عمومی

آیا وارد جوایز بهترین کسب و کار 2022 شرکت می شوید؟ اینجا هستند پاسخ به 5 سوال متداول

آیا وارد جوایز بهترین کسب و کار ۲۰۲۲ شرکت می شوید؟ اینجا هستند
پاسخ به ۵ سوال متداول

اول از همه: بهترین ها را در تجارت نشانک گذاری کنید صفحه برنامه.

بسیار خوب به طور خلاصه، جوایز Inc.’s Best in Business از شرکت‌هایی که تأثیر فوق‌العاده‌ای در سال گذشته داشته‌اند تجلیل می‌کند. حوزه خود، در جوامع خود، یا در جامعه به طور کلی. ما برخی از برنامه‌های مبتنی بر داده‌های بزرگ، مانند Inc را انجام می‌دهیم. ۵۰۰۰، و ما می‌خواستیم با تشخیص دستاوردهایی که لزوماً در ترازنامه نشان داده نمی‌شوند، آن‌ها را متعادل کنیم. اگرچه قبل از مهلت تعیین نرخ اولیه ۱۹ آگوست، درخواست های زیادی داریم – که فردا است – هنوز زمان برای درخواست وجود دارد. در اینجا پنج سؤال اصلی که دریافت می کنیم، همراه با پاسخ های ما برای هدایت شما در مسیر درست است. اگر شرکت شما سود را مقدم بر هدف قرار می دهد، این برای شماست.

۱٫ در یک برنامه به دنبال چه چیزی هستید؟

در یک عبارت، تأثیر مثبت. در حالت ایده آل، این تأثیر قابل اندازه گیری است. و فراتر از صرفاً محصول کسب و کار روزانه شرکت شما – اگرچه این یک معیار دقیق نیست. (سال گذشته اعتبار نوا را برجسته کردیم، که به مهاجران کمک می‌کند پروفایل‌های اعتباری در ایالات متحده ایجاد کنند – یک مدل کسب‌وکار بسیار نجیب که ما آن را نادیده می‌گیریم. مثال معمول‌تر پروژه مادر، که علاوه بر ارتقای مهارت روزانه مادران شاغل، یک بورس تحصیلی برای آموزش فنی راه اندازی کرد که باعث شد بیش از ۲۰۰۰ زن در شغل شوند. شرکت‌هایی مانند IBM و Deloitte.) تصویر بزرگ، ما به دنبال تلاش‌ها، ابتکارات، برنامه‌ها و مواردی از این دست هستیم که فراتر از یک مدل کسب‌وکار مأموریت محور است. کارهای خوب، واقعا

نکته حرفه ای: دقیق باشید، و در صورت لزوم، اعدادی را که می توانیم تأیید کنیم درج کنید.

۲٫ آیا باید بیش از یک دسته وارد کنیم؟

احتمالاً همینطور است. ما امسال بیش از ۴۰ دسته بندی صنعتی را ارائه می دهیم، از جمله موارد جدید برای شرکت ها در تجارت الکترونیک، رویدادها و تجربیات، مشاوره مدیریت، نرم افزار به عنوان سرویس، پایداری و غیره. علاوه بر آنها، ما همچنین به دنبال برندگان بر اساس اندازه شرکت، مرحله، درآمد، و منطقه خواهیم بود – و همچنین به برنده برتری عمومی (بهترین فیلم فکر کنید). اگر می‌توانید در چند دسته برای شرکت خود مورد خوبی ایجاد کنید، باید–تیم ویراستاران شرکت، ورودی‌های هر دسته را نسبت به یکدیگر قضاوت کنند و هر دسته را جداگانه بررسی کنند. ما در هر دسته یک برنده جایزه خواهیم داد، بنابراین هر چه تعداد دسته‌ها بیشتر باشد، شانس شما بیشتر است. سال گذشته ما نزدیک به ۲۰۰ برگزیده را انتخاب کردیم.

۳٫ ما یک شرکت عمومی هستیم، اما واقعاً می‌خواهیم وارد شویم. آیا می توانیم؟

خیر. متاسف. برای واجد شرایط بودن، یک شرکت باید خصوصی، مستقر در ایالات متحده، و مستقل (به معنی، نه یک شرکت تابعه) باشد. بررسی‌کنندگان حقایق ما در مورد این معیارها تحقیق می‌کنند، بنابراین اگر آنها را برآورده نمی‌کنید، لطفاً در زمان و هزینه خود و ما صرفه‌جویی کنید.

۴٫ چرا باید درخواست بدهم و اگر برنده شوم چه اتفاقی می افتد؟

خب، زیرا شما می خواهید به عنوان شرکتی شناخته شوید که توسط یک منبع مورد اعتماد هدف را مقدم بر سود می کند. رسانه های تجاری اما  دلایل زیادی وجود دارد. می توانم به شما بگویم که سال گذشته ما این لیست را “شرکت هایی که بیشتر تحسین می کنیم” نامیدیم. هر شرکتی توسط ویراستاران شرکت دیده و ارزیابی خواهد شد، و اینکه آیا آن را بسازید یا نه، شما را در رادار ما قرار می دهد. تعداد زیادی از برگزیدگان در شماره زمستانی Inc. و همچنین آنلاین ظاهر می شوند، که در آن همه برگزیدگان لیست خواهند شد. در نظر بگیرید که ما به مخاطبان خود یعنی بنیانگذاران و کارآفرینان به عنوان یک جامعه فکر می کنیم و این یکی از راه های پیوستن است.

۵٫ آخرین مهلت کی است؟

مهلت درخواست زودهنگام، جمعه، ۱۹ اوت است. پس از آن، نرخ در طول کشش تا آخرین مهلت، در روز جمعه، ۱۶ سپتامبر افزایش می یابد. اجازه ندهید سگ تکالیف شما را بخورد. و به یاد داشته باشید که زودتر بهتر است – ما نیز روی ضرب الاجل کار می کنیم، و هر چه زمان بیشتری برای برنامه شما داشته باشیم، با شرکت شما بیشتر آشنا خواهیم شد.

نکته حرفه ای: اکنون می توانید درخواست دهید، ورودی خود را در سیستم ما ذخیره کنید و روی آن کار کنید تا پایان مهلت نهایی.

هنوز پاسخ مورد نیاز خود را پیدا نکرده‌اید؟ نگران نباشید. ما یک تیم اختصاصی برای رسیدگی به سوالات برنامه داریم، و شما می توانید آنها را در اینجا ایمیل کنید: BestinBusiness@inc.com.

موفق باشید و به کار خوب ادامه دهید!

بهترین های شرکت های تجاری را بیشتر بشناسیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - آیا وارد جوایز بهترین کسب و کار 2022 شرکت می شوید؟ اینجا هستند
پاسخ به 5 سوال متداولمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی