عمومی

چگونه با وانت وانت پول در بیاوریم

چگونه با وانت وانت پول در بیاوریم

کلیدهای کامیون وانت شما ممکن است کلید کسب درآمد بیشتر باشد.

قیمت بالای بنزین باعث می‌شود مصرف‌کنندگان خودروهای کوچک‌تر را جایگزین کنند. بیشتر و بیشتر، افراد عادی وسیله نقلیه ای ندارند که بتوانند وسایلی با اندازه و وزن قابل توجهی را جابجا کنند.

پیمانکاران مستقل می توانند با یک کامیون درآمد کسب کنند. ما ۶ سرویس اصلی را که می‌توانید ارائه دهید و ۶ مورد از بهترین برنامه‌ها را در نحوه کسب درآمد با وسیله نقلیه خود در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با این شلوغی‌های جانبی شروع به کار کنید.

اگر می‌توانید پول خود را بخرید.۶ راه برای کسب درآمد با کامیون، یا با وانت و تریلر کامیون های کار خوب و به همان اندازه برای کارهای خاص مناسب هستند. برای مثال، آنها بر اساس وزن وسیله نقلیه، اندازه موتور و طول تخت در اندازه‌هایی هستند.

pickup trucks - چگونه با وانت وانت پول در بیاوریمprighity=”egh” یک کامیون نیم تنی ممکن است یک موتور کوچک و شش سیلندر با اندازه ۳٫۰ داشته باشد. یا یک پیکاپ نیم تنی ممکن است یک موتور هشت سیلندر سایز ۵٫۰ یا بزرگتر داشته باشد. اندازه موتور تعیین می کند که یک وسیله نقلیه چقدر می تواند یدک بکشد (وزن تریلر به اضافه بار).

در مقایسه با یک truckup truckup . یک تنی می تواند باری از شن یا مالچ را تحمل کند. یک نیم تن ممکن است با یک بار بسیار سنگین به چالش کشیده شود. کامیون‌های جعبه‌ای وجود دارند که با قسمت‌های بار بلند محصور شده‌اند.

Trailers By Type

تریلرها مختص این کار هستند. تریلرهایی به سبک منظره با اضلاع کم در طول های مختلف وجود دارد. تریلرهای محصور (که به آن تریلرهای باری نیز گفته می شود) وجود دارد که کاملاً محصور هستند. و تریلرهای کمپرسی وجود دارد که به روی عناصر باز است.

شرایط شما این است که مالک کامیون با گواهینامه رانندگی معتبر و بیمه وسیله نقلیه باشید. اگر می‌خواهید از کامیون و تریلر استفاده کنید، به یک یدک‌کش، سیم‌کشی برای تامین چراغ‌های تریلر و ترمزهای الکتریکی (برای حمل هر چیزی که بیش از ۳۰۰۰ پوند وزن دارد، نیاز دارید.

به‌عنوان یک پیمانکار مستقل، می‌توانید ساعات کاری خود را تعیین کنید. چقدر پول نقد اضافی کسب می‌کنید بستگی به این دارد که با این چند ساعت یک شرکت خدماتی یا چند ساعتی که می‌توانید خدمات کسب و کارتان را به دست آورید، آن را بررسی کنید. قبل از اینکه شروع به کسب درآمد با کامیون خود کنید.

۲٫ خدمات تحویل لوازم محوطه سازی و تجاری و ساختمانی

برای پوشاندن یک محوطه حیاط با مالچ، شن یا سنگ فرش، صاحب خانه عادی باید سفرهای متعددی را با یک وسیله نقلیه کوچک انجام دهد. آن‌ها همچنین باید کیسه‌های جداگانه مالچ یا شن بخرند که خرید از این طریق بسیار گران‌تر است.

ارزان‌ترین راه برای خرید مالچ یا سنگ‌ریزه «از طریق قاشق» است. اسکوپ معمولاً یک بار سطلی از یک تراکتور کوچک یا فرمان لغزنده است. یک اسکوپ را می توان در یک کامیون با تخت باز یا روی یک تریلر باز بار کرد. یک تریلر تخلیه – اگرچه گرانتر از یک تریلر معمولی است – این نوع تحویل را بسیار آسان می کند. اگر از تخت کامیون خود استفاده می کنید، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید تا ببینید کامیون شما چقدر وزن می تواند از این طریق حمل کند.

با یک تخت کامیون یا تریلر باز، به یک برزنت برای پوشاندن بار نیاز دارید. اگر از یک کامیون با تخت باز استفاده می کنید، ابتدا یک برزنت بگذارید که کف را می پوشاند و دو طرف آن را به سمت بالا امتداد می دهد. بعد از اینکه مقداری از مواد را از تخت کامیون خارج کردید، ممکن است بتوانید بقیه را با بیرون کشیدن برزنت پایینی بیرون بیاورید.

به عبارت دیگر، در حالی که برای آن تریلر کمپرسی پس انداز می کنید، درآمد کسب کنید. علاوه بر ارائه این نوع خدمات برای صاحبان خانه، ممکن است بتوانید با کسب و کارهای بزرگ و کوچکی که خدمات محوطه سازی را برای تحویل به محل کار ارائه می دهند، شریک شوید. leaderboard-2550 adtester-container adtester-container-550″ data-ez-name=”smallbiztrends_com-large-leaderboard-2″>

۳٫ تحویل برای مشاغل محلی

svg%3E - چگونه با وانت وانت پول در بیاوریم

svg%3E - چگونه با وانت وانت پول در بیاوریم

به‌خاطر داشته باشید که حداقل طول در اکثر سفارش‌های چوب ۸ فوت است، مثلاً برای ۲×۴ و تخته سه لا. برخی از مصالح ساختمانی، مانند دیوار خشک یا کیسه های سیمان، باید در حین تحویل و تحویل و در محل کار خشک نگه داشته شوند.

به همین دلیل است که استفاده از تریلر محصور برای مصالح ساختمانی یک گزینه عالی است. این یک کامیون نیست، بنابراین می توانید آن را در محل کار بارگیری کنید. پیمانکار می‌تواند در صورت لزوم از تریلر شما کار کند.

می توانید یک تریلر ۱۲ فوتی کارکرده را با قیمت حدود ۱۵۰۰ دلار انتخاب کنید، اما برای تحویل در محل ساخت و ساز ممکن است بخواهید به مدل ۱۶ فوتی با دو محور بروید. راه های زیادی برای پنچر شدن لاستیک ها در کارگاه های ساختمانی وجود دارد. دو محور دو لاستیک در هر طرف به شما می دهد. با یک محور، پنچر شدن لاستیک فاجعه‌بار است.

همچنین، تثبیت‌کننده‌های بار را به تریلر خود اضافه کنید – مشابه آنچه در کمپ‌های قابل یدک‌کشی استفاده می‌شود. وقتی تریلر به وسیله نقلیه وصل نیست و شخصی به عقب می‌رود، وزن فرد می‌تواند جلوی تریلر ظاهر شود.

در اینجا چند ایده در مورد شرکت‌های محلی وجود دارد که دارندگان کامیون‌های وانت می‌توانند با سایر خدمات حمل و نقل برای تحویل بسته‌ها و سایر اقلام یا ارائه خدمات حمل و نقل، هدف قرار دهند:

  • Ti
  • Diplocies
  • Distributions
  • Ti >فروشگاه های مبلمان
  • فروش در حیاط جامعه (کارت های ویزیت خود را ارسال کنید)

۴٫تحویلات ساخته شده توسط یدک‌کش

شما می‌توانید با استفاده از وانت خود به عنوان خدمات یدک‌کشی برای حمل اقلامی مانند قایق و ماشین‌های rv درآمد خوبی کسب کنید. مطمئن شوید که ظرفیت وزن یدک کش خود را بررسی کرده اید.

RVهای قابل یدک کشی باید سالانه بازرسی شوند. این بخش بزرگی از وقت مالک است. می توانید RV را به نمایندگی یا گاراژ بازرسی ببرید و پس از پایان کار آن را تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید به‌عنوان بخشی از خدمات یدک‌کشی خود، RVs را از یک محل فروشنده به مکان دیگر منتقل کنید.

اطلاعات کسب‌وکارتان را به RSS ببرید. ۵Junk_Removal_Business_and_Moving_Services”/>5.Junk Removal Business and Transport Services

خدمات حذف آشغال ها برای صاحبان خانه و همچنین یک تجارت محلی خاص – شرکت املاک و مستغلات، مورد نیاز است. احتمال فروش املاک مسکونی و تجاری زمانی که آشغال‌ها – کاناپه‌های قدیمی، میزهای فلزی و غیره – حذف شده‌اند، بسیار بیشتر است.

برای کسب درآمد با کامیون خود از این طریق – از طریق وابستگی به یک شرکت املاک – باید ضامن شوید. این ممکن است حدود ۱۰۰۰ دلار در سال هزینه داشته باشد. که از شرکت املاک و مستغلات در برابر هر گونه خسارتی که به ملکی که برای فروش وارد می کنید محافظت می کند. به طور معمول، یک نماینده وجود دارد که پاکسازی املاک سلب مالکیت را انجام می‌دهد و شما باید با سایر شرکت‌های حذف آشغال‌ها پیشنهاد بدهید.

می‌توانید لوازم و سایر اقلام فلزی را به یک فروشنده ضایعات فلزی ببرید و پول نقد اضافی کسب کنید.

بسیاری از افرادی که در حال جابجایی هستند، تا جایی که می‌توانند با استفاده از وسایل نقلیه شخصی‌شان انجام می‌دهند. اما همیشه نیاز به یک سرویس جابجایی برای وسایل بزرگ مانند تشک و مبلمان وجود دارد. اگر یک تریلر محصور دارید، می‌توانید پیشنهاد دهید آن را در محل اقامت تحویل دهید، جایی که مشتری می‌تواند آن را در صورت زمان اجازه پر کند.

یک کامیون کم برف که ممکن است نیازی به تمیز کردن همه جاهای برفی نداشته باشد. برخی از دستگاه های برف روب ۸ فوت عرض دارند. می‌توانید در این شرکت‌ها با کامیون‌های متوسط ​​کوچک‌تر و گاوآهن‌های شش فوتی جایگاهی پیدا کنید.

برف‌روبی در قسمت جلویی کامیون سخت است، به دلیل وزن گاوآهن و فرسودگی ترمزها و یاتاقان‌های چرخ‌ها. همچنین برای کار با کنترل‌های گاوآهن، بالا، پایین و زاویه، به سیم‌کشی خاصی نیاز دارید.

برای یک کامیون کوچک می‌توانید نگاهی به گاوآهن «صاحب خانه» بیندازید که از پلاستیک قالب‌گیر سخت ساخته شده است. آنها بسیار سبک تر هستند و می توانند از طریق یک اتصال گیرنده (که در جلوی کامیون نصب شده است) به کامیون متصل شوند. اتصال ساده است. اما اکثر گاوآهن های صاحب خانه کنترل الکترونیکی ندارند. ممکن است مجبور شوید به صورت دستی زاویه شخم را در صورت نیاز تغییر دهید.

هزینه پول گاز را در نظر بگیرید. با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا نیاز به ارتقای پوشش خود دارید یا نه rends_com-large-mobile-banner-1″>

برنامه هایی برای نحوه کسب درآمد با کامیون وانت

اینجاست که خیلی جالب می شود. هنگامی که یکی از شش برنامه پیشنهادی ما را دانلود کردید، با یک شبکه همتا به همتا متصل خواهید شد. افرادی که به خدمات تحویل یا حمل و نقل نیاز دارند با رانندگان کامیون در ارتباط هستند. می‌توانید قیمت‌های خود را تعیین کنید.

svg%3E - چگونه با وانت وانت پول در بیاوریم

در اینجا تمام جزئیاتی در مورد اینکه بهترین برنامه را برای انتخاب کردن ablepress tablepress-id-761 tablepress-responsive”>

پلتفرم نمای کلی نیازمندی ها و ویژگی ها شرایط و ویژگی ها hover” readability=”24″> Amazon Flex یک پلتفرم مبتنی بر برنامه که به شما امکان می‌دهد بسته‌ها را برای آمازون تحویل دهید. – تخت کامیون باید پوشش داده شود تا از موارد محافظت شود. باید اطمینان حاصل کرد که اقلام در حین تحویل خشک می‌مانند. GoShare پلتفورم برنامه متمرکز بر کمک به افراد در جابجایی اقلام بزرگ، مانند مبلمان و لوازم خانگی.

– GigSmart پلتفرم مشابهی است که باید در نظر گرفت.

اغلب، اینها وظایف تکراری نیستند، بلکه نیازهای یکباره هستند.

Door Dash، Postmates، و غیره. برای رانندگان تحویل. – تحویل و تحویل اقلام مختلف برای مشتریان. قابلیت اطمینان و سرعت برای حفظ رضایت مشتری ضروری است. برای حمل و نقل افراد شناخته شده است اما برای تحویل غذا نیز استفاده می شود. – به وسیله نقلیه چهار در نیاز دارد.
– پلت فرم های محبوب و شناخته شده. در حالی که در درجه اول برای حمل و نقل مسافر، داشتن یک کامیون می تواند برای گروه ها یا اقلام بزرگتر مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه تمام استانداردهای پلتفرم را رعایت می‌کند. LoadUP بر حذف آشغال‌ها تمرکز می‌کند و شما را با افرادی که نیاز به حذف اقلام قدیمی دارند مرتبط می‌کند. –
br/>- پوشش انحصاری در کد پستی شما هنگام ثبت نام. در حالی که در درجه اول برای آشغال است، ممکن است فرصت هایی برای نجات یا استفاده مجدد از اقلام وجود داشته باشد. > Td class=”column-1″> به کسانی که نیاز دارند کمک کنید. – وسیله نقلیه خود را به کاربران اجاره دهید
– درآمد غیرفعال همانطور که بدون فعالیت فعال به دست می آورید. به بیمه خاصی نیاز دارد. معاینه کاربران و احتمالاً بررسی‌های پس‌زمینه برای کاهش خطرات آسیب یا سوء استفاده از وسیله نقلیه‌تان بسیار مهم است.

svg%3E - چگونه با وانت وانت پول در بیاوریم

هزینه های اولیه و تکرارشونده خودرو

  • خرید کامیون: هزینه اولیه خرید کامیون، که بسته به نو، استفاده شده یا اجاره ای بودن آن می تواند متفاوت باشد. der-mobile-leaderboard-1″/>
  • استهلاک: با گذشت زمان، ارزش کامیون شما کاهش می یابد، به خصوص با استفاده زیاد.
  • نگهداری: نگهداری منظم برای طول عمر و ایمنی وسیله نقلیه شما بسیار مهم است. این موارد شامل موارد زیر است:
    • تغییر روغن: برای عملکرد روان خودرو ضروری است.
    • لاستیک‌ها: بسته به نوع استفاده، لاستیک‌ها ممکن است نیاز به تعویض دوره‌ای داشته باشند.
    • بازرسی: بازرسی‌های منظم اطمینان حاصل می‌کند که خودرو به استانداردهای ایمنی و آلایندگی زیاد پایبند است
    • استانداردهای ایمنی و آلایندگی. ، تعمیرات غیرمنتظره ممکن است در هر زمانی ظاهر شود.

هزینه‌های تجهیزات

    • دستکش‌های ایمن برای برش و برش Es-toc. قوی>دالی های چرخدار: برای جابجایی وسایل سنگین بدون فشار فیزیکی مفید است.
    • چکمه های پنجه فولادی: از پاها محافظت می کند، به ویژه هنگام دست زدن به اجسام سنگین.
    • بندها و طناب ها: برای ایمن کردن اقلام در حین حمل و نقل.
    • :پتوها را از بند پاک می کند.هزینه های بیمه
      • بیمه وسیله نقلیه: یک وسیله ضروری برای هر وسیله نقلیه ای که خسارات احتمالی وارد شده به کامیون شما را در برابر صدمات

      در برابر صدمات وارده به کامیون شمادر صورت بروز حوادث جبران می کند. خسارات وارده به افراد یا دارایی های دیگر.
    • بیمه بار: خسارات وارده به کالاهایی را که در حال حمل و نقل هستید پوشش می دهد. ster-container adtester-container-703″ data-ez-name=”smallbiztrends_com-narrow-sky-2″>Business:Design:Speeding> با توجه به ماهیت خدمات شما، ممکن است به پوشش بیمه ای خاص تری نیاز داشته باشید. همیشه ایده خوبی است که:
      • با یک نماینده بیمه مشورت کنید: با شرکت بیمه خود در مورد ویژگی های کسب و کار خود صحبت کنید تا اطمینان حاصل کنید که پوشش مناسبی دارید.

    کسب درآمد با کامیون یک پیشنهاد بی پایان است. شما برنامه‌ریزی خود را تنظیم می‌کنید، مواد غذایی، مالچ، نیمکت‌ها و/یا یخچال را تحویل می‌دهید – انتخاب شما. اینکه چقدر پول اضافی به دست می آورید بستگی به زمان در دسترس بودن شما دارد، و اینکه آیا این یک کار تمام وقت یا یک کار جانبی است. ” data-ez-name=”smallbiztrends_com-large-mobile-banner-2″> اقلام کوچک مانند بسته ها برای چیزهای بزرگتر، می توانید انتظار داشته باشید که حدود ۴۰ دلار در ساعت درآمد داشته باشید.

    تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی