عمومی

اشتباهات بازاریابی دیجیتال اکثر مشاغل کوچک هنوز هم هستند ساخت

اشتباهات بازاریابی دیجیتال اکثر مشاغل کوچک هنوز هم هستند
ساخت

بازاریابی دیجیتال در سطوح مختلف منحصر به فرد است. برخلاف هر شکل سنتی بازاریابی، می‌تواند کاملاً رایگان باشد (به این معنی که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با مارک‌های بزرگ رقابت کنند). اشکال بازاریابی، در بازاریابی دیجیتال، خلاقیت و اصالت می‌تواند بر بودجه‌های کلان پیروز شود (که فرصت دیگری برای کسب‌وکارهای کوچک و برندهای شخصی است). کسب‌وکارها به کانال‌های بازاریابی (قدیمی) دیگر بازمی‌گردند یا هیچ نتیجه محکمی نمی‌بینند.

در اینجا اشتباهات قدیمی بازاریابی دیجیتالی وجود دارد که من هنوز می‌بینم که توسط کسب‌وکارهای کوچک انجام می‌شود:

درمان با بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند سایر بازاریابی ها

بسیاری از کسب‌وکارها اشتباه می‌کنند که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را به همان روشی که بازاریابی دیگر انجام داده‌اند انجام می‌دهند.

یک شرط تمایز بزرگ. در اکثر اشکال بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که اصالت برنده است.

اگر در مورد تبلیغات بنری، تلویزیونی و رادیویی ممکن است عناوین بلند برنده بازی باشند، در بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز معتبر و قابل ربط است. داستان‌ها.

برای استفاده بیشتر از رسانه‌های اجتماعی، باید طرز فکر خود را تغییر دهید و از برندهایی که آن را دریافت می‌کنند الگوبرداری کنید. . انتظار داشته باشید که با افرادی که با آنها در ارتباط هستید گفتگو داشته باشید و شفافیت و شوخ طبعی را به عنوان نقطه شروع تشویق کنید.

svg%3E - اشتباهات بازاریابی دیجیتال اکثر مشاغل کوچک هنوز هم هستند
ساخت

ناتوانی در پذیرش روندهای جدید و قالب های محتوا

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و محلی از پلت‌فرم‌های جدید غفلت می‌کنند، مانند Snapchat و TikTok که فکر می‌کنند فقط بچه‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

خب، حدس بزنید، مخاطبان فیس بوک زمانی هم خیلی جوانتر بود طی چند سال، پایگاه کاربری آن پلتفرم‌های جدیدتر به سن جمعیت هدف شما خواهد رسید. چرا از هم‌اکنون شروع به معرفی آن‌ها به نام تجاری خود نمی‌کنید؟

این همچنین تیم بازاریابی شما را تشویق می‌کند تا قالب‌های محتوای جدید را کشف کرده و از آن‌ها استفاده کند، مانند ویدیوهای عمودی و کوتاه، که بسیاری از پلتفرم‌ها در فیدهای خبری از آن استقبال می‌کنند.

از TikToks گرفته تا حلقه‌های اینستاگرام گرفته تا شورت‌های YouTube، ویدیوی آماده برای خوردن غذا در سال ۲۰۲۳ است. مطالعه اخیر HubSpot نشان می‌دهد که ویدیوی کوتاه روند شماره یک که بازاریابان حرفه ای در سال جاری روی آن سرمایه گذاری می کنند. بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را در بین هر فرمت ویدیویی دارد.

Videoleap آزمایش یک جریان ثابت از کلیپ های اجتماعی کوتاه را آسان تر می کند و به تیم شما امکان می دهد ویدیوهای حرفه ای و مارک دار ایجاد کنند که مطابق با نیازهای فید خبری مختلف باشد. با کتابخانه های گسترده ای از الگوهای مشترک، موسیقی متن از پیش مجوز شده و جلوه های بصری چشم نواز، می توانید از فیلم های خود برای ایجاد حجم بالایی از تکرارهای سریع استفاده کنید و ببینید چه چیزی با مخاطبان طنین انداز می شود.

svg%3E - اشتباهات بازاریابی دیجیتال اکثر مشاغل کوچک هنوز هم هستند
ساخت

غفلت از بسته بندی مجدد محتوا

بسیاری از مردم فکر می کنند که وقتی یک قطعه محتوا را پست می کنند در وبلاگ آنها، بازی به پایان رسیده است – آنها نمی توانند کاری بیشتری با آن انجام دهند.

آنها اشتباه می کنند.

تغییر منظور یکی است از ویژگی های یک کمپین بازاریابی محتوای موفق است، اما شما باید آن را به درستی انجام دهید. اگر محتوای ارزشمندی دارید، هرچه مکان‌های بیشتری افراد بتوانند آن را پیدا کنند، بهتر است. تبدیل یک مقاله ستونی به پادکست، ویدیو، نمایش اسلاید یا استفاده از روند محتوای بصری برای ایجاد مجموعه‌ای از تصاویر برای اشتراک‌گذاری در Pinterest و Instagram هیچ اشکالی ندارد.

این فقط یک بازاریابی هوشمند است. همچنین یک تکنیک بهینه سازی وب سایت جستجوی صوتی عالی است. زیرا می‌توانید دارایی‌های محتوایی زیادی ایجاد کنید که انواع جستجوهای جستجوی طولانی را هدف قرار می‌دهند. تعداد زیادی ابزار باز بسته‌بندی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد قالب‌های محتوای جدید را به راحتی معرفی کنید. استراتژی خود را.

اگر مطمئن نیستید که تلاش‌های بسته‌بندی مجدد محتوای شما باید چه جهتی را طی کند، بهینه ساز متن که انواع زوایا و موضوعات مرتبط را پیشنهاد می کند:

svg%3E - اشتباهات بازاریابی دیجیتال اکثر مشاغل کوچک هنوز هم هستند
ساخت

غفلت از مدیریت محتوا

بسیاری از مشاغل رسانه های اجتماعی پروفسور iles با پیوندها و نقل قول های خود پر شده است. این شبکه های اجتماعی نیست. این در حال پخش است.

به سایر سازندگان پیشنهاد دهید، و به زودی متوجه خواهید شد که آنها همین کار را برای شما انجام می دهند.

به اشتراک گذاری محتوای عالی و افزودن نظرات خود یک فعالیت کلیدی انسانی است که از دنیای دیجیتال فراتر می رود.

از میم ها گرفته تا کارتون ها و نقل قول های جالب، محتوای قابل اشتراک گذاری زیادی در حال حاضر وجود دارد. می‌توانید آن را از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی خود به مخاطبان جدیدی بیاورید.

Drumup یکی از ابزارهای مورد علاقه من است که به شما امکان می دهد نمایه های رسانه های اجتماعی خود را پر از محتوای جالب و پیوندهایی که متعلق به شما نیستند نگه دارید.

بازاریابی محتوای ناشناس

تجارت بیش از حد وبلاگ‌ها هیچ نویسندگی تنظیم نشده‌اند، بنابراین بیشتر محتوا تحت یک نمایه عمومی «مدیر» منتشر می‌شود.

مطمئن شوید که یک نام و خط‌نویسی نویسنده به هر مقاله پیوست شده باشد تا تخصص شناخته‌شده‌ای پشت شما باشد. محتوای متعلق به برند.

دو چیز وجود دارد که باید به آن فکر کنید:

  1. محتوای بدون نویسنده به اندازه محتوایی که توسط یک انسان نوشته شده است قابل اعتماد نیست. این هم برای خوانندگان انسانی و هم برای موتورهای جستجو مهم است.
  2. اگر می خواهید محتوا منعکس کننده مطالب شما باشد صدای برند و اقتدار شما، پس نمی‌توانید کسی را مجبور به نوشتن آن کنید. با برون سپاری به جهان سوم، کاهش هزینه ها را فراموش کنید، و فردی نزدیک به خانه را پیدا کنید که بتواند واقعاً نماینده شما باشد.

از افراد داخل شرکت – مانند مدیر عامل خود – برای تولید محتوایی که فوراً استفاده می کنند، بیابید. دارای اعتبار و اعتبار برند است و چهره انسانی پشت شرکت را نشان می دهد. اگر مشتریان شما افراد پشت سر آن را بشناسند، اعتماد و احترام بیشتری به شرکت شما خواهند داشت.

غفلت از بازاریابی ایمیلی

بعضی از مردم معتقدند که اگر از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا استفاده می کنند، نیازی به زحمت کمپین های بازاریابی ایمیلی ندارند.

این نیز اشتباه است.

تحقیق نشان می‌دهد که ایمیل همچنان یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی به افراد است. و بازدهی دو برابری دیگر کانال های بازاریابی را ایجاد می کند. این برای من خیلی مرده به نظر نمی رسد.

ایمیل بخشی جدایی ناپذیر از کمپین بازاریابی محتوا است زیرا یکی از بهترین ها باقی می ماند. راه هایی برای اطلاع رسانی به مردم در مورد محتوایی که تولید می کنید به روشی شخصی تر از فید خبری.

ایمیل را رها نکنید. این کانال بازاریابی دسترسی بسیار خوبی دارد و از کمپین کلی شما پشتیبانی می کند. چند پلتفرم بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه وجود دارد. که راه اندازی اتوماسیون های بازاریابی هوشمند را آسان می کند و کمپین های ایمیل خود را شخصی کنید.

نه اندازه‌گیری بازگشت سرمایه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

اگر هدف شما قابل مشاهده و مرتبط بودن است، می‌توانید پایگاه طرفداران رسانه‌های اجتماعی خود را بررسی کنید. و اشاره‌ها و تعاملات را دنبال کنید.

و موارد دیگر وجود دارد. سایت های اصلی رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل ارائه می کنند (فیس بوک اینسایت، Pinterest Analytics و غیره). همچنین می‌توانید آنچه را که در داشبورد Google Analytics خود که شامل گزارش‌های اجتماعی است، بررسی کنید.

من همچنین از Visualping برای نظارت بر نتایج جستجوی مارک من: به محض اینکه نام برند من در جستجوی Google نام تجاری یا مقاله جدیدی نشان داده شد، از طریق ایمیل به من هشدار می دهد. همچنین اگر تغییراتی در پانل دانش من ایجاد شود یا اگر بخش‌های جستجوی جدیدی به SERPهای مارک من اضافه شده باشد، به من اطلاع می‌دهد:

svg%3E - اشتباهات بازاریابی دیجیتال اکثر مشاغل کوچک هنوز هم هستند
ساخت

همه اینها را کنار هم قرار دهید و خواهید دید که چگونه توجه مخاطبی که به دست می‌آورید به سرنخ‌ها و درآمد تبدیل می‌شود.

نادیده گرفتن بازخورد منفی

اگر مردم محتوای شما را دوست ندارند، سخت است. اگر به این فکر می کردید، باید رویکرد خود را تغییر دهید.

چیزی که می تواند در کمپین بازاریابی محتوا بیشترین آسیب را به شما وارد کند. پاسخگو نیست هم به بازخورد عالی و هم به بازخورد منفی پاسخ دهید و بر حل سریع مشکلات تاکید کنید. تحقیق نشان می‌دهد که تقریباً ۴۰ درصد از کاربران رسانه‌های اجتماعی که از یک نام تجاری در رسانه‌های اجتماعی شکایت دارند، انتظار دارند در عرض شصت دقیقه پاسخ داده شود.

بازاریابی دیجیتال می‌تواند شما را تقویت کند. ROI و فرصت های تجاری بیشتری را برای برند خود کشف کنید. اما هیچ وقت یکسان نمی ماند. به نوآوری ادامه دهید، ابزارهای جدید را امتحان کنید و افراد بیشتری را در استراتژی بازاریابی خود مشارکت دهید و به زودی نتایج واقعی تلاش های خود را خواهید دید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی