خبر

با خرید ماساژور از وبدون، در هزینه های خود صرفه جویی کنید

با خرید ماساژور از وبدون، در هزینه های خود صرفه جویی
کنید

بازار: احتمالا شما هم جزء آن افرادی هستید که ساعت های زیادی را در محل کار، ماشین، وسایل نقلیه عمومی و حتی خانه می گذرانند و هر روز به این فکر می کنند که برای سلامتی خود چه کاری می توانند انجام دهند. فرض کنید که برای رفع مشکل عضلات و استخوان های خود به پزشک ارتوپد یا طب فیزیکی مراجعه کنید. آن ها بعد از معاینه و دیدن چند آزمایش و عکس، به شما پیشنهاد می کنند که فیزیوتراپی را شروع کنید. بعد از فیزیوتراپی نیز بهتر است ماساژ و ورزش را در برنامه خود قرار دهید. اما با هزینه جلسات ماساژ چه می کنید؟در این صورت، پیشنهاد ما به شما این است که به جای هزینه چندین جلسه ماساژ، یک ماساژور بخرید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در ادامه بیشتر به انواع ماساژور و مزایای آن ها می پردازیم.

مزایای استفاده از ماساژور

  1. افزایش گردش خون

ماساژور ها باعث می شوند که گردش خون بهبود پیدا کند و اکسیژن رسانی به اعضای بدن راحت تر انجام شود. در این صورت التهاب و درد عضلات شما کم می شود و با رسیدن مواد مغذی و اکسیژن، ترمیم و رشد آن ها سرعت خواهد گرفت. حتی برخی تحقیقات نشان داده اند که با افزایش گردش خون، سیستم ایمنی بدن تقویت می شود.

  1. افزایش انعطاف پذیری

طبیعی است که با بهبود گردش خون، تحرک و انعطاف پذیری ستون فقرات و عضلات شما بهتر شود. با استفاده از ماساژور تفنگی، تنش از عضلات شما دور می شود و متابولیسم بافت ها به طرز قابل توجهی بهبود می یابد.

  1. تسکین درد

کسانی که به ورزش کردن علاقه دارند، با درد عضلات به خوبی آشنایی دارند. شما با ماساژور تفنگی روی عضلات دردناک را به خوبی ماساژ می دهید. این ماساژور ها سفتی و تنش عضلات را کاهش می دهند و با دفع بیشتر اسید لاکتیک، درد عضلات را کم می کنند. ماساژور های تفنگی حتی فرکانس عصبی درد را از بین می برند و درد را به مقدار زیادی کاهش می دهند.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - با خرید ماساژور از وبدون، در هزینه های خود صرفه جویی
کنید

  1. پیشگیری از درد

اگر قبل از ورزش کردن و انجام تمرینات از ماساژور استفاده کنید، عضلات شما گرم و آماده می شوند. در این صورت احتمال آسیب به آن ها کم می شود و دیگر درد عضلانی را تجربه نخواهید کرد.

  1. کاهش اضطراب

شاید دو مشکل اضطراب و عدم تمرکز، دو عامل اصلی مشکلات خواب باشند. شاید با خود فکر کنید که برای کاهش اضطراب حتما باید بدن شما با روغن های مخصوص و در محیطی با آهنگ ملایم ماساژ داده شود. اما اشتباه می کنید. سیستم عصبی شما با ماساژور نیز به سرعت آرام می شود. تنش در اعضای بدن یکی از اصلی ترین علائم اضطراب است. با از بین بردن این عامل، اضطراب به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

  1. خواب راحت

یکی از معضلاتی که افراد در دنیای مدرن با آن درگیر هستند، مشکلات خواب است. اگر قبل از خواب از انواع ماساژور استفاده کنید، سیستم عصبی شما آرام تر خواهد شد و بدن شما متوجه خواهد شد که زمان استراحت و خواب فرا رسیده است. حتی می توانید در زمان استراحت در محل کار، از ماساژور تفنگی استفاده کنید و عضلات خود را از تنش رها کنید.

  1. بهبود تمرکز

مشخص است که با کاهش اضطراب و خواب کافی، تمرکز زیادی برای انجام کار های خود خواهید داشت. همچنین گردش خون در مغز شما بهبود پیدا می کند و با تمرکز بالا به امور خود می پردازید.

انواع ماساژور

156156 - با خرید ماساژور از وبدون، در هزینه های خود صرفه جویی
کنید

  1. صندلی ماساژ

احتمالا شما هم این ماساژور ها را دیده اید و دوست داشته اید از آن ها استفاده کنید. اگر می خواهید به یک باره تمام بدن شما ماساژ داده شود، این نوع ماساژور انتخاب خوبی خواهد بود. صندلی های ماساژور ویژگی های متنوعی برای کاهش تنش عضلات و ماهیچه های شانه، گردن و پا دارند. این ماساژور ها گران هستند و به همین دلیل نیز افراد زیادی قدرت خرید آن را ندارند.

  1. ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی تنظیمات مختلف و سری های متفاوت دارد و با ضربه زدن به بافت عضلات، درد را کم می کند. شما با این ماساژور دقیقا همان قسمتی را که می خواهید ماساژ می دهید. یکی از مزایای ماساژور تفنگی این است که با باتری کار می کند و به راحتی می توانید آن را با خود به همه جا ببرید. طراحی ارگونومیک و قیمت معقول این دستگاه باعث محبوبیت آن شده است. اگر ساکن تهران هستید، با خرید این ماساژور از فروشگاه وبدون، زیر یک ساعت محصول موردنظر را دریافت کنید. این گزینه مناسب افرادی است که می خواهند در سریع ترین زمان برای عزیزان خود هدیه تهیه کنند.

  1. ماساژور دستی برقی

ماساژور های دستی برقی اندازه های مختلفی دارند و با دسته راحت خود، باعث می شوند که تجربه ماساژ شما بسیار لذت بخش باشد. با این نوع دستگاه های ماساژ، درد عضلات را به طور متمرکز کاهش می دهید.

  1. ماساژور پا

این دستگاه ها برای استراحت کردن پس از یک روز کاری طولانی بهترین گزینه هستند. دستگاه های ماساژ پا باعث می شوند که شما بنشینید و استراحت کنید و از ماساژ پا و کف پا لذت ببرید. ماساژور های پا اندازه های مختلفی دارند و از تکنیک های مختلفی برای ماساژ پا استفاده می کنند. بعضی از این ماساژور ها پد هایی دارند که پا های خود را بر روی آن ها قرار می دهید. بعضی از ماساژور ها نیز از روش شیاتسو برای ماساژ استفاده می کنند. البته بعضی افراد به دلیل حساسیت بالای کف پا، از این دستگاه ماساژ لذت نمی برند.

156158 - با خرید ماساژور از وبدون، در هزینه های خود صرفه جویی
کنید

  1. ماساژور پالس

ماساژور های پالس یا TENS با دیگر ماساژور ها تفاوت دارند. آن ها از فشار، حرارت، لرزش یا ضربه برای ماساژ دادن استفاده نمی کنند. این دستگاه ها در عوض پالس هایی با فرکانس منظم ایجاد می کنند که به پوست و عضلات، شوک وارد می کنند. محققان هنوز در حال تحقیق بر روی میزان تاثیر این ماساژور ها هستند.

جمع بندی

ماساژور و به خصوص ماساژور تفنگی، بهترین هدیه ای است که می توانید به خودتان و عزیزانتان بدهید. شما با این هدیه، سلامتی خود و دیگران را تامین می کنید و از هزینه های اضافه خلاص می شوید. تنها با صرف هزینه ای اندک از هزینه های گزافی مانند جلسه های ماساژ درمانی، فیزیوتراپی، ویزیت دکتر و … اجتناب می کنید. شاید در نگاه اول قیمت ماساژور های تفنگی زیاد به نظر برسد. اما با ۶۰ درصد تخفیف، همه چیز متفاوت خواهد شد. بهتر است از همین الان یکی از اساسی ترین گام ها را برای سلامتی خود بردارید و با سفارش ماساژور از فروشگاه وبدون، سلامتی خود را در آینده تضمین کنید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی