عمومی

پس از بریده شدن از MoviePass، یکی از بنیانگذاران Stacy Spikes است بازگشت — با ایده های بزرگ در مورد چگونگی تعمیر تبلیغات

پس از بریده شدن از MoviePass، یکی از بنیانگذاران Stacy Spikes است
بازگشت — با ایده های بزرگ در مورد چگونگی تعمیر تبلیغات

بعد از اخراج یکی از بنیانگذاران Moviepass استیسی اسپایکس در سال ۲۰۱۸، کارآفرین شروع به برنامه ریزی استیو جابز. او با پایبندی به فیلمنامه معمول خود، در حال ابداع یک پیچ جدید برای یک صنعت قدیمی است و این بار به تلنگرهای قبل از فیلم بلند می پردازد: «ما از دنیای تبلیغات شنیده ایم که اکثریت تبلیغات تلف می شود.

Spikes در حال تلاش برای حل این مشکل با پلتفرم جدیدی به نام PreShow Interactive است که به صورت بتا راه اندازی کرده است. در آوریل ۲۰۲۱٫ این سرویس به کاربران امکان می‌دهد برای تماشای محتوای مارک‌دار امتیاز کسب کنند – در حالی که نرم‌افزار تشخیص چهره تأیید می‌کند که آنها واقعاً تبلیغات را تماشا کرده‌اند و در عوض یک کاسه پاپ کورن در وسط تبلیغات درست نمی‌کنند.

“ما اساساً ماشینی ایجاد کردیم که می‌گوید: «من می‌خواهم برای [یک نفر] پول بپردازم. اسپایکس در مورد مدل تبلیغاتی خود توضیح می دهد که امیدوار است برای کاربران و برندها ارزش ایجاد کند.

PreShow از قوانین حفظ حریم خصوصی داده‌ها مانند مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا الهام گرفته شده است و با آن مطابقت دارد ( GDPR)، یک چارچوب قانونی که دستورالعمل‌هایی را برای جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات شخصی مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند. این بدان معناست که کاربران Pre-Show باید در تشخیص چهره شرکت کنند و داده‌های جمع‌آوری‌شده در مورد تجربه تماشای تبلیغات آن‌ها ناشناس است. به قول اسپایک، PreShow این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهد که برای اولین بار، تبلیغات توافقی باشد.

و برای شیرین کردن این معامله، اسپایکس می گوید که در حال فکر کردن به محتوای مارکی است که PreShow خواهد کرد. خدمت به سینماگران تشنه اعتبار. تحقیقات اولیه او نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند قبل از اجرای محتوای برنامه‌ریزی‌شده آن‌ها (مثل یک سینما) چیزی را که Spikes آن را «تبلیغات» می‌نامد – تبلیغات سینمایی طولانی‌تر و بیشتر تماشا کنند. اسپایکس توضیح می‌دهد که افرادی که عاشق فیلم هستند، عموماً از داستان‌گویی بصری لذت می‌برند، به همین دلیل است که تبلیغاتی مانند تبلیغ بدنام جیمز باند Heineken بسیار محبوب هستند.

البته این یک موهبت برای اسپایکس می گوید که تبلیغ کنندگان، زیرا به برندها زمان بیشتری برای توسعه و انتقال پیام مورد نظرشان می دهد. و تشخیص چهره را فراموش نکنید، که همراه با نظرسنجی‌های کوتاه در پایان هر تبلیغ، به برندهایی که در آزمایش بتا شرکت می‌کنند اجازه می‌دهد تا میزان تعامل مصرف‌کننده را تا ۷۵ درصد افزایش دهند.

پیچش بزرگ دیگر؟ PreShow احتمالا راهی را برای کاربران MoviePass ایجاد می کند تا اعتبارات را با بلیط معامله کنند. در سال ۲۰۲۱ اسپایکس شرکت قدیمی خود را از ورشکستگی فصل ۱۱ به قیمت ۱۴۰۰۰۰ دلار خرید و در حال کار بر روی برخی تغییرات برای فصل بعدی MoviePass از جمله یک سیستم پرداخت سه لایه است. هدف سیستم جدید پایدارتر از قیمت بدنام ماهانه ۱۰ دلاری است که در آخرین بار شرکت را کاهش داد (اگرچه اسپایکس سریعاً اشاره می کند که کاهش قیمت پس از خروج او اتفاق افتاده است).

در سیستم چندسطحی، کاربران کمی بیشتر برای محتوای پرستیژ می‌پردازند – اگرچه Spikes فکر نمی‌کند که هزینه‌های ماهانه کمتر از ۳۰ دلار باشد. و کاربران در Waco، تگزاس، برای مثال، احتمالاً به اندازه یک کاربر در نیویورک یا لس آنجلس، مبلغی را پرداخت نخواهند کرد.

با درآمد تبلیغاتی PreShow و مدل اشتراک اصلاح شده MoviePass، این امکان وجود دارد که Spikes در نهایت برنده شود: “اکران یک فیلم واقعاً در ۵۰ سال گذشته تغییر نکرده است.” شما آن را در اکوسیستم قرار می‌دهید، و سپس جمعه شب دعا می‌کنید که مردم بیایند. این مدل کسب‌وکار برای همیشه بوده است، اما ما در مورد یک مدل مبتنی بر اشتراک صحبت می‌کنیم که می‌توانید با مصرف‌کننده ارتباط برقرار کنید.”

“توجه یکی از پرطرفدارترین دارایی های روی کره زمین است، زیرا در جایی که توجه باشد، پول نیز به دنبال خواهد داشت. ،” او اضافه می کند.

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی