عمومی

TenantMagic از فناوری کد QR برای چاپ رونمایی کرد تبلیغات

TenantMagic از فناوری کد QR برای چاپ رونمایی کرد
تبلیغات

خالق برنامه‌های اینترنتی مستقر در کلیولند TenantMagic LLC با راه‌اندازی BrowsingMagic.com، پلتفرمی که فناوری منحصربه‌فرد و در انتظار ثبت اختراع تولید کد QR برای تبلیغات چاپی را معرفی می‌کند، موج‌های زیادی را ایجاد می‌کند.

فناوری کد QR جدید BrowsingMagic یک عملکرد دوگانه را ارائه می دهد. این نه تنها مشتری را به یک صفحه فرود مرتبط راهنمایی می کند، همانطور که کدهای QR معمولی انجام می دهند، بلکه یک پیام متنی غیر هرزنامه را نیز برای یک فروشنده از پیش تعریف شده آغاز می کند. این پیام حاوی جزئیاتی در مورد تبلیغات اسکن شده است و از همه مهمتر، شماره تلفن مشتری را به اشتراک می گذارد. این ویژگی متمایز به فروشنده این امکان را می‌دهد که فوراً از طریق پیامک یا تماس تلفنی با مشتری علاقه‌مند ارتباط برقرار کند و از علاقه‌های بی‌درنگ آنها نهایت استفاده را ببرد.

وین روتمن، مغز متفکر BrowsingMagic، گفت: «ما هستیم. از معرفی این فناوری پیشگامانه که ارتباط شخصی تر بین مشاغل و مشتریان بالقوه را تسهیل می کند، هیجان زده هستم. در حالی که کدهای QR سنتی در افزایش ترافیک وب سایت موثر هستند، در تولید سرنخ های قابل اجرا در زمان واقعی کوتاهی می کنند. تحقیقات نشان می دهد که اگر در عرض ۵ دقیقه به فروش گرم پاسخ داده شود، ۱۰۰ برابر موثرتر است. BrowsingMagic با ایجاد تعامل فوری بین یک مشتری بالقوه علاقه مند و یک فروشنده با انگیزه در آن پنجره حیاتی ۵ دقیقه ای، این شکاف را پر می کند.”

کدهای QR توسعه یافته توسط BrowsingMagic با در نظر گرفتن ویژگی های کاربر پسند طراحی شده اند. کسب‌وکارها می‌توانند بدون زحمت یک حساب کاربری در وب‌سایت BrowsingMagic ایجاد کنند، جایی که می‌توانند نشانی‌های وب صفحه فرود را اختصاص دهند و گیرندگان پیام متنی را نامزد کنند.

روتمن اضافه کرد: «ما کاملاً معتقدیم که فناوری کد QR جدید ما تبدیل سرنخ را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و تعاملات اولیه بین مشاغل و مشتریان بالقوه را متحول کند.”

در تلاشی برای تسهیل پذیرش گسترده این راه حل نوآورانه، BrowsingMagic یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه رایگان از StarterPack خود را برای همه ثبت نام های جدید تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ تمدید می کند. .

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی