عمومی

بازگشت به دفتر؟ در اینجا راهنمای محل کار شما برای جدید است BA.5 فرعی کووید

بازگشت به دفتر؟ در اینجا راهنمای محل کار شما برای جدید است
BA.5 فرعی کووید

هر بار که فکر می‌کنید بی‌خطر است طرح‌ها را درآورید و کووید پشت سر شماست، یک نوع دیگر برای خدشه دار کردن تلاش های شما ظاهر می شود.

این بار این نوع BA.5 است، که زیرمجموعه‌ای از Omicron و قابل انتقال‌ترین نسخه ویروس تا به امروز است. این سویه در حال عفونت مجدد افرادی است که قبلاً یک یا حتی دو بار با انواع قبلی سروکار داشته اند. در حالی که اعداد به طور قابل توجهی کمتر از اوج موج زمستانی Omicron است، بستری شدن در بیمارستان تقریبا دو برابر شده است. از ماه می و بیش از ۴۰۰ آمریکایی هر روز می میرند.

بنابراین جای تعجب نیست که برخی از کارفرمایان بازگشت به برنامه های اداری در حالت تعلیق – دوباره. اما قبل از اینکه انجام دهید، ابتدا چند چیز را در نظر بگیرید.

در نظر بگیرید که بسیاری از مردم هنوز فکر می کنند محدودیت های همه گیر ایده خوبی است.

اکثر بزرگسالان، شش نفر از هر ۱۰ بر اساس یک نظرسنجی در ماه مارس توسط محقق سیاست مراقبت بهداشتی غیرانتفاعی بنیاد خانواده کایزر (KFF)،  معتقدند که بدترین بیماری همه گیر به پایان رسیده است. با این حال، مردم هنوز درباره اینکه بازگشت به حالت عادی چگونه است و چه زمانی باید اتفاق بیفتد، اختلاف نظر دارند. بنابراین جای تعجب نیست که کارمندان شما ممکن است نظرات متفاوتی در مورد نحوه بازگشت به کار داشته باشند.

اکثریت بزرگسالان همچنین نگران این هستند که برداشتن برخی از محدودیت‌های همه‌گیر می‌تواند افراد دارای نقص ایمنی را به دلیل افزایش خطر ابتلا به بیماری پشت سر بگذارد. و تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نگرانند کاهش محدودیت‌ها منجر به افزایش تعداد مرگ و میر در جامعه آنها شود یا اینکه آنها شخصاً نتوانند مراقبت‌های پزشکی مورد نیاز را دریافت کنند زیرا ممکن است بیمارستان‌های محلی تحت فشار قرار بگیرند.

بیشتر شهرها بعید به نظر می‌رسند که ماسک‌ها یا سایر اقدامات حفاظتی که قبلاً در همه‌گیری استفاده شده بود را بازگردانند، بنابراین ایمن نگه‌داشتن کارکنان به عهده خود کارفرمایان است. این بدان معناست که کارفرمایان یک بار دیگر باید محیط اداری یا محل کار، از جمله تهویه، نرخ واکسیناسیون، انتقال جامعه و بستری شدن را در نظر بگیرند.

درباره سطوح انتقال محلی به‌روز باشید.

این احتمالاً ویروس در نقاط داغ با نرخ انتقال محلی در طول زمان در نوسان است. انتقال قابل توجه به صورت ۵۰ تا ۱۰۰ مورد در ۱۰۰۰۰۰ یا نرخ مثبت بین ۸ تا ۱۰ درصد تعریف می شود. انتقال بالا به ۱۰۰ مورد یا بیشتر در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر یا نرخ مثبت ۱۰ درصد یا بالاتر تعریف می شود. بنابراین بسیار مهم است که بدانید آیا کسب و کار شما در یک نقطه داغ واقع شده است یا نه.

وقتی نوبت به بررسی بیشتر منطقه محلی شما می رسد. اطلاعات دقیق کووید، ابتدا به محلی نگاه کنید. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که با اتاق بازرگانی محلی خود و مقامات بهداشت شهری تماس بگیرید، که ممکن است اطلاعاتی در مورد بستری شدن در بیمارستان و سطوح انتقال محلی داشته باشند. همچنین ببینید سایر کسب‌وکارها در این منطقه در رابطه با باز نگه داشتن درها یا اعمال ماسک چه می‌کنند.

سازمان‌های بهداشتی خصوصی مانند کلینیک مایو و مرکز منابع دیجیتال کروناویروس در Northwell Health نیز وجود دارند که از داده‌های مختلف استفاده می‌کنند. منابعی برای ردیابی همه‌گیری و ارائه توصیه‌هایی درباره واکسن‌ها و سایر راه‌های محافظت از مردم در برابر کووید-۱۹. به‌علاوه، وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده گزارش‌های نمایه جامعه را برای هر ایالت و همچنین روند واکسن‌ها، ظرفیت‌های بیمارستانی و نتایج آزمایش ارائه می‌کند. وقتی نوبت به دریافت تصویری دقیق از کووید در یک منطقه می‌رسد، هرچه منابع بیشتر باشد، بهتر است.

اطمینان حاصل کنید که کارکنان از پروتکل‌های اداری جدید آگاه هستند.

اگر کارمندان نسبت به دفتر احتیاط کنند، یادآوری روش‌های ایمنی به کار گرفته شده به آنها ضرری ندارد. این که آیا بیشتر فضاها را تمیز می‌کنید یا ایستگاه‌های بهداشتی راه‌اندازی کرده‌اید، به کارمندان اطلاع دهید. وقتی به طور مشخص از آنها پرسیده شد که چه چیزی باعث می‌شود کارمندان احساس امنیت کنند بازگشت به دفتر، یک نظرسنجی ۲۰۲۱ از ائتلاف نظافت آمریکا، سازمانی که نماینده متخصصان نظافت قراردادی در سراسر کشور است، نشان داد که ضدعفونی منظم کلیدی خواهد بود. معیارهای زیر نیز در بالاترین رتبه قرار گرفتند: ارتباطات بهبود یافته در مورد پروتکل‌های Covid-19، ایستگاه‌های ضدعفونی کننده دست، و علائم مناسب، اطلاع‌رسانی قوانین.

اگر سطوح انتقال بالا باشد، ارتقای بازی ماسک شما ممکن است حتی برای سلامت و تندرستی تیم شما ضروری‌تر باشد. اگر بخش بزرگی از کارمندان شما واکسینه نشده اند، اگر کارمندانی دارید که سیستم ایمنی ضعیفی دارند در محل کار، ممکن است ایده خوبی باشد که از کارکنان بخواهید هنگام ورود به دفتر از پوشش های محافظ صورت استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی