عمومی

آینده کار فن آوری جالبی نیست. این کار از راه دور است و مدیریت هوشمندتر

آینده کار فن آوری جالبی نیست. این کار از راه دور است
و مدیریت هوشمندتر

آینده کار. این عبارت تصاویری را مستقیماً از داستان های علمی تخیلی تداعی می کند: جلسات واقعیت مجازی (VR) که مدیران را در سراسر قاره ها به هم متصل می کند و پیش بینی های هولوگرافیک که پروژه های صنعتی در مقیاس بزرگ را هدایت می کند. وقتی به آینده کار فکر می کنیم، اغلب فناوری را روی صندلی راننده قرار می دهیم – اما این جایی نیست که به آن تعلق دارد.

اشتباه نکنید: من عاشق برنامه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (AR) هستم. از آنجایی که ما یک شرکت فناوری پخش زنده هستیم، به ساخت این نوع فناوری کمک می کنیم. با این حال، برای اینکه رهبران کسب و کار بتوانند آینده کاری خود را بسازند، ما بیش از ابزارهای جدید به رهبری رویایی نیاز داریم. این کار با تسلط بر فناوری‌هایی که در حال حاضر داریم آغاز می‌شود.

روزهای هر کارمندی که تمام وقت در یک دفتر مشترک کار می‌کند گذشته است. و کارگران آن را می دانند. ۸۰ درصد از کارگرانگفتند مهم است که بتوانند برای انجام وظایف خود از هر کجا. کار ترکیبی همچنین به نفع شرکت‌ها است که منجر به کاهش ۳۵ درصدی می‌شود. /a> در نرخ‌های ترک با تأثیر صفر بر عملکرد یا تبلیغات. کار از راه دور چنان به یک پایه اصلی تبدیل شده است که استخدام کنندگان اکنون هر “ما به دفتر برمی گردیم!” اعلامیه به عنوان دعوتی برای شکار غیرقانونی مهندسان آن شرکت.

این تغییر به سمت کار از راه دور و ترکیبی فرصتی را برای رهبران کسب و کار نشان می دهد که چگونه یاد بگیرند برای مدیریت مؤثر نیروی کار پراکنده، و این کار از طریق تماس‌های زوم وحشتناک‌تر یا دزدکی کردن نیست. html” target=”_blank”>tattleware روی لپ‌تاپ‌های کارمندان.

ما نیروی کار توزیع شده را در LiveSwitch پذیرفته ایم، بنابراین می دانم که کارکرد این مدل مدیریت با چالش هایی مواجه است — اما فرصت ها استخدام استعدادهای برتر از هر کجا ارزشش را دارد. در اینجا پنج بهترین روشی که برای مدیریت کارمندان از راه دور و ترکیبی پیدا کرده ایم آورده شده است:

از «مگر اینکه خلاف آن گفته شود» برای توانمندسازی کارکنان استفاده کنید.

یک چالش آشکار برای نیروی کار پراکنده، مبارزه با سیلوها است که می تواند منجر به کاهش سرعت ارتباطات و اجرا شود. برای متحد کردن همه در مورد اهداف کلیدی شرکتمان، مانند پاسخگویی فوری به نیازهای مشتری و کسب درآمد، به هر کارمندی می‌گوییم که قدرت تصمیم‌گیری در راستای این اهداف را دارد. یکی از شعارهایی که ما در ارتباطات شرکت استفاده می کنیم این است که “مگر اینکه خلاف آن گفته شود” و به دنبال آن یک اقدام خاص است. این تضمین می‌کند که هر عضو تیم همیشه به دنبال راه‌هایی برای حرکت دادن توپ به جلو هر زمان که مشکل یا فرصتی پیدا می‌کند، باشد.

در اینجا یک مثال آورده شده است. در مورد نحوه استفاده از عبارت: “داشتن یک توسعه دهنده ارشد در تماس بعدی با این مشتری برای اطمینان از پاسخ به سوالات فنی آنها مفید خواهد بود. مگر اینکه تا ظهر چیز دیگری از شما بشنوم، جیمی را به تماس بعدی دعوت خواهم کرد.” گزینه جایگزین (“نظر شما در مورد دعوت از یک توسعه دهنده ارشد برای تماس بعدی چیست؟”) زمانی به یک بازی انتظار منجر می شود که فردی که غنی ترین اطلاعات را دارد از قبل پاسخ را داشته باشد.

عادات غیررسمی را رسمی کنید.

چون کارگران از راه دور ملاقات نمی کنند. با کولر آبی، ساختن تیمی که با هم هماهنگ باشد کار آسانی نیست. یکی از راه‌های کمک به این امر، رسمی کردن برخی از راه‌های غیررسمی است که همکاران در ایجاد روابط هستند. برای مثال، در جلسات برنامه ریزی هفتگی، همه ما با به اشتراک گذاشتن یک برد شخصی همراه با یک برد کاری شروع می کنیم. این به ما امکان می‌دهد چیزهای غیررسمی را جشن بگیریم، مثلاً یکی از اعضای تیم ما در یک مسابقه فوتبال فانتزی برنده شده و در کنار آنها با یک شریک خوش‌آیند ملاقات می‌کنند.

در ساعات کاری اصلی شرکت و ساعات کاری انعطاف‌پذیر ارتباط برقرار کنید.

کارمندان ما در شش منطقه زمانی مختلف کار می کنند، بنابراین برنامه ریزی جلسات همیشه آسان نیست. راه حلی که پیدا کرده‌ایم این است که ساعت‌های اصلی (زمانی که همه افراد شرکت باید برای ملاقات در دسترس باشند) و ساعت‌های انعطاف‌پذیر (زمانی که کارمندان می‌توانند برنامه‌های خود را تنظیم کنند) تنظیم کنیم. این خط‌مشی‌ها توسط هر تیم تنظیم می‌شوند.

ابزارهای همکاری از راه دور خود را ساده کنید.

مدیران را آموزش دهید که همدلی کنند و گوش دهند.

رهبری یک تیم توزیع شده با تعیین اهداف قابل دستیابی قوی برای هر کارمند و اعتماد به آنها برای انجام کارها آغاز می شود. اما این تنها آغاز است. شما همچنین به مدیرانی از راه دور نیاز دارید که به موقعیت هر کارمند گوش دهند و با آنها همدلی کنند تا راه درستی برای پیگیری این اهداف بیابند و به هر کارگر کمک کنند تا بهترین باشد. از آنجا که این بیشتر هنر است تا علم، آموزش مدیریت از راه دور را بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ کار از راه دور خود قرار دهید. این نباید یک تلاش فوق العاده رسمی باشد. فقط با تیم خود به طور منظم روی این مفهوم کار کنید، دائماً به آنها گوش دهید و مطمئن شوید که آنها به نوبت به تیم خود آموزش می دهند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی