عمومی

چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیم

چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیم

ایجاد بروشور با Canva یک راه عالی برای ایجاد بازاریابی زیبا و حرفه ای است. مواد. با چند مرحله ساده، افراد و تیم‌های کوچک می‌توانند یک بروشور فوق‌العاده آماده برای اشتراک‌گذاری با جهان با استفاده از یک الگوی بروشور جذاب داشته باشند.



بروشور ساز Canva چیست؟

سازنده بروشور Canva برای هر کسب و کاری که به دنبال ابزاری یکپارچه برای ایجاد بروشورهایی با ظاهر حرفه ای بدون نیاز به استخدام طراح است، عالی است. با Canva، می توانید در عرض چند دقیقه یک بروشور سفارشی ایجاد کنید و دقیقاً به همان شکلی که می خواهید به نظر برسد.

چرا باید از Canva برای ایجاد بروشور برای کسب و کار خود استفاده کنید

Canva یک ابزار خلاقانه قدرتمند است که برای ایجاد بروشورهایی با ظاهر باورنکردنی برای تجارت شما عالی است. در اینجا چهار دلیل وجود دارد که افراد و تیم‌های کوچک باید از Canva برای ایجاد بروشور بعدی خود استفاده کنند:

  • استفاده آسان. اگر استفاده از آن آسان نیست Canva چیست؟ اگر چیزی می خواهید که هم حرفه ای باشد و هم به راحتی سفارشی شود، باید Canva را بررسی کنید. با Canva، می‌توانید بروشوری درست کنید که دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید، بدون هیچ گونه تجربه طراحی.
  • مقرون به صرفه بودن. خدمات Canva بسیار مقرون به صرفه است، حتی برای مشاغل کوچک. بنابراین اگر به دنبال راهی برای ایجاد بروشورهای خیره کننده برای کسب و کار خود هستید، Canva ارزش بررسی را دارد.
  • طرح بندی همه چیز است. هنگامی که یک بروشور را طراحی می کنید، طرح بندی آن است. همه چیز است. با Canva، می‌توانید از میان کتابخانه‌ای از طرح‌بندی‌های قالب که توسط طراحان حرفه‌ای ایجاد شده است، انتخاب کنید، یا می‌توانید طرح‌بندی خود را از ابتدا ایجاد کنید.
  • ایجاد یک نام تجاری. یکی از مهمترین جنبه‌ها. هر کسب و کاری ایجاد برندی است که با مشتریان طنین انداز شود و به تمایز شرکت از رقبا کمک کند. و یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد داستان برند، استفاده از بروشورهای ایجاد شده در Canva است.

چگونه بروشور در Canva ایجاد کنیم: راهنمای گام به گام

ایجاد بروشورهایی با ظاهر عالی با استفاده از ابزار خلاقانه قدرتمندی مانند Canva سریع و آسان است حتی اگر عکس‌های خود یا سایر عناصر طراحی را نداشته باشید. برای ایجاد یک بروشور رایگان، مرحله به مرحله را دنبال کنید.

مرحله ۱: وارد شوید و به بروشورها بروید

svg%3E - چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیماستفاده از بروشورساز برای تمامی کاربران ثبت نام شده رایگان است. اگر حسابی ندارید ثبت نام کنید یا به حساب موجود خود وارد شوید. سپس، ماوس را روی «الگوها» در بالای صفحه خود نگه دارید، سپس روی «بروشورها» کلیک کنید.

مرحله ۲: یک الگوی بصری جذاب پیدا کنید و انتخاب کنید

از میان بسیاری از گزینه‌های الگو پیمایش کنید. روی موردی که می‌خواهید استفاده کنید کلیک کنید، سپس روی دکمه «سفارشی کردن این الگو» کلیک کنید تا سفارشی‌سازی شروع شود.

مرحله ۳: سفارشی کردن تصاویر بروشور

اگر می‌خواهید تصویری را از الگو حذف کنید، روی آن کلیک کنید و بک اسپیس را بزنید یا حذف کنید. برای افزودن تصاویر جدید مانند عکس‌های محصول یا لوگو، می‌توانید عکس‌های خود را در بخش «آپلودها» آپلود کنید. همچنین می‌توانید برخی از تصاویر ارائه شده توسط Canva را در بخش‌های «عکس‌ها» و «عناصر» اضافه کنید. آنها میلیون ها گرافیک و عناصر طراحی دیگر را برای انتخاب دارند.

مرحله ۴: تغییر قلم بروشور

svg%3E - چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیم

اگر می خواهید سفارشی کردن ظاهر حروف خود را شروع کنید، باید فونت جدیدی انتخاب کنید. برای انجام این کار، روی متنی که می خواهید فونت جدیدی برای آن انتخاب کنید، کلیک کنید، روی کادر فونت کلیک کنید، سپس یک فونت جدید انتخاب کنید. برخی از فونت ها فقط برای عضویت های پولی هستند، اما canva pro در طول دوره آزمایشی ۳۰ روزه آنها رایگان است.

مرحله ۵: برای دانلود بروشور سفارشی خود آماده شوید

svg%3E - چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیم

وقتی بروشور شما عالی به نظر می‌رسد، روی «اشتراک‌گذاری» در بالا سمت راست و سپس «دانلود» کلیک کنید. مطمئن شوید تنظیمات مناسب را دارید، سپس روی دکمه «دانلود» کلیک کنید.

نحوه چاپ بروشور از Canva

Canva برای ایجاد و دانلود عالی است. طرح ها. اما اگر می‌خواهید بروشور خود را از Canva چاپ کنید، این مراحل ساده را دنبال کنید.

  1. روی نام نوع بروشوری که ایجاد کرده‌اید کلیک کنید. این کار مستقیم خواهد بود. در سمت چپ دکمه “اشتراک گذاری”.
  2. تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کنید. صفحه مورد نظر را برای چاپ انتخاب کنید، چه باید یک طرفه یا دو طرفه چاپ شود، پایان، و همچنین تعداد نسخه ها. حتی می توانید در این مرحله با پرداخت هزینه اضافی پاکت هایی را به سفارش خود اضافه کنید. روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.
  3. برای چاپ آماده شوید. اگر شکافی در اطراف لبه‌های طرح خود مشاهده کردید، دستورالعمل‌های روی صفحه را در Canva دنبال کنید. هنگامی که طراحی شما از نظر بصری جذاب به نظر می رسد، روی “ادامه” کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.
  4. از منطقه خطر خارج شوید! در این مرحله، شما می توانید یک حاشیه قرمز در اطراف طرح بروشور خود ببینید. هر گونه گرافیک و متن در ناحیه قرمز در حین چاپ قطع می شود. هر گونه تنظیمات لازم را انجام دهید، سپس روی «ادامه» ضربه بزنید.
  5. زمان برای اثبات. این مرحله اختیاری است اما توصیه می‌شود. یک مدرک PDF از بروشور خود را دانلود کنید تا مطمئن شوید همه چیز همانطور که می خواهید به نظر می رسد. وقتی از ظاهر آن راضی بودید، روی «ادامه» کلیک کنید.
  6. افزودن اطلاعات حمل و نقل. اطلاعات حمل و نقل خود را وارد کنید، سپس برای ادامه روی «ادامه» کلیک کنید.
  7. تأیید و پرداخت کنید. به جزئیات سفارش خود نگاه کنید و سپس روی «ثبت سفارش» در پایین کلیک کنید.

چگونه یک Trifold چاپ کنید. بروشور از Canva

چاپ بروشور از Canva بسیار سریع و آسان است. نحوه انجام این کار به این صورت است:

  1. چاپ سه تایی. روی «چاپ سه تایی» در سمت راست بالای صفحه در کنار دکمه «اشتراک‌گذاری» کلیک کنید.
  2. تنظیمات برگزیده را انجام دهید. صفحه را برای چاپ انتخاب کنید، تعداد کپی ها را یک یا دو طرفه تنظیم کنید، سپس “ادامه” را فشار دهید.
  3. به آن نه بگویید. شکاف ها! برای خلاص شدن از شر هر شکافی در طراحی خود، نکات روی صفحه نمایش Canva را دنبال کنید.
  4. قرمز خطرناک است. هر محتوایی که در قسمت قرمز باشد، این کار را انجام می دهد. در حین چاپ قطع شود مطمئن شوید که تصاویر و نوشتار شما در داخل این حاشیه قرمز قرار دارند.
  5. بارگیری اثبات. می‌توانید به صورت اختیاری یک مدرک بروشور خود را دانلود کنید تا مطمئن شوید که به نظر می‌رسد که می‌خواهید.
  6. زمان سفارش. اطلاعات حمل و نقل خود را وارد کنید، پس از تأیید صحت جزئیات سفارش، روی «ادامه» و سپس «ثبت سفارش» کلیک کنید.
الگوهای بروشور Canva

در زیر پنج مورد از بهترین الگوهای بروشور Canva را مشاهده خواهید کرد که همه چیز را به شیوه ای بصری جذاب نشان می دهند.

الگوی بروشور سفر

svg%3E - چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیم

این الگو برای مشاغل مسافرتی کاملاً کار می‌کند.

بروشور Real Estate Canva Trifold

svg%3E - چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیم

اگر در صنعت املاک و مستغلات هستید، پس این یک کار عالی است گزینه ای برای شما.

بروشور بیمارستان مرکز پزشکی

svg%3E - چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیم

در زمینه پزشکی؟ این الگو کار را انجام می دهد.

عکاسی در بروشور جنگل

svg%3E - چگونه یک بروشور Canva ایجاد کنیم

این الگو برای همه عکاسان موجود است.

بروشور آژانس عروسی

بروشوری مانند این، کسب و کار عروسی شما را بسیار حرفه ای می کند.

از کجا می توانید الگوهای بروشور رایگان دریافت کنید؟ /h2>

مکان های زیادی وجود دارد که می توانید الگوهای بروشور رایگان را پیدا کنید. یک جستجوی آنلاین سریع چندین نتیجه را به همراه خواهد داشت، یا می توانید برخی از محبوب ترین وب سایت های قالب مانند Canva، Adobe Spark یا Microsoft Publisher را بررسی کنید. بسیاری از این سایت‌ها طیف گسترده‌ای از قالب‌ها را برای انتخاب ارائه می‌دهند، و برخی حتی به شما اجازه می‌دهند طرح‌های خود را ایجاد کنید.

تصویر: Envato Elements


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی