خبر

آپارتمان‌های ۲ میلیاردی شرق تهران

آپارتمان‌های ۲ میلیاردی شرق تهران

360573 362 - آپارتمان‌های ۲ میلیاردی شرق تهران

اقتصاد۲۴-ومحله‌های شرق تهران یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌های شهر تهران می‌باشند.

مجیدیه یکی از محله‌های بسیار خوش مسیر شرق تهران است و شرایط این محله برای زندگی با توجه به دسترسی‌های این محله، مناسب است. واحدی ۴۸ متری در این منطقه که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد. همچنین برای خرید واحدی ۱۷ ساله در تهران‌نو با متراژ ۴۸ متر و ۱ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روز‌های اخیر واحد آپارتمانی ۵۰ متری در نارمک که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد، معادل ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحد آپارتمانی ۴ ساله در پیروزی با متراژ ۷۳ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۲ میلیارد تومان معامله شده است.


بیشتر بخوانید: میانگین اجاره در تهران به ۹.۵ میلیون تومان رسید


برای خرید واحد آپارتمانی ۴۶ متری در نیروهوایی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روز‌های گذشته آپارتمانی در تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۶۶ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده است. همچنین واحدی ۶۲ متری در همین محله که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی