عمومی

CDC الزامات ماسک را برای اکثر حمل و نقل بالا می برد – و کسب‌وکارها از این روش پیروی می‌کنند

CDC الزامات ماسک را برای اکثر حمل و نقل بالا می برد – و
کسب‌وکارها از این روش پیروی می‌کنند

یکی از آخرین فدرال الزامات ماسک دیگر وجود ندارد — اگر هنوز یک ماسک با قدرت کمتر دارید، ماسک خود را بسازید.

در روز دوشنبه، دولت بایدن اعلام کرد که از شروع فوری، آمریکایی‌ها دیگر نیاز به پوشیدن ماسک در حمل و نقل عمومی، پس از لغو حکم دادگاه در فلوریدا در این هفته یک توسعه ماسک-مماند توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در ۱۸ آوریل نصب شد. آژانس بهداشت ایالات متحده تغذیه را تا ۳ می تمدید کرده بود. ماسک قدیمی ملزم به پوشیدن ماسک در هواپیماها و قطارها و تاکسی‌ها، وسایل نقلیه مشترک، و مراکز حمل و نقل است. در آن زمان، CDC گفت که برای ارزیابی افزایش اخیر موارد کووید در سراسر کشور، که توسط نوع BA.2 ایجاد شده است، به زمان نیاز دارد.

در پرتو این حکم، CDC در روز دوشنبه دستورالعمل‌های خود را به‌روزرسانی کرد و بیان کرد که اجباری ماسک در وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز حمل‌ونقل دیگر در کار نیست آژانس همچنان به مردم توصیه می‌کند در حال حاضر در مکان‌های حمل‌ونقل عمومی سرپوشیده از ماسک استفاده کنند.

به زودی پس از اعلام، شرکت‌های هواپیمایی مهم از جمله خطوط هوایی امریکن، یونایتد ایرلاینز و دلتا ایر لاین، و همچنین خط قطار ملی آمتراک، الزامات ماسک خود را در خطوط هوایی و فرودگاه ها کاهش دادند. اداره امنیت حمل‌ونقل می‌گوید دیگر از مأموران امنیتی ملزم به اجرای دستورات ماسک نمی‌شود.

به‌علاوه، Uber و Lyft خود را لغو کردند > الزامات ماسک صورت برای سوارکاران و رانندگان در ایالات متحده، مطابق با تغییر CDC در دستورالعمل آن. قابل ذکر است، هر دو شرکت فرم‌های رضایت را در برنامه‌های خود حذف خواهند کرد که به محض تایید مشتریان ظاهر شده است. اوبر همچنان استفاده از ماسک را توصیه می‌کند اگر فردی دارای فاکتورهای پرخطر خاصی است یا سطح انتقال در منطقه او بالا است، شرکت states در وب سایت خود. وب‌سایت‌های هر دو شرکت می‌گویند مقررات محلی و ایالتی در مورد ماسک‌ها جایگزین قوانین خودشان می‌شود.

برخی از ایالت‌ها ترجیح می‌دهند که ماسک‌های خود را برای آنهایی که در سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی خاص هستند حفظ کنند – به عنوان مثال، ترانزیت مترو شهرستان کینگ دپارتمان در سیاتل، TriMet در پورتلند، اورگان، و آژانس حمل و نقل متروپولیتن در شهر نیویورک.

چنین اقدامی در فدرال سطح، با این حال، هنوز پیامدهای عظیمی برای مشاغل دارد. این نشانه آن است که کشور به سمت یک وضعیت بومی پیش می رود و ادعا می کند که کووید یک تهدید مداوم است نه تهدیدی فوری که نیاز به توجه مداوم دارد. و برای کسب‌وکارهایی که دستورات ماسک خود را حفظ کرده‌اند، این حرکت ممکن است قوانین آنها را تضعیف کند. از آنجایی که مشتریان با الزامات کمتری در سراسر جهان مواجه می‌شوند، به احتمال بسیار کمتری به خط‌مشی یک فروشگاه فردی توجه خواهند کرد.

تغییر در دستورالعمل CDC کمی پس از آن صادر شد که یک قاضی فدرال در روز دوشنبه حکم داد که CDC از اختیارات خود برای تمدید این خط‌مشی پس از تاریخ غروب ۱۸ آوریل تجاوز کرده است. حکم قاضی منطقه ای ایالات متحده کاترین کیمبال میزل به شکایتی منجر شد که سال گذشته در تامپا تنظیم شد. این شکایت توسط صندوق دفاع از آزادی سلامت ارائه شده است، یک گروه مدافع که، طبق وب‌سایت خود، برای آنچه «اصلی‌ترین حقوق بشر، یعنی خودمختاری بدنی» می‌خواند، مبارزه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی