عمومی

پس از 19 ماه، خطوط هوایی یونایتد به تازگی بسیار بزرگ شده است اعلامیه

پس از ۱۹ ماه، خطوط هوایی یونایتد به تازگی بسیار بزرگ شده است
اعلامیه

در طول تاریک‌ترین روزهای اوایل همه‌گیری، زمانی که نرخ عفونت در حال افزایش بود و واکسن‌ها در آینده وجود داشت،  یک نقل قول از اسکات کربی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز، شگفت‌زده شده است.

کربی در واقع در خلال اکتبر ۲۰۲۰، از وینستون چرچیل نقل قول می‌کرد. تماس با درآمد به این صورت بود: 

[امروز] چیزی که ما بیان می کنیم یک تغییر از بدبینی به خوش بینی، به همان اندازه که بیانگر اعتماد به آینده است.

یک نقل قول عالی وجود دارد که من آن را دوست دارم … از وینستون چرچیل … بیش از دو سال قبل از پایان جنگ جهانی دوم …

“این پایان نیست. حتی آغاز پایان نیست. شاید پایان آغاز باشد.”

و من فکر می کنم این لحظه ای است که ما اکنون در هواپیمایی یونایتد هستیم. … [ما] به این به عنوان نقطه عطف نگاه خواهیم کرد. نور انتهای تونل خیلی دورتر است. اما این نقطه عطف است.

۱۹ ماه سریع به جلو. خطوط هوایی یونایتد ظاهراً اکنون متقاعد شده است که همانطور که چرچیل می گفت این پایان است.

  • به عنوان نمایشگاه A، بیایید برنامه های United را در نظر بگیریم. خطوط هوایی این هفته اعلام کرد که پروازهای ترانس آتلانتیک خود را گسترش می دهد. یونایتد اکنون بیش از مجموع سایر خطوط هوایی ایالات متحده در سراسر اقیانوس اطلس پرواز خواهد کرد و ۲۵ درصد بیشتر از قبل از شروع همه گیری پروازهای بین اقیانوس اطلس خواهد داشت.
  • به عنوان نمایشگاه B، هواپیمایی یونایتد ایرلاینز بوئینگ ۷۶۷- همانطور که توسط سایت هواپیمایی The Points Guy، به جای صندلی های کلاس تجاری قدیمی تر.

مقصدهای جدید. و مسیرهای افزایش یافته برای خطوط هوایی یونایتد شامل مقاصد اردن، پرتغال، نروژ، و اسپانیا، همراه با افزایش پروازها از ایالات متحده به مونیخ، زوریخ، نیس، لندن، کیپ تاون، میلان، دوبلین، فرانکفورت، رم و غنا خواهد بود.

من می خواهم خطوط هوایی موفق شوند زیرا من یک آمریکایی هستم و آنها برای اقتصاد مهم هستند. و من سفر را دوست دارم با این حال، من سهم شخصی در نتایج آنها ندارم. منظورم این است که به معنای واقعی کلمه؛ من در صنعت سفر سرمایه‌گذاری نمی‌کنم، زیرا اینقدر در مورد آن می‌نویسم.

(راستش بگویم، این چیز زیادی نیست. فداکاری، از آنجایی که هر چهار شرکت هواپیمایی بزرگ که به صورت عمومی معامله می شوند، نسبت به زمانی که من برای اولین بار در بیش از پنج سال پیش شروع به نوشتن در مورد آنها کردم، سقوط کرده اند.)

این واقعاً فوق‌العاده است: همه آنها شرکت‌های کالایی هستند که به صورت عمومی معامله می‌شوند، با ارتشی از تحلیلگران، سرمایه‌گذاران و روزنامه‌نگاران که همه آنها را پوشش می‌دهند. حرکت کنید.

اعلان این هفته، درس بزرگی را به همراه دارد و تا حدی به آن نکته در مورد بدبینی و بدبینی مربوط می شود. خوش‌بینی که کربی در اکتبر ۲۰۲۰ ایجاد کرد. من فکر می‌کنم می‌توانید نحوه تغییر لفاظی کربی به عنوان یک رهبر را در طول زمان پیگیری کنید:

  • اول، مطمئناً به اندازه کافی او را بدبین می‌دانستم، حتی در مقایسه با دیگر مدیران شرکت‌های هواپیمایی در روزهای اول، حتی کمی غم‌انگیز.
  • سپس، او صراحتاً در مورد واقع‌گرا بودن نکته‌ای را بیان کرد – حتی زمانی که او مدافع اولیه و واضح سیاست‌های سخت‌گیرانه مانند دستورات واکسن کارمندان شد.
  • حالا؟ اگر اعمال بلندتر از کلمات صحبت کنند، فکر می‌کنم تنها کلمه‌ای که این نوع گسترش تهاجمی را توجیه می‌کند، در واقع «خوش‌بینی» است، هم اینکه تابستان امسال یکی از بزرگ‌ترین تابستان‌ها در تاریخ سفرهای هوایی خواهد بود و هم اینکه همه‌گیری بیش از حد یا نزدیک به بیش از آن.

و این واقعاً نکته مهم اینجاست. مطمئناً، برخی تصمیمات استراتژیک و تاکتیکی وجود دارد که باعث شد خطوط هوایی یونایتد اعلامیه های توسعه خود را در این هفته اعلام کند – مواردی مانند تصمیماتش در طول همه گیری در مورد تعداد هواپیما در انبار تا زمان بازگشت تقاضا، یا اولویتی که برای دریافت حق فرود دارد. در فرودگاه های مختلف.

اما حقیقت ساده این است که یک مدیر عامل تنها یک ابزار قدرتمند و واحد دارد که می تواند از آن استفاده کند. برای رهبری تغییر، و آن ابزار توانایی ایجاد فرهنگ است.

ما آن را به قدری می شنویم که می تواند مانند یک کلیشه به نظر برسد. –اما همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، کلاس بیزینس پرواز: ۱۰ قانون برای رهبران خطوط هوایی ایالات متحده، دلیل اینکه بسیاری از چیزها در تجارت به کلیشه تبدیل می شوند این است که واقعاً درست هستند.

به عنوان یک رهبر، شما شرایطی را ایجاد می کنید با لفاظی و سیاست، به این امید که تصمیمات کوچک و بزرگ منعکس کننده آن فرهنگ باشند.

به همین دلیل است که شاید شما انتخاب کنید در تاریک ترین نقطه بحران از فردی مانند چرچیل نقل قول کنید، و شاید به همین دلیل است که وقتی به ابتدای پایان رسیدید، برنامه های توسعه را پیش می برید.

و شاید به همین دلیل است که یک نقل قول چرچیلی دیگر در این لحظه بسیار مناسب به نظر می رسد، از سال ۱۹۵۴: “من خوشبین هستم. به نظر نمی رسد که چیز دیگری بودن زیاد مفید باشد.”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی