خبر

سود سهام عدالت واریز شد

سود سهام عدالت واریز شد

454630 131 - سود سهام عدالت واریز شد

اقتصاد۲۴-  دومین مرحله سود سهام عدالت قرار است به حساب مشمولان واریز شود.
رئیس سازمان بورس ساعت قبل خبر داد: دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار نفر سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت، واریز می‌شود.

پیش از این عشقی اعلام کرده بود که واریز سود سهام عدالت از شنبه ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و احتمالا سود همه سهامداران تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود.

اما او امروز از آغا واریز سود خبر داده است اگرچه بسیاری از دارندگان سهام عدالت می‌گویند هنوز سودی دریافت نکرده‌اند، اما برخی دیگر خبر می‌دهند که سود امروز برای آن‌ها واریز می‌شود.

پیش از این رئیس سازمان بورس گفته بود واریز سود چند روز زمان می‌برد. پس به نظر می‌رسد که بر اساس گفته عشقی واریز سود آغاز شده و احتمالا طی چند روز به حساب سهامداران واریز می‌شود.
سود سهام عدالت واریز شد
در ادامه پیام برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز درباره واریز سود سهام عدالت را می‌خوانید:
«سود سهام عدالت ما امروز واریز شد. البته سهام عدابلت ما یک میلیونی هست، اما نمی‌دانم چرا ۶۰۰ هزار ریختن!»


بیشتر بخوانید: سهامداران عدالت چقدر سود بیشتر دریافت خواهند کرد؟


اما تعداد بسوار زیادی از دارندگان سهام عدالت اعلام کرده‌اند که هنوز هیچ سودی دریافت نکرده‌اند. احتمالا این سود طی روز‌های آینده برای آن‌ها واریز می‌شود.
مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

مبلغ سود واریزی به ارزش سبد سهام عدالت افراد بستگی دارد. به گفته رئیس سازمان بورس سهامدارانی که در پرتفوی خود، سهام ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارایی دارند، به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷ و ۷۲۱ هزار تومان سود دریافت می‌کنند. همچنین افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود به ایشان تعلق خواهد گرفت. این مبلغ بیشتر از مبلغ اعلام شده قبل است.

بر این اساس مبلغ سود سهام عدالت یک خانوار چهار نفره که هیچ بخشی از سهام عدالت خود را واگذار نکرده باشد، رقمی بین دو میلیون و ۴۰۰ تا پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

چه کسانی سود سهام عدالت نمی‌گیرند؟

سود سهام عدالت به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار نفر سهامدار مستقیم و غیرمستقیم واریز می‌شود. مشروط به اینکه این افراد سجامی باشند و در سامانه سجام ثبت‌نام کرده باشند. همچنین دارندگان حساب ارزی، حساب مشترک، و حساب بانکی راکد مشمول سود سهام عدالت نمی‌شوند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی