عمومی

سه سال پیش، جنگجویان کاری غیرعادی انجام دادند به آنها کمک کرد تا قهرمانی NBA را ببرند. این یک درس برای هر کسی است شرکت

سه سال پیش، جنگجویان کاری غیرعادی انجام دادند
به آنها کمک کرد تا قهرمانی NBA را ببرند. این یک درس برای هر کسی است
شرکت

هنگامی که زنگ پایانی به صدا درآمد، جوان Golden State Warriorsگارد جردن پول، هم تیمی و مربی خود، Klay Thompson را پیدا کرد. آنها برای چند ثانیه در آغوش گرفتند و هر دو گوش به گوششان لبخند زدند. تیم آنها به تازگی بوستون سلتیکس را در فینال NBA شکست داده بود و آنها را قهرمان NBA کرده بود.

“این همان برادر بزرگتر است.” پول در یک مصاحبه پس از بازی درباره تامپسون فوران کرد. او هرگز به من اجازه نمی داد که سست باشم. او به من گفت: اگر چیزی وجود داشت که در آن بهتر باشم. او با من تماس می گرفت تا با او تمرین کنم. او یکی از آنهاست. بهترین تیراندازان تمام دوران. و اینکه بتوانید کسی را داشته باشید که شما را اینطور در آغوش بگیرد. فقط [من] را در موقعیتی قرار دهید که موفق باشم.”

در نگاه اول، ممکن است این یک مورد ساده از راهنمایی به نظر برسد، یکی از اعضای باتجربه تیم دیگری را زیر نظر خود می گیرد. اما این داستان چیزهای بیشتری دارد، داستانی که در واقع چند سال پیش آغاز شد. این درس های شگفت انگیزی را برای هر کارآفرین یا سازمانی ارائه می دهد که در تخریب سیلوها، ایجاد تیم های با کالیبر بالا و ایجاد یک هوش عاطفیجالب است. > فرهنگ.

در اینجا پیشینه و درس کسب و کار شما آمده است.

(اگر در این داستان ارزشی پیدا کردید، ممکن است به دوره هوش هیجانی من علاقه مند شوید – که شامل ۲۰ قانون با داستان هایی مانند این است که به شما در توسعه هوش هیجانی کمک می کند. دوره را اینجا ببینید.)

این در مورد هوش هیجانی است

بخشی از چیزی که این حساب را بسیار جالب می کند این است که از نظر بسیاری، پول در واقع به تیم به عنوان جایگزینی بالقوه برای تامپسون.

واریرز فقط یک هفته پس از اینکه تامپسون در فینال NBA 2019 ACL خود را پاره کرد، پول را درافت کرد. تامپسون در ادامه با آسیب دیدگی شدید دیگری از ناحیه پا روبرو شد که منجر به از دست دادن بیش از دو سال زمان بازی او شد. در این بین، پول نقشی را که تامپسون باز گذاشت، وارد کرد و به سرعت عالی شد.

تامپسون چگونه پاسخ می‌دهد؟ آیا حسادت و ترس باعث سرخوردگی می شود؟ آیا این باعث ایجاد یک رابطه ناخوشایند با هم تیمی جدیدش می شود؟

برعکس، تامپسون نقش خود را به عنوان مربی برای پول پذیرفت.

پول گفت که تامپسون او را زیر بال خود گرفت، زیرا کهنه سرباز از بازیکن جوانتر دعوت کرد تا برای تمرینات به او ملحق شود. تامپسون مرتباً پیام‌های تشویقی برای پول می‌فرستاد و با او تماس می‌گرفت تا پس از یک بازی بد، روحیه‌اش را بالا ببرد و داستان‌های خودش را از افت تیراندازی و چگونگی بهبودی اش به اشتراک بگذارد. علاوه بر این، تامپسون ترفندهای تجارت را به اشتراک گذاشت و به پول کمک کرد تا به بهترین بازیکنی تبدیل شود که می تواند باشد و در نتیجه تیم را تقویت کند.

این نشان می دهد. هوش عاطفی قابل توجه از سوی تامپسون، که قادر بود هرگونه احساسات منفی طبیعی را کنترل کند و بر مثبت بودن تمرکز کند. نیرویی برای هم تیمی خود و سازمان.

اما کار خاصی وجود دارد که جنگجویان سه سال پیش انجام دادند، عملی که به تامپسون برای انجام این کار قدرت داد.

وقتی تامپسون در تابستان ۲۰۱۹ ACL خود را پاره کرد، تیم می دانست که او تمام فصل بعد را از دست خواهد داد. تیم نمی دانست که آیا تامپسون هرگز به فرم باز می گردد یا خیر. آیا او هرگز بازی دیگری برای تیم انجام می دهد؟ آیا او پوسته ای از همان بازیکنی است که قبلا بود؟

مهم نبود. آنها به جای اینکه یکی از بازیکنان ستاره خود را قطع کنند یا به دلیل مصدومیت به او پول کمتری بدهند، تامپسون را با یک قرارداد پنج ساله پرسود به ارزش ۱۹۰ میلیون دلار پاداش دادند. در حالی که تامپسون در حال بازگشت از مصدومیت بود، کادر مربیگری واریورز به وضوح اعلام کردند که علیرغم بازی بسیار خوب پول، او به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

واریرز با پاداش دادن به تامپسون و نشان دادن وفاداری به بازیکنی که نقش کلیدی در کسب قهرمانی‌های متعدد تیم داشت، پیامی قدرتمند، بلند و واضح ارسال کرد:

شما برای ما فداکاری کردید؟ ما به شما پاداش می دهیم. دوران سختی را پشت سر می گذارید؟ ما از شما حمایت کردیم.

احتمالاً، سازمان شما به اندازه رزمندگان حقوق و دستمزد بزرگی ندارد. . اما هنوز یک درس مهم در اینجا برای شرکت شما وجود دارد.

تحقیق نشان می دهد یکی از بزرگ‌ترین عوامل در تولید تیم‌های بسیار مؤثر، ایجاد یک محیط روان‌شناختی امن است، فرهنگی باهوش عاطفی که در آن اعضای تیم احساس محافظت می‌کنند، احساس امنیت می‌کنند که خودشان باشند و ریسک کنند.

به عبارت دیگر، سازمان ها و رهبرانی که اعتماد و وفاداری را با اعضای تیم خود ایجاد می کنند، به آن افراد الهام می دهند تا بهترین نسخه از خود را ارائه دهند. سپس آن افراد به شکل کار سخت و در مواردی مانند این، تجربه خود را به تازه واردان منتقل می‌کنند. این یک تضاد کامل با آنچه در سازمانی با فرهنگ‌هایی است که فاقد ایمنی روانی هستند، می‌بینیم – جایی که هم تیمی‌ها نسبت به هم، مشکوک هستند و تمایلی به مشارکت در موفقیت یکدیگر ندارند.

بنابراین، اگر صاحب کسب‌وکار یا مدیر اجرایی هستید و علاقه‌مند به ایجاد فرهنگی هستید که علاقه قدرتمند روابط انسانی وفادار را ترکیب کند، داستان گلدن استیت وریرز را به خاطر بسپارید. به یاد داشته باشید که کشتیرانی همیشه آرام نخواهد بود، مردم شما نیز روزهای سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

اما اگر شما هنگامی که اوضاع در بدترین حالت خود قرار دارد می توانید از افراد خود حمایت کنید، آنها الهام می گیرند که لطف کنند. آنها برای تجربه بهتر ظاهر می شوند و اطرافیانشان را نیز بهتر می کنند.

به این ترتیب فرهنگی ایجاد می‌کنید که به دستاوردهای بزرگ می‌رسد. اما حتی بیشتر، این نحوه ایجاد فرهنگی است که می‌توانید به آن افتخار کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی