیکی محتوایشان رشد می‌کنند جفت کنند.

گام بعدی در تکامل رسانه‌های دیجیتال ما، پیشبرد آنچه ممکن است است. در خدمات استریم و با شروعی که VFR در حال انجام است، گام بعدی نزدیکتر از همیشه است.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی