عمومی

چرا مارک کوبان به سرمایه گذاری در این محصول متاورس فکر می کند؟ ‘بی عقل’

چرا مارک کوبان به سرمایه گذاری در این محصول متاورس فکر می کند؟
‘بی عقل’

این را تصور کنید: شما یک کارآفرین هستید که به دنیای فراجهان و Web3 علاقه دارید و می خواهید ادعا کنید فضای شما در این مرز دیجیتال جدید. متوجه می‌شوید که برخی از شرکت‌های متاورس، مانند Sandbox و Decentraland، «قطعه‌های» زمین دیجیتال را به شکل NFT می‌فروشند. برندهای بزرگی مانند Sotheby’s، سامسونگ ، و نتفلیکس هزاران نفر را برای این کار هزینه کرده اند زمین.” آیا باید به فکر کاشت پرچم خود نیز باشید؟

برای مارک کوبان، حداقل در حال حاضر، پاسخ، یک نه قاطع است. در طی مصاحبه ای با کانال YouTube Altcoin Daily، این کارآفرین میلیاردر خرید ملک در متاورس «احمق‌ترین شیطنت تا کنون» و سپس به «فوق مگا بی‌نقص احمقانه» تعبیر شد.

کوبان در ادامه توضیح داد که بزرگترین و بهترین نقطه فروش متاورس این است که برخلاف دنیای واقعی، فضای نامحدودی وجود دارد. ایجاد کردن، یعنی هرگونه کمبود زمین مصنوعی است.

طبق نظر کوبایی، مکان‌های خاصی در فراجهان ممکن است به دلیل دسترسی انحصاری به افراد یا تجربیات دیجیتال ارزش درک شده باشند، اما دیجیتال واقعی است. املاک به سادگی به همان شکلی که در دنیای فیزیکی کار می کند کار نمی کند. داشتن یک موقعیت مکانی عالی در ویترین فروشگاه درست در خارج از بزرگراه ممکن است یک استراتژی برنده در دنیای واقعی باشد، اما در محیطی که می‌توانید با فشار دادن یک دکمه به هر جایی انتقال دهید، آیا مکان همچنان اهمیت دارد؟

سرمایه‌گذار می‌گوید که کیفیت و انحصار دسترسی به جوامع و تجربیات خاص، ارزش فضاهای دیجیتال را در فراجهان مشخص می‌کند. به جای آدرسی که ارزش ذاتی داشته باشد.

افکار کوبایی نشان می‌دهد که همه هنوز در تلاشند تا بفهمند که متاورژن دقیقاً چه خواهد بود، اما برای کارآفرینان علاقه‌مند به این فضا، لازم است به طور انتقادی در مورد اینکه چگونه انجام تجارت در متاورس با زندگی واقعی متفاوت است فکر کنید و تاکتیک های خود را متناسب با این دنیای جدید عجیب تنظیم کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی