عمومی

در TED، آلیسون فلیکس، قهرمان المپیک، از طریق چرایی منحصر به فرد شما می دود مسائل سفر

در TED، آلیسون فلیکس، قهرمان المپیک، از طریق چرایی منحصر به فرد شما می دود
مسائل سفر

در TED 2022 الف>، آلیسون فلیکس، دونده المپیک گفت که نیمه شب تمرین خواهد کرد تا مطمئن شود کسی متوجه برآمدگی نوزادش نشود. قابل درک است؛ هنگامی که حاملگی او فاش شد، نایک به فلیکس ۷۰ پیشنهاد داد درصد کاهش حقوق برای قرارداد تأیید مجدد او. او این پیشنهاد را رد کرد، تأییداتی را از برند تحت رهبری زنان Athleta پیدا کرد، و پرافتخارترین دونده زن در بازی‌های المپیک شد .

برای تغییر وضعیت موجود، شما کاملاً باید پرها را به هم بزنید. صحبت‌های فلیکس دو بینش قدرتمند به دست می‌دهد.

زندگی خود را با موفقیت خود ادغام کنید

اکنون مادر یک کودک نوپا فلیکس در سفر والدین خود به المپیک دو منبع اصطکاک را درک کرد: مقاومت از درون و مقاومت از بیرون.

از نظر درونی، او باید می پذیرفت که زندگی اش متفاوت خواهد بود. بد نیست، فقط متفاوت است. به عنوان یک والدین جدید، او گفت که باید بپذیرد که باید راه‌های جدیدی برای ادغام عشق جدیدش، فرزندش، با عشق قدیمی‌اش پیدا کند.

اما، فشار نایک و سایر سازمان‌ها بر Felix برای انتخاب بین والدین فعال و یک شغل رضایت‌بخش به همان اندازه قوی است. در TED، او در مورد تماشای ستاره‌های زن پیش از تصمیم‌گیری دردناک صحبت کرد، فقط به این دلیل که احساس می‌کردند هیچ گزینه دیگری ندارند. انگیزه حرکت جسورانه او برای ترک غول ورزشی نایک، نه تنها به این دلیل بود که او چیزهای بیشتری برای خودش می‌خواست، بلکه برای زنان دیگری که در آینده با تصمیم‌های مشابهی روبرو می‌شدند.

من خودم زمانی که استارت‌آپ Cuddlr را تأسیس کردم، نوع دیگری از آن را تجربه کردم، در حالی که مراقب اصلی من و نوزاد همسرم بودم. ما به برنامه شماره ۱ در جهان تبدیل شدیم ، اما تماس‌های مطبوعاتی، نیازهای مشتری و سایر لحظات کارآفرینی باید بین تعویض پوشک، چرت‌های کودک و شیر دادن مداوم در هم تنیده می‌شد. تماس‌های تلفنی صبح زود هنگام خواب نوزاد، شبکه‌سازی از راه دور قبل از اینکه مد شود، و تصمیم‌های دیگر به من این امکان را داد که زندگی‌ای بسازم که هم خانواده و هم حرفه را با هم ترکیب کند. ما شرکت را یک سال بعد فروختیم، درست پس از آن دومین تولد پسرم.

تشخیص برزخ اغلب برای تغییر واقعی لازم است

کلید این است که روی جایی که اکنون هستید تمرکز نکنید، بلکه تجسم کنید که قرار است کجا باشید. . هنگامی که فلیکس در المپیک برنده شد، به یاد می آورد که به پایین نگاه می کرد و نایک را روی پاهایش ندید، بلکه کفش های مارک خودش را دید، سایش . این قدرت مالکیت فقط به شما نمی رسد، به خصوص اگر مشغول مذاکره در مورد قدرت خود از طرف شریکی باشید که برای شما ارزشی قائل نیست.

شناخت ارزش خود به این معنی است که بدانید چه زمانی باید راه بروید یا فرار کنید و به سوی چیزی بهتر برای شما و آینده کسب و کارتان بروید. . برزخ بخشی از معامله است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی