عمومی

5 راه برای کنترل بهتر استرس مالی

۵ راه برای کنترل بهتر استرس مالی

چیزهایی در دنیای مالی برای برخی افراد شروع به جستجو می کنند. اگرچه تورم دیوانه‌کننده است و قیمت مسکن همچنان در حال افزایش است، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد مشکلات اقتصادی که بسیاری از مردم در طول تعطیلی‌های همه‌گیر تجربه کردند، در حال کاهش است.

اما اگر وضعیت شما رو به بهبود نباشد چه کار می کنید؟ بسیاری از مردم طی دو سال گذشته توانسته‌اند پس‌انداز بیشتری داشته باشند، زیرا تعطیلی‌های همه‌گیر باعث شده آنها از سفر و بیرون رفتن برای غذا خوردن بازمانند، اما برای تعداد قابل توجهی از مردم سختی‌ها به همان اندازه واقعی است، اگر نگوییم بدتر از دوران همه‌گیری. با پایان یافتن مزایای دولت مربوط به بیماری همه گیر و افزایش قیمت ها ناشی از تورم، بی ثباتی مالی واقعیت بسیاری از مردم است، که می تواند باعث ترس، اضطراب و احساس ناامیدی شود.

به قسمت این هفته rich & REGULAR در مورد برخی از روندهای مثبت پول در حال حاضر، و به خواندن برخی از ایده‌ها ادامه دهید، اگر اوضاع از نظر مالی چندان مثبت نیست شما.

مراقب سلامت روان خود باشید 

مبارزه‌های مالی می‌توانند بر سلامت و رفاه شما تأثیر بگذارند، به‌خصوص زمانی که احساس می‌کنید تنها کسی هستید که در حال مبارزه هستید. در حالی که ممکن است برای دوستان یا اعضای خانواده ای که شغل جدید یا افزایش حقوق دریافت کرده اند خوشحال باشید، اما اگر با مشکل روبرو هستید، ممکن است خجالت بکشید و فکر کنید که اگر به مردم بگویید چه اتفاقی دارد می افتد، خجالت زده خواهید شد. ارتباط بین سلامت روان و مشکلات مالی واقعی است، و اطمینان از اینکه مواظب باشید حیاتی است. سلامت روان شما حتی زمانی که برای غلبه بر مشکلات مالی خود تلاش می کنید.

مکث 

اگر با فکر کردن به وضعیت مالی‌تان ضربان قلبتان بالا می‌رود و نفس‌تان سریع‌تر می‌آید، لحظه‌ای عمدی را برای مکث و یک سری نفس‌های عمیق بکشید (فقط نه آنقدر عمیق که سرتان کم می‌شود). انجام این کار می تواند به شما کمک کند که از حلقه ذهنی دیدن هر شکست مالی به عنوان یک فاجعه خارج شوید.

در حالی که ممکن است در حال حاضر همه چیز برای شما کمرنگ باشد، زمان کمی برای نفس کشیدن صرف کنید. و بازگشت به وضعیت یکنواخت می تواند به شما کمک کند تا از نظر ذهنی برای پیشروی و شروع به کار روی موقعیت آماده شوید. شما نمی‌توانید مشکلات مالی خود را یک شبه حل کنید، اما می‌توانید با گنجاندن برخی از مراحل زیر در برنامه روزانه خود، در مسیر درست قرار بگیرید.

مشکلات خود را تصدیق کنید

وقتی مبارزات مالی را تجربه کنید، اولین انگیزه شما ممکن است این باشد که اشتباهی را انکار کنید و به راهی که همیشه دارید ادامه دهید. اگر اخیراً از دست دادن شغل یا سختی های ناگهانی را تجربه کرده اید، ممکن است خجالت بکشید که در مورد مشکلات خود با دوستان و خانواده صحبت کنید.

در حالی که نمی توان انکار کرد که مبارزه مالی سخت است، دفن کردن سر خود در ماسه تنها منجر به حفر چاله عمیق تر می شود. حتماً مشکلاتی را که دارید تصدیق کنید و فقط آنها را زیر فرش نکشید یا سعی نکنید وقتی مردم از شما می پرسند آنها را کم اهمیت جلوه دهید. بسیاری از ما آن شخصی را می شناسیم که شکایت از مشکلات خود را با اقدامی برای اصلاح وضعیت خود اشتباه می گیرد، اما به یاد داشته باشید که تظاهر به اینکه اصلاً مشکلی ندارید می تواند به همان اندازه مضر باشد.

jim rohn one year success ad - 5 راه برای کنترل بهتر استرس مالی

توازنی بین تصدیق و ایجاد صلح با موقعیت خود و برداشتن گام هایی برای بهبود زندگی خود بیابید.

پیاده روی کنید

اگر اضطراب و ترس از وضعیت مالی شما را ترسانده و ناامید کرده است، قدم بزنید. بیرون رفتن و حرکت دادن بدنتان، به خصوص اگر بتوانید به طبیعت بروید یا حتی به دور از سر و صدای شهر، می تواند به بهبود مغز شما کمک کند و به شما انرژی بدهد تا مشکلات خود را حل کنید.

پیاده روی سلامت روان را بهبود می بخشد و می تواند به شما کمک کند از ذهن خود خارج شوید و مسیرهای جدیدی را ببینید. در حالی که هیچ مقدار پیاده روی به شما کمک نمی کند شغلی پیدا کنید یا بدهی خود را پرداخت کنید، پیاده روی روزانه می تواند به شما کمک کند مشکلات خود را در چشم انداز داشته باشید و توانایی شما را برای دیدن گزینه های دیگر افزایش دهد.

درخواست کمک

یکی از سخت‌ترین کارهایی که می‌توان انجام داد، درخواست کمک است، اما می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود وضعیت شما باشد. اگر به حمایت نیاز دارید، با یک دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده تماس بگیرید. صحبت کردن در مورد مشکلات شما می تواند باعث ایجاد حس آرامش شود، و اغلب اوقات راه حل ها یا دیدگاه های جدید وقتی ظاهر می شوند که ما چیزهایی را با صدای بلند می گوییم به جای اینکه آنها را در داخل بطری نگه داریم.

اگر کسی در زندگی خود ندارید که بتوانید با او صحبت کنید، با یک درمانگر تماس بگیرید که با مشکلات مالی سروکار دارد. آنها ممکن است بتوانند منابعی را ارائه دهند که شما از آنها آگاه نبودید و باید بدانید که چگونه پشتیبانی عملی ارائه دهند.

برنامه ای بسازید و آن را ساده نگه دارید

همانطور که برای غلبه بر سختی‌های خود برنامه‌ای می‌سازید، چه در حال یافتن شغل جدید، چه در حال غلبه بر بدهی یا بهبود زندگی خود، تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا همه چیز ساده باشد. پیچیده کردن بیش از حد بدهی یا شکار شغل با فکر کردن بیش از حد به جای شناسایی قدم بعدی و برداشتن آن، آسان است.

مراحلی را که باید بردارید کوچک و به وضوح مشخص کنید تا بدانید چه زمانی به آنها رسیده اید و بتوانید حرکت را از یک کار به کار دیگر حفظ کنید. دانستن اینکه در حال انجام کار برای زندگی خود را بهبود بخشید و دیدن پیشرفتی که به دست آورده اید می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به ادامه راه کمک کند، حتی زمانی که همه چیز کند به نظر می رسد.

افکار نهایی

هرکسی که در گذشته با پول دست و پنجه نرم کرده است، احتمالاً هم ناامیدی و هم این احساس را به یاد می آورد که هر کاری انجام می دهید همه چیز هرگز بهبود نخواهد یافت. این احساسات می‌توانند شما را به نشستن و صبر کردن برای رفع مشکلاتتان سوق دهند، به‌جای اینکه برای کمک به وضعیت خود را بهبود بخشید. وقت گذاشتن برای اطمینان از سلامت روان شما قبل از شروع به کار روی مشکلات مالی می تواند به شما کمک کند تا سریعتر به سمت اهداف خود پیشرفت کنید.

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=100&d=mp&r=g - 5 راه برای کنترل بهتر استرس مالی

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=100&d=mp&r=g - 5 راه برای کنترل بهتر استرس مالی

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی