عمومی

این 3 ابزار پشتیبانی از کارمندان را آسان تر می کند معلولیت ها

این ۳ ابزار پشتیبانی از کارمندان را آسان تر می کند
معلولیت ها

وقت آن رسیده است که در مورد ایجاد تسهیلات برای نیروی کار آینده خود، بالقوه معلول، جدی بگیرید.

سازمان‌ها در کل سال‌ها تلاش کرده‌اند تا راه‌حل‌هایی را برای حمایت از افراد دارای معلولیت. اما بیشتر شرکت‌ها سیستمی ندارند و اقامت‌ها به صورت فرد به فرد انجام می‌شود. این می‌تواند منجر به کاغذبازی نادرست، رفتار نادرست، سردرگمی و دعوی قضایی احتمالی در دستان شماست. و ادعاهای ناتوانی در حال افزایش است.

بیش از یک سوم (۳۶٫۱ درصد) از همه هزینه‌های کمیسیون فرصت‌های شغلی برابر ایالات متحده ( EEOC) در سال مالی ۲۰۲۰ به عنوان ادعای ناتوانی واجد شرایط شناخته شد. بر اساس داده های گردآوری شده توسطشرکت حقوقی سیفرث شاو مستقر در شیکاگو، که وکالت متهمان را بر عهده دارد، تعداد شکایت های ثبت شده بر اساس قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) در دادگاه فدرال به بالاترین حد خود در سال گذشته افزایش یافت. در این موارد. با نزدیک شدن به رکود، این موارد فقط به احتمال زیاد افزایش می یابد. در طول آخرین رکود اقتصادی، که از سال ۲۰۰۸ شروع شد، پرونده‌های تبعیض بخش خصوصی با EEOC به میزان خیره کننده ۱۵ درصد افزایش یافت که بزرگترین جهش در تاریخ ۴۴ ساله آژانس فدرال بود.

بر اساس واشنگتن پست.

همه شرکت‌ها باید با ADA مطابقت داشته باشند، اما صاحبان مشاغل کوچک بیشتر در معرض خطر هستند. آنها نه تنها اغلب از نقض‌ها بی‌اطلاع هستند و سیستم‌هایی برای رسیدگی به درخواست‌های اسکان راه‌اندازی نکرده‌اند، بلکه ممکن است اصلاح‌ها گران باشد و تغییر آن از نظر فیزیکی دشوار باشد، به‌ویژه اگر شرکت در ساختمان قدیمی‌تری واقع شده باشد. خوشبختانه، ابزارهایی وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها برای اطمینان از پیروی از ADA در همه اقدامات استفاده کنند و به افراد دارای معلولیت مراقبت‌های لازم را ارائه دهند. در اینجا چند مورد وجود دارد.

یک واسطه را در نظر بگیرید.

بر اساس ADA ، کارفرمایان موظفند برای افراد دارای معلولیت واجد شرایط که کارمند یا متقاضی استخدام هستند، تسهیلات معقول ارائه دهند، مگر اینکه انجام این کار باعث ایجاد مشقت های نابجا شود. به طور کلی ADA اقامتگاه را اینگونه تعریف می کند: “هر گونه تغییر در محیط کار یا در روشی که معمولاً انجام می شود که یک فرد دارای معلولیت را قادر می سازد از فرصت های شغلی برابر برخوردار شود.” این می‌تواند شامل تغییرات مختلفی باشد، مانند دسترسی به امکانات موجود، تغییر برنامه‌های کاری، ارائه مترجم، و اصلاح تجهیزات فعلی.

برای انجام این تعهدات برای بیش از ۱۳۰۰۰ نفر نیروی کار، شرکت تحویل‌دهنده مستقر در سانفرانسیسکو Gopuff در حال بررسی است که آیا از Disclo استفاده کند یا خیر. شرکت اخیر، که در آستین مستقر است، پیشنهاد می‌کند درخواست‌های اقامت معقول را با یک سیستم افشای سلامتی ایمن جمع‌آوری، تأیید و مدیریت کند. کارمندان توضیحاتی درباره ناتوانی و محل اقامت مورد نظر خود ارائه می کنند. به کارفرمای خود در پلت فرم. سپس این پلتفرم از طریق ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی این ناتوانی را تأیید می‌کند و اطمینان می‌دهد که فردی که درخواست را ارائه کرده است، در واقع معلولیتی دارد که نیاز به مسکن دارد.

اگر کارمندان به دلیل ناتوانی داشتند که به طور ناگهانی درخواست مرخصی می‌دهند، خدماتی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای پر کردن این موقعیت‌ها به صورت پاره وقت استفاده کنید. به راحتی بدون نیاز به استخدام تمام وقت دیگر. برخی از سرویس‌ها مانند Handoff که در اوایل امسال راه‌اندازی شد، از نرم‌افزار برای فعال کردن اشتراک‌گذاری شغل استفاده می‌کنند، یا از دو کارمندی که برای پوشش یک نقش تمام وقت کار می‌کنند. توانایی کارمندان برای تغییر ساعات کاری خود بدون نیاز به نگرانی در مورد سستی در کار ممکن است به کارمندان کمک کند، به ویژه آنهایی که دارای معلولیت هستند، که ممکن است به دلیل ترس از پیامدهای منفی، ناتوانی خود را پنهان کنند.

خدمات مشابه به‌ویژه برای صنعتمهمان‌نوازی  ارائه می‌شوند. Qwick، پلتفرم نرم‌افزاری به مدیران استخدام در بارها، رستوران‌ها و هتل‌ها کمک می‌کند تا کارمندانی را مشابه سفارش‌های سفارش‌دهنده اوبر سفارش دهند. این سرویس ۴۰ درصد کارمزدی بیش از دستمزد هر کارگر دریافت می‌کند، که اغلب ارزان‌تر از اکثر آژانس‌های موقت است. استفاده از خدماتی مانند اینها همچنین می‌تواند به استخدام کارمندان تمام وقت بالقوه کمک کند، در حالی که به افرادی که در حال حاضر کار می‌کنند، ساعات انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد.

یک واسطه تعیین کنید.

اکثر شرکت ها از مراحلی که باید برای دسترسی بیشتر به محل کار برای کارکنان دارای معلولیت جسمی انجام دهند آگاه هستند. اما بسیاری از بیماری‌ها و ناتوانی‌های مزمن مانند اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD) یا افسردگی قابل مشاهده نیستند. ممکن است کارمندان در این شرایط در تماس با منابع انسانی تردید کنند تا مبادا خطر تضعیف اعتماد کارفرما در توانایی آنها برای انجام کارشان را به همراه داشته باشند. در این موارد، کارکنان تعیین شده برای کمک در آنجا می‌توانند تفاوت را ایجاد کنند.

در FlyHi، یک تحویل حشیش مبتنی بر آرورا، کلرادو. خدمات «کمک‌های اولیه» برای کار با کسانی که دارای مشکلات روانی مانند استرس و/یا اضطراب هستند در دسترس است. آن شخص برای گپ زدن امن با سایر کارمندان در پلتفرم پیام‌رسانی Signal در دسترس است و همچنین برای تماس‌های ویدیویی قرار ملاقات می‌گذارد. مددکار لزوماً نیازی به مدرک روانشناسی ندارد، اما می‌تواند به عنوان یک حائل بین مدیریت برای حمایت از دیگرانی که ممکن است احساس راحتی نکنند برای خود مسکن یا مرخصی درخواست کنند، کار کند.

“کارفرمایان باید بپذیرند که همه چالش‌های خود را دارند و فقط به این دلیل که نمی‌توانید ببینید با فردی مثل شما در صورت روی ویلچر یا نابینا چه اتفاقی می‌افتد، اینطور نیست. اشلی چوبین، مدیر اجرایی FlyHi، می‌گوید به این معناست که آنها نیازی به امکاناتی ندارند که برای آنها ساخته شده است.

کاوش بیشتر در بهترین شرکت های محل کارgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - این 3 ابزار پشتیبانی از کارمندان را آسان تر می کند
معلولیت ها Rectangle>/s

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی