عمومی

10 کنسرت و ابزار جانبی تایید شده توسط متخصص برای بهبود وضعیت شما خط پایین شرکت

۱۰ کنسرت و ابزار جانبی تایید شده توسط متخصص برای بهبود وضعیت شما
خط پایین شرکت

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند روی اهداف مختلفی برای رشد شرکت خود کار کنند. با این حال، اکثر کسب و کارها یک هدف اصلی مشترک دارند – آنها می خواهند پول بیشتری به دست آورند. می‌توانید این کار را از طریق بهبود تلاش‌های بازاریابی، افزودن جریان‌های درآمد اضافی یا ساده‌سازی عملیات انجام دهید. نکاتی را برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید نتیجه از اعضای انجمن کوچک بیز آنلاین در زیر.



از این ابزارها برای تقویت خط پایین خود استفاده کنید

کسب و کارها برای عملکرد موفقیت آمیز به یک برنامه مالی قوی نیاز دارند. اگر شرکت شما نیاز به تقویت مالی دارد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که ابزارهای جدیدی را امتحان کنید. این پست Noobpreneur توسط ایوان ویجایا ویژگی چندین گزینه دارد.

side gigs and tools for improving your businesss bottom line - 10 کنسرت و ابزار جانبی تایید شده توسط متخصص برای بهبود وضعیت شما
خط پایین شرکت

کسب درآمد اضافی با کنسرت های جانبی در حالی که در تعطیلات هستید

تعطیلات منظم ممکن است به شما کمک کند تا از زندگی خارج از اداره کسب و کار خود لذت ببرید. اما برخی از صاحبان مشاغل نمی توانند به طور واقع بینانه از کسب درآمد استراحت کامل داشته باشند. خوشبختانه، کنسرت های جانبی زیادی وجود دارد که می تواند به شما در پر کردن این شکاف ها کمک کند. بیشتر بیاموزید< /a> در این پست GOBankingRates توسط هدر تیلور.

مذاکره در مورد شرایط پرداخت با مشتریان

کسب و کارهای مبتنی بر مشتری اغلب برای بهبود سود خود نیاز به مذاکره با شرایط مطلوب دارند. نکات بررسی برای مذاکره موفق با مشتریان در این پست InvoiceBerry توسط ماریا سوتیمی.

یاد بگیرید چگونه یک تجارت Dropshipping موفق راه اندازی کنید

Dropshipping یک راه ایده‌آل برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک فراهم می‌کند تا بدون پرداختن به تدارکات دست و پا گیر درآمد بیشتری کسب کنند. عوامل زیادی در ایجاد این نوع کسب و کار نقش دارند. یک راهنمای کامل را در این Crowdspring بخوانید پست توسط مری کیامکو.

بهترین ارائه دهندگان خدمات انجام سفارش را برای عملیات خود بیابید

اگر می‌خواهید تجارت الکترونیکی را اداره کنید، یک سرویس انجام سفارش شخص ثالث نیز ممکن است به شما در بهینه‌سازی عملیاتتان کمک کند. این پست طلا توسط آنتونی ویلیامز شامل چندین گزینه است برای کسب و کارهای کوچک.

از این نمونه های وبلاگ سفر الهام بگیرید

اگر عاشق سفر هستید، ممکن است با راه‌اندازی وبلاگی درباره سفرهای خود درآمد بیشتری کسب کنید. اما قبل از اینکه وبلاگ سفر خود را راه اندازی کنید، ممکن است به جمع آوری الهام از کسانی که قبلاً آن را با موفقیت انجام داده اند کمک کند. نمونه‌ها را در این پست جادوگر وبلاگ توسط لین وایلدوود ببینید. سپس بازدید کنید جامعه BizSugar را ببینید تا ببینید اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین چه می گویند.

بهترین ماشین آلات چاپ تی شرت را برای کسب و کار خود بیابید

اگر قصد دارید یک تی شرت راه اندازی کنید فروشگاه پیراهن یا چاپخانه، شما به تجهیزات مناسب نیاز دارید تا محصولات خود را از زمین خارج کنید. بنابراین کدام گزینه برای عملیات شما مناسب است؟ این پست کوچک بیز تیپستر را بررسی کنید توسط لیزا سیکارد برای یک لیست کامل.

با این ابزارهای هوش مصنوعی، بازاریابی شخصی خود را آسان‌تر کنید

بازاریابی کسب و کار خود با ابزارهای مناسب در نهایت می تواند به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید. به طور خاص، هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند بدون اتلاف زمان محدود، کارهای بیشتری انجام دهید. در این پست Pixel Productions، جیمز دنیلز جزئیات چند ابزارهایی که می توانید برای دستیابی به این اهداف استفاده کنید.

کلیدواژه های کم رقابت را پیدا کنید

از کمپین ها و قیف های بازاریابی حداکثر استفاده را ببرید

کمپین‌ها و قیف‌های بازاریابی برای جذب مشتریان بالقوه و سرنخ‌های جدید ضروری هستند. اما این دو مفهوم تفاوت‌های کلیدی نیز دارند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را در شرایط مختلف به کار ببرید تا واقعاً بر نتیجه کسب‌وکارتان تأثیر بگذارد. یک راهنمای کامل را در این پست بازاریابی DIY توسط ایوانا تیلور بخوانید.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد کنید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی