عمومیمقالات

10 محصول برای بهبود سفر تجاری شما تجربه

۱۰ محصول برای بهبود سفر تجاری شما
تجربه

از زمان همه گیری COVID-19، همه ما یاد گرفته ایم کار کنیم، زندگی کنیم و بازی کنیم در یک نرمال جدید که در آن ارتباطات مجازی رایج تر شده اند. با این حال، یک مطالعه در سال ۲۰۲۲ از اقتصاد گردشگری برای ایالات متحده. انجمن مسافرتی و اطلاعات مسافرتی و مهمان‌نوازی J.D. Power دریافتند که یک مسافر تجاری متوسط ​​انتظار دارد در سال ۲۰۲۳ و پس از آن حدود ۱٫۶ سفر کاری در ماه انجام دهد – تقریباً تا سطح قبل از همه‌گیری ۱٫۷ سفر در ماه. علاوه بر این، «بسیاری از مسافران تجاری که به طور جزئی یا کاملاً از راه دور کار می‌کنند گزارش می‌دهند که کارفرمایشان آنها را تشویق می‌کند تا برای تعامل حضوری با سایر اعضای تیم (۳۸٪)، برای شرکت در جلسات آموزشی حضوری (۳۲٪) یا شرکت حضوری در شرکت، سفر کنند. یا جشن‌های تیمی (۲۹%)، طبق این مطالعه.

هنگامی که سفرهای کاری دوباره شروع می شود، جنگجوی امروزی جاده ای بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارد تا سفر را به راحتی انجام دهد. در اینجا ۱۰ لوازم جانبی و لباسی آورده شده است که ممکن است به سفر کاری شما کمک کند استرس کمتری داشته باشد.

۶ لوازم جانبی سفر کاری

۱٫ Monos Hybrid Carry-On

monos hybrid carry on 1024x682 - 10 محصول برای بهبود سفر تجاری شما
تجربه
عکس از monos.com

داشتن یک چمدان جادار مانند دستگاه هیبریدی مونوس ضروری است. با نشستن روی چمدان خود خداحافظی کنید تا آن را ببندید، زیرا این قطعه دارای قاب آلومینیومی بدون زیپ است که آن را محکم و در عین حال شیک می کند. دو قفل با قفل های ترکیبی یکپارچه تایید شده توسط TSA امنیت بیشتری را ارائه می دهند.

قیمت: ۳۲۵ دلار

۲٫ کیف دوفل پارچه حلبی ۴۸ ساعته فیلسون

48 hour tin cloth duffle bag 1024x682 - 10 محصول برای بهبود سفر تجاری شما
تجربه
عکس توسط filson.com

برای سفرهای کاری کوتاه‌تر یا حتی یک سفر یک شبه، کیف دوفل پارچه حلبی ۴۸ ساعته فیلسون یک اکسسوری ایده آل است. پارچه قلع روکش روغن به عنوان یک دافع آب در برابر باران یا برف عمل می کند، بنابراین تمام وسایل شما بدون توجه به آب و هوا خشک می مانند. همچنین دارای یک بند قابل تنظیم و جداشدنی است که امکان حمل پیام رسان شانه ای یا متقاطع را فراهم می کند. یک بند واگن برقی اضافه شده به این معنی است که در صورت نیاز می‌توان آن را با چمدان دستی شما برای یک سرعت بدون هندز در ترمینال فرودگاه ترکیب کرد.

قیمت: ۴۹۵ دلار

۳٫ مکعب های بسته بندی فشرده مونو

monos compression packing cubes 1024x681 - 10 محصول برای بهبود سفر تجاری شما
تجربه
عکس توسط monos.com

مسافران نیز موافق هستند که بسته‌بندی مکعب‌ها با صرفه‌جویی و بهینه‌سازی فضا، بسته‌بندی را به سطح بالاتری می‌برد. مکعب های فشرده سازی مانند مکعب های Monos یک هک مسافرتی عالی هستند زیرا سازماندهی و فرآیند باز کردن بسته بندی را ساده کنید. آنها حتی دارای یک صفحه مشبک شفاف هستند، بنابراین شما با یک نگاه از محتویات هر یک مطلع خواهید شد.

یک نکته سریع: یک مکعب اضافی برای نگهداری لباس های کثیف بیاورید که می توانید پس از بازگشت مستقیماً آن را در ماشین لباسشویی خود خالی کنید.

قیمت: ۹۰ دلار برای ست چهار تایی

۴٫ OtterBox OtterGrip Symmetry Series

otter grip symmetry series 1024x682 - 10 محصول برای بهبود سفر تجاری شما
تجربه
عکس با اجازه از otterbox.com

این کیف جیبی دارای یک دستگیره انگشتی داخلی است که با فشار دادن صاف به داخل و خارج جیب‌ها بی‌عیب و نقص می‌رود.

قیمت: ۶۰ دلار

۵٫ پد شارژ OtterBox برای MagSafe

otter charging pad for magsafe 1024x683 - 10 محصول برای بهبود سفر تجاری شما
تجربه
عکس با اجازه otterbox.com

<همراه با پاوربانک های بی سیم، این بالشتک های شارژ دستگاه شما را در تمام طول روز کاملاً روشن نگه می دارد.

قیمت: ۳۰ دلار

۶٫ سولیس

solis wireless hotspot 1024x682 - 10 محصول برای بهبود سفر تجاری شما
تجربه
عکس با اجازه soliswifi.co

Solis طبق وب سایت آنها، “اینترنت موبایل سریع و ایمن را در بیش از ۱۳۵ کشور در سراسر جهان از طریق فناوری سیم کارت مجازی اختراع شده ارائه می کند” با نرخ ثابت. این بدان معناست که دیگر هیچ قراردادی، سیم کارت برای تعویض یا تعجب کارمزد وجود ندارد. Solis یک لوازم جانبی سفر کاری است که به شما کمک می کند در ارتباط باشید و بهره وری را در طول سفر به حداکثر برسانید. مقصد شما مهم است.

قیمت: ۹ دلار برای یک روز جهانی، ۹۹ دلار برای یک برنامه ماهانه جهانی 

۴ لباس و لوازم جانبی سفرهای کاری

۱٫ لباس دریاچه زمرد پرانا

این لباس شیک و همه کاره به عنوان «لباسی که همه کارها را انجام می دهد”—برای انتقال از هواپیما به اتاق هیئت عالی است.

قیمت: ۹۹ دلار

۲٫ یقه زیپ ۱/۲ پوشانده شده

تصور کنید یک پشم گوسفند متوسط ​​وزن به اندازه کافی برای یک پرواز آرام باشد و در عین حال به اندازه کافی برای یک جلسه قهوه سریع طراحی شده باشد. چه آن را به تنهایی بپوشید و چه در لایه میانی، پرزهای Arc’teryx< /a> دارای تهویه مناسب و به اندازه کافی برای طیف وسیعی از فصول و شرایط بادوام است.

قیمت: ۱۶۰ دلار

۳٫ حمل و نقل هوکا

hoka transport 1024x682 - 10 محصول برای بهبود سفر تجاری شما
تجربه
عکس با اجازه hoka.com

کفش‌های کلاسیک و خنثی همیشه لوازم جانبی عالی سفرهای کاری هستند. هوکا در میان افراد مشهوری مانند کامرون دیاز که آنها را در طول یک برنامه گفتگو می پوشید و ریس ویترسپون که طبق گزارش ها حداقل دو جفت دارد، طرفدارانی دارد. شاید دوست‌داشتنی‌ترین ویژگی این کفش توری با قابلیت جابجایی سریع باشد—دیگر از پریدن روی یک پا و تلاش برای پوشیدن کفش‌ها پس از عبور از TSA استفاده نکنید.

قیمت: ۱۴۰ دلار< /p>

۴٫ شلوار جین بلند و باریک DUER Performance

اینها راحت ترین شلوار جین کشدار برای هر سبک و مناسبتی. هنگامی که با یک کت بلیزر جفت می شوند، فوراً به یک ظاهر غیر رسمی تجاری تبدیل می شوند.

قیمت: ۱۳۹ دلار

توجه ویرایشگر: همه قیمت ها و اقلام از زمان انتشار در دسترس بودند.

این مقاله در ابتدا در ژوئیه/آگوست ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس از Prostock-studio/Shutterstock

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی