عمومی

نحوه هدایت مین های احساسی در هیئت

نحوه هدایت مین های احساسی در هیئت

به‌عنوان مربی کسب‌وکار برای بیش از دو دهه، هزاران صاحبان کسب‌وکار نحوه ساده‌سازی فرآیندها و مراحل تفویض اختیار به منظور انجام کارهای بیشتر بدون کار بیش از ۸۰ ساعت یک هفته. و برای بسیاری، فرآیند واقعی تفویض اختیار چالش‌برانگیزترین بخش فرآیند نیست، برای بسیاری این مولفه‌های احساسی هستند که همراه با وظایف هستند. بنابراین امروز می‌خواستم برخی از بزرگ‌ترین عناصر احساسی را که مربوط به تفویض اختیار است مرور کنم و نکاتی را در مورد چگونگی تفویض اختیار و حفظ روابط خوب با تیم و فروشندگان خارجی.

احساسات شما

اولین و شاید مضرترین آنها مین های زمینی احساسی، بدون تردید در ناتوانی رهبر یا مدیر برای رها کردن. Control-itis یک مشکل بزرگ در بسیاری از مشاغل کوچک است. کلید غلبه بر آن، درک احساسات ریشه ای است که باعث این رفتار می شود. و ناتوانی شما در رها کردن تقریباً همیشه ناشی از اضطراب است. با رها کردن احساس ناراحتی می کنید و ممکن است در گذشته احساس ناامیدی داشته باشید که به تقویت احساسات شما در مورد تفویض اختیار کمک کرده است. زمانی که دلیل این احساس خود را تأیید کردید، می‌توانید اقداماتی را برای رفع این ناراحتی انجام دهید و شروع به واگذاری وظایف کوچک به کسانی کنید که قادر به انجام کار خوب هستند. سپس همانطور که اعتماد به نفس شما افزایش می یابد، وظایفی که محول می کنید نیز باید افزایش یابد.

دومین مانع برای تفویض اختیار موثر در واقع میل به احساس مهم بودن است. این فکری است که اگر به وظایف یا پروژه‌ها پایبند باشیم، احساس مهم بودن در ما ایجاد می‌کند. به ما احساس مهم بودن می دهد. اما ما بهای واقعی برای این احساسات می پردازیم و بهای آن سلامت عقل شماست. همچنین برای تیم شما و رشد کسب و کار شما هزینه دارد.

خسارت

اکنون که مسائل عاطفی پیرامون تفویض اختیار را درک کردید، درک هزینه ادامه وضعیت موجود بسیار مهم است. اگر امروز هیچ تغییری ایجاد نمی کردید، آیا هر یک از این عوارض جانبی منفی را تجربه می کردید؟

  • آیا باعث می‌شود ساعت‌های بیشتری کار کنید یا مجبورتان می‌کند آخر هفته کار بیاورید زیرا ساعات کافی در روز برای انجام همه کارها وجود ندارد؟
  • وقتی به مرخصی می‌روید، واقعاً رها می‌کنید یا در تعطیلات خود کار می‌کنید؟ در مورد فشاری که احساس می کنید چطور؟
  • و تیم شما چطور؟ آیا به انگیزه آنها لطمه می زند؟
  • آیا این باعث می شود که آنها احساس کمتری با ارزش و اهمیت کمتری کنند؟
  • آیا مانع رشد حرفه ای آنها می شود و آنها را کاهش می دهد؟ آیا به آنها کمک می کند یا به آنها آسیب می رساند؟
  • آیا این باعث می‌شود آنها احساس بی‌تفاوتی کنند؟
  • آیا این باعث می شود آنها احساس بی اعتمادی کنند؟
  • آیا این باعث می شود که آنها احساس کنند کمتر از آنچه که هستند توانایی دارند؟
  • آیا این رفتار کنترلی باعث گردش مالی اضافی برای شرکت شما می شود؟
  • آیا فرصت ها را به دلیل نداشتن ظرفیت انجام کار بیشتر از دست داده اید؟

همه این عواقب تأثیر عاطفی و مالی بسیار واقعی بر کسب و کار و نتیجه شما دارند. به همین دلیل است که نادیده گرفتن یا به تعویق انداختن وظایف محوله می تواند یکی از مخرب ترین رفتارهایی باشد که می توانید به عنوان یک رهبر انجام دهید. بنابراین، تصدیق رفتارها و تلاش برای غلبه بر آنها باید در لیست کارهای شما به عنوان یک رهبر باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی