عمومی

مهندس آمازون برای کار از هزینه های خانه شکایت می کند. کارمندان می اگر او برنده شود، آن را دوست ندارم

مهندس آمازون برای کار از هزینه های خانه شکایت می کند. کارمندان می
اگر او برنده شود، آن را دوست ندارم

مثل هر شرکت دیگری، آمازون در سال ۲۰۲۰ همه کارمندانی را که می توانستند از خانه به محل کار از خانه کار کنند فرستاد. اما آنها چه کاری انجام ندادند. طبق یک شکایت حقوقی، شروع به پرداخت هزینه های اینترنت و برق برای کارکنان خود کردند. ثبت شده توسط یک مهندس آمازون در کالیفرنیا.

در ظاهر، کاملاً منطقی است. قانون کالیفرنیا شرکت ها را ملزم می کند که تمام هزینه های تجاری را بپردازند. کارمندانی که در خانه کار می کنند نسبت به زمانی که وارد دفتر می شدند، از برق و اینترنت بیشتری استفاده می کنند. بنابراین مهندس پرونده دارد. حداقل، به همین دلیل است که قاضی آن را کنار نگذاشت.

آمازون استدلال می‌کند که این هزینه‌ها تعهدی برای شرکت نیستند، زیرا این انتخاب آن نبود که مردم را به خانه بفرستد. از دستورات دولت برای فرستادن همه به خانه پیروی می کرد. به نظر نمی رسد قانون استثنایی برای موارد اضطراری داشته باشد.

بهترین گزینه من؟ مهندس آمازون برنده خواهد شد.

و سپس او و سایر کارکنان کالیفرنیا ضرر خواهند کرد. این دلیل است.

شرکت‌ها می‌خواهند کارمندان در دفتر کار کنند.

وجود دارد یک نبرد بین روسایی که افرادی را در دفتر می خواهند و کارمندانی که می خواهند در خانه باشند. کار ترکیبی بهترین راه‌حل برای این مشکل به نظر می‌رسد – زیرا به هر کسی کمی از آنچه می‌خواهد می‌دهد. نود درصد شرکت ها کار ترکیبی ارائه می دهند و فقط ۴ درصد برای کارهایی که کارمندان می توانند از راه دور انجام دهند، تقاضای کار تمام وقت در دفتر دارند.

اما کار ترکیبی به شرکت نیاز دارد که حفظ فضای اداری و تمام هزینه های ناشی از آن. اگر مجبور باشند برای کار در خانه به مردم پول اضافی بپردازند در حالی که همچنان برای فضای اداری هزینه می کنند، مزیت کار از خانه احتمالاً چیزی است که از بین می رود.

کارمندان هستند. در حال حاضر در حال انتشار است.

در حالی که من معتقدم که مهندس برنده خواهد شد – قانون کالیفرنیا بسیار ساده است – او به این فکر نمی کند که چگونه پول زیادی که او با سرکار نرفتن پس انداز کرده است. کالیفرنیایی های قبل از کرونا به طور متوسط ​​تقریبا ۳۰ دقیقه را صرف رفت و آمد یک طرفه کردند.

حتی قبل از اینکه قیمت بنزین شروع به افزایش سرسام آور شود، مردم احتمالاً خیلی بیشتر از هزینه هایشان برای افزایش هزینه های برق و اینترنت برای بنزین خرج می کردند. از ۹ ژوئن ۲۰۲۲، کالیفرنیایی ها به طور متوسط ​​۶٫۴۰۳ دلار برای هر گالن گاز پرداخت می کنند. شاکی استدلال می کند که او بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار در ماه هزینه دارد. در پیش از همه‌گیری ۲۰۱۹، یک آمریکایی به طور متوسط ​​۳۴٫۵ گالن گاز در ماه مصرف می‌کرد. > اگر کار از خانه مصرف گاز را به نصف کاهش دهد، مهندس همچنان جلوتر است. ناگفته نماند ساییدگی و پارگی ماشین و هزینه شلوار مناسب برای دفتر کار.

هزینه ها را چگونه محاسبه می کنید؟

هزینه آن مشهود است اگر کارمندی اینترنت خانگی نداشته باشد و برای کار به اینترنت خانگی نیاز داشته باشد. با این حال، من شک دارم که یک مهندس آمازون قبل از سال ۲۰۲۰ در یک خانه بدون اینترنت زندگی می کرد. 

اگر مجرد است و تنها زندگی می کند. و وقتی به خانه می‌آید هزینه‌های برق او افزایش می‌یابد، این نیز به اندازه کافی آسان است. اما، وقتی همه چیز در کالیفرنیا تعطیل شد (همانطور که در اکثر نقاط جهان انجام شد)، همه به خانه برگشتند. بچه ها مدرسه آنلاین می خواندند و تمام روز در خانه بودند. همسران و هم اتاقی ها به خانه آمدند. چگونه درصد افزایشی را که متفاوت از کاری است که شخص با دیگران انجام داده است، تقسیم می‌کنید؟ اما در واقع تشخیص آن به این راحتی نخواهد بود. شرکت‌ها باید بر اساس رقمی که امیدوارند با دادگاه موافقت شود، دستمزد یکسانی را به همه تخمین بزنند یا به آنها بدهند.

این فقط کالیفرنیا است، درست است؟

بله، این یک مورد کالیفرنیا بر اساس قانون کالیفرنیا است، اما آنچه در کالیفرنیا اتفاق می افتد تمایل دارد در سراسر کشور گسترش یابد. اگر مهندس برنده شود، ممکن است شاهد گسترش این مفهوم در سراسر ایالت ها باشید.

البته، زمانی که هزینه های اداری برای پرداخت ندارید، منطقی است که شرکت شما هزینه کار را از خانه بپردازد. برای. ثروت را به اشتراک بگذارید اما از آنجایی که اکثر شرکت ها حداکثر ترکیبی هستند، هزینه های فضای اداری باقی می ماند. (اگرچه باید کمتر از زمانی باشد که همه هر روز آنجا هستند.) مراقب رفتار با کارمندان خود و نحوه برخورد با کار در خانه باشید. حتی اگر آمازون در اینجا برنده شود، هزینه های دادگاه بسیار زیاد است. آمازون پول نقد برای مبارزه با آن را دارد. کسب و کارهای کوچکتر این کار را نمی کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی