عمومی

3 راه برای نشان دادن قدردانی

۳ راه برای نشان دادن قدردانی

از شما متشکریم، از کسب و کار شما قدردانی می کنیم و لطفاً برگردید.

<. div class="standardText" readability="33">

متشکرم، لطفاً دوباره تشریف بیاورید.

همه ما می خواهیم از ما قدردانی شود. یک تشکر صمیمانه و به موقع، از روابط قوی پشتیبانی می کندhref=”https://www.inc.com/david-finkel/time-to-do-a-gratitude-check-in.html”> با مشتریان و کارمندان. در واقع، مطالعه ای در بازبینی کسب و کار هارواردگزارش شده است. متوجه شد که دریافت قدردانی بیشتر از همکاران و مدیران ما بیشتر از این است که ما احساس احترام کنیم. همچنین با عملکرد بهتر مرتبط است. طبق چندین تحقیق اخیر نمایش قدردانی می تواند گردش مالی را کاهش دهد و بهره وری را بهبود بخشد. مطالعات. وقتی چیزی به سادگی یک تشکر صمیمانه می‌توانید خود را انجام دهید کارمندان وفادارتر، چه چیزی برای از دست دادن وجود دارد؟

برای تأثیرگذاری بیشتر بر تشکر خود، این سه پیشنهاد را دنبال کنید: 

از افراد با نام تشکر کنید.

هر زمان که می توانید، از نام شخص به تأیید شما “جانت، از کمک شما در مورد گزارش فصلی بسیار متشکرم” فراتر از یک “ممنون از کمک شما” ساده است. هنگامی که مردم آهنگ‌های آرام نام خود را می‌شنوند، می‌دانند که تشکر عمومی نیست، بلکه متوجه آنها به‌عنوان فردی است. چه کسی آن را دوست ندارد؟ فقط به خاطر بهشت، مطمئن شوید که نام شخص را به درستی بنویسید!

اگر واقعاً می خواهید خود را شگفت زده کنید. همکاران — و مشتریان مهم — ارسال یادداشت های تشکر دست نویس ایده بسیار خوبی است. این نشان می دهد که شما برای تشکر از آنها تلاش خود را کرده اید. شما یک خودکار برداشتید، پیام را نوشتید، یک پاکت را مهر و موم کردید، و حتی ممکن بود یک تمبر بخرید. با انجام این تلاش ها، نشان می دهید که برای فرد به عنوان یک فرد ارزش قائل هستید. Seer Interactive، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در فیلادلفیا، به گفته ویل رینولدز، بنیانگذار، پشته هایی از یادداشت های تشکر خالی کنار آسانسورها تا کارمندان بتوانند تعدادی از آنها را بگیرند و “به مردم احساس دیده شدن بدهند”.

به طور خاص از مردم تشکر کنید.

“برای همه چیز متشکرم” معادل “برای هیچ چیز متشکرم” است. اگر تمام هفته را در طول یک ارائه صرف کرده اید، تصاویر اسلایدها را با دقت انتخاب کرده اید، جزوه را با پاورپوینت همگام کرده اید، و حقایق خود را سه بار بررسی کرده اید، مدیر شما احتمالاً (افسوس!) چیزی شبیه به “متشکرم! کار عالی است. !” تصور کنید که چه لذتی را تجربه می‌کنید اگر او بگوید: «اسلایدها واقعاً واضح بودند؛ من عاشق این هستم که هر تصویر از پیام پشتیبانی می‌کند – و از اینکه مطمئن شدی آمار سال ۲۰۲۱ به‌روز بود، متشکرم.» آیا انگیزه بیشتری برای به کارگیری بهترین تلاش خود برای این مدیر در آینده احساس می کنید؟

خاص بودن در ابراز قدردانی باعث می شود خواننده شما احساس کند که صمیمانه هستید. عبارات دور ریختنی مانند “از کسب و کار شما متشکرم” به حدی هک شده اند که تاثیر خود را از دست می دهند. اگر می خواهید همکار یا مشتری خود را تحت تاثیر قرار دهید، لحظه ای به راه جدیدی برای ابراز قدردانی خود فکر کنید. مشتریان شما متوجه خواهند شد. در واقع، مطالعه ای توسط NewVoiceMedia دریافتند که احساس قدردانی نکردن مهمترین دلیل تغییر شرکت توسط مشتریان است. تلاش برای یافتن راهی جدید برای نشان دادن قدردانی شما ممکن است مثمر ثمر باشد.

و در اینجا یک اشاره برای جمعیت مهمانی شام از یک مهمانی با کشتی دور نشوید و بگویید: “متشکرم! همه چیز خوشمزه بود.” در عوض، به یک یا چند قسمت از وعده غذایی که مخصوصاً از آن لذت بردید فکر کنید و در مورد آنها نظر دهید. چاشنی سوپ قارچ بسیار لطیف بود، الهی بود. و پاستا دقیقاً آل دنته بود. اگر نمی‌توانید اعصابتان را برای گفتن Al dente جلب کنید، فقط بگویید که به اندازه کافی ترد است. میزبان یا مهماندار شما. پخش خواهد شد و شما خیلی زودتر به عقب دعوت خواهید شد. 

با گفتن آنچه که به مردم تشکر می کنیم زیرا، ما آنها را تشویق می کنیم که رفتار خود را تکرار کنند.

به سرعت از مردم تشکر کنید.

اجازه ندهید قدردانی شما کهنه شود. ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از یک تجربه مثبت، کلمات قدردانی خود را به افرادی که شایسته آنها هستند برسانید. شما صادقانه تر و معتبرتر به نظر خواهید رسید. و مشتاق از این است که یک هفته بعد به خود یادآوری کنید که از تشکر کردن غفلت کرده اید و سپس سعی کنید خاطرات این مناسبت مبارک را جمع آوری کنید. 

می دانیم افرادی که دریافت می کنند و تشکر از شما احساس شادی بیشتری می کنید. اما چه چیزی در آن برای شما؟ با این حال، فایده واقعی ابراز سپاسگزاری مکرر این است که شما را به فردی سپاسگزارتر تبدیل می کند. و داده ها واضح است که افراد سپاسگزار احتمال بیشتری دارد که مردم شاد باشید.

از اینکه این پست را خواندید متشکرم!

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی