عمومی

کارمند من کار خود را انجام نمی دهد … و ممکن است به این دلیل باشد از زندگی شخصی او

کارمند من کار خود را انجام نمی دهد … و ممکن است به این دلیل باشد
از زندگی شخصی او

Alison Green، ستون‌نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می‌دهد – همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

من یک کسب و کار فصلی، تجارتی که در آن من فقط می توانم یک نفر را در خارج از فصل نگه دارم، زیرا ما در آن مدت نمی توانیم هزینه (و نه کار برای) شخص دیگری را داشته باشیم. در شش سال حضورم در اینجا، ما یک کارمند اصلی خوب ایجاد کردیم که بیشتر سال‌ها بازگشته است، و من یک نفر را به سمت دستیار مدیر تمام وقت و تمام وقت ارتقاء داده‌ام. او چهار سال با من بوده است.

در سال گذشته، عملکرد او به حدی کاهش یافته است که شغلش در خطر است. او اغلب تماس می گیرد و می گوید که قرار است دیر بیاید، و تقریباً نیمی از مواردی که این اتفاق می افتد، به سادگی نشان داده نمی شود. او وقتی خارج از دفتر است کاملاً غیر ارتباطی است — او تلفن خود را ندارد، بنابراین تماس با او غیرممکن است. برای پایان دادن به آن، او شروع به کنار گذاشتن کامل وظایف کرده است، تا جایی که من تعدادی از وظایف او را به عهده گرفتم زیرا نمی توانم روی او برای رسیدگی به امور حساب کنم.

اینجا عامل پیچیده‌کننده است: او در رابطه‌ای است که به نظر من توهین‌آمیز است. بسیاری از تماس‌های او به یک سری آسیب‌دیدگی مربوط می‌شوند، که همگی داستان‌های خارق‌العاده‌ای دارند که آنها را توضیح می‌دهند. سال گذشته، ما در واقع او را به ملک منتقل کردیم (این مهمان نوازی است) تا چند ماه به او فرصت دهیم تا پاهایش را زیر پا بگذارد، و در پایان سه ماه او به او بازگشت.

من در انتهای طناب هستم. من و او باید در مورد واقعیت های اجرای او بحث جدی داشته باشیم، اما در عین حال نمی خواهم زندگی او را بدتر کنم. راستش نمی‌دانم از کجا شروع کنم، اما وضعیت نمی‌تواند به همین شکل ادامه پیدا کند. چه کار کنم، و چگونه می توانم آن را دلسوزانه انجام دهم؟

از یک طرف، شما او را استخدام کرده اید زیرا به یک کار انجام شده است، و احتمالاً اگر این اتفاق نیفتد، می تواند تأثیرات جدی بر تجارت شما داشته باشد. این به ویژه درست است زیرا او تنها کارمند شما در بیشتر سال است.

از سوی دیگر، این شغل ممکن است یکی از او باشد. چند راه نجات، و چیزی که ممکن است در مقطعی امکان رها کردن فرد آزارگر را فراهم کند (با این فرض که سوء ظن شما مبنی بر اینکه او مورد آزار قرار گرفته درست باشد). شناخته شده است که سوء استفاده کنندگان سعی می کنند قربانیان خود را اخراج کنند تا بتوانند بر آنها کنترل بیشتری داشته باشند، و بسیاری از غیبت ها خود می تواند نتیجه سوء استفاده باشد.

من فکر می‌کنم باید از دو جنبه مختلف با این موضوع مقابله کنید: (۱) کاری که به عنوان کارفرمای شخصی که مشکوک هستید مورد سوء استفاده قرار گرفته است، چه کاری انجام دهید، و (۲) مشکلات عملکرد.

برای اولین مورد، من شما را به این توصیه واقعا عالی از طرف شخصی که خودش از یک رابطه توهین آمیز فرار کرده است. در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است بتوانید آنها را عملی کنید.

به این توصیه، همچنین اضافه می‌کنم که می‌توانید بگویید به او گفت: “اگر دوباره به مکانی امن برای اقامت نیاز داشتی، می‌توانیم شما را به ملک برگردانیم، بدون سوال.”

همچنین، از آنجایی که او تلفن خود را ندارد، می‌توانید به او پیشنهاد دهید سلول کاری، حتی اگر موقعیت او معمولاً یک سلول نداشته باشد؟ اگر او از این پیشنهاد مخالفت کرد، آن را فشار ندهید (ممکن است بداند که اگر سوء استفاده کننده از آن مطلع شود، وضعیت او بدتر می شود)، اما پیشنهاد دادن و دیدن اینکه آیا او می پذیرد یا خیر، ممکن است مفید باشد.

برای مشکل عملکرد، پیشنهاد می‌کنم به این موضوع همانطور نگاه کنید که اگر او کارش را از دست داد و به دلیل بیماری کم کار بود. . شما احتمالاً به او آزادی عمل بسیار بیشتری نسبت به زمانی که او فقط برای این کار سست می‌کرد می‌دهید – اما همچنین محدودیتی برای اینکه چقدر قادر به تطبیق با آن هستید وجود خواهد داشت، و در برخی مواقع نیاز دارید که داشته باشید. گفتگوی صادقانه با او در مورد آنچه شما نیاز دارید و آنچه که او می تواند به طور منطقی به آن متعهد شود. این با یک بیماری متفاوت است، اما من فکر می‌کنم که از هر مدل دیگری که داریم، به مدل مناسب برای استفاده نزدیک‌تر است.

بنابراین در در این نقطه، من پیشنهاد می کنم با او بنشینید و یک گفتگوی مهربانانه در مورد آنچه نیاز دارید و آنچه در حال وقوع است داشته باشید. می‌توانید از زبان‌هایی مانند «می‌دانم که روزهای سختی را گذرانده‌اید» و «می‌خواهم هر طور که بتوانم از شما حمایت کنم» و حتی «احساس می‌کنم در خانه اوضاع خوب نیست و این بر شما در محل کار تأثیر می‌گذارد» استفاده کنید. و “من واقعاً می خواهم هر طور که می توانم با شما کار کنم تا این کار را انجام دهم، اما نیاز دارم که به طور قابل اعتماد اینجا باشید و به من اطلاع دهید که چه زمانی نباشید” و “آیا کارهایی وجود دارد که می توانم انجام دهم.” این کمک خواهد کرد؟” و چون همه چیز در جایی است که شغل او در خطر است، باید چیزی شبیه این بگویید: “من می خواهم پیشاپیش با شما باشم که اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، نمی توانم ادامه دهم. چون من به کسی اینجا نیاز دارم که این کار را انجام دهد — اما من واقعاً می خواهم راهی برای حمایت از شما در ادامه کار بیابم.”

در نهایت ممکن است هیچ کاری نتوانید انجام دهید تا این کار را انجام دهید، به خصوص به عنوان یک کسب و کار کوچک که در آن یک نفر کار خود را انجام نمی دهد چنین تاثیر قابل توجهی خواهد داشت (و جایی که منابع شما احتمالاً محدودتر است، اگرچه قادر هستید پیشنهاد دادن مجدد مسکن به او در صورت نیاز/خواهد، کار بزرگی است که بتواند انجام دهد).

این واقعاً سخت است. موقعیت‌هایی مانند این برای پذیرش اینکه گزینه‌های شما بسیار محدود هستند، و حتی بدتر این است که احساس کنید ممکن است شرایط او را سخت‌تر کنید. اما شما می‌توانید کاری را که به‌عنوان کارفرمای او در موقعیتی برای انجام آن هستید، انجام دهید: در صورت متفاوت بودن شرایط (اگرچه نه بی‌نهایت) سستی او را بیشتر از آنچه می‌خواهید انجام می‌دهید، کاهش دهید و با دلسوزی و همدلی به او نزدیک شوید و به او بگویید که آماده‌اید. اگر او خواست کمک کند.

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

< /div>

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی