عمومی

Unplugged: چگونه تیم ها را به طور موثر مدیریت کنیم رشته

Unplugged: چگونه تیم ها را به طور موثر مدیریت کنیم
رشته

توسط Levi Lapp، بنیانگذار و مدیر عامل Atlantic Outdoors، یک شرکت زندگی در فضای باز که سازه هایی را برای سبک زندگی شما می سازد.

< div class="standardText" readability="35.543175487465">

مدیریت تیم‌های خارج از سایت، به‌ویژه خدمه خدمات یا کارگری، حتی تحت رهبری عالی. به‌عنوان مالک کسب‌وکار، ممکن است پس از سفارش کاری یا بلیط، خدمه‌ای در میدان داشته باشید. شما به آنها اعتماد دارید تا کار را کامل کنند و شما و کسب و کارتان را به خوبی نمایندگی کنند. متأسفانه، گاهی اوقات چیزهای غیرمنتظره ای رخ می دهد< /a>، و آنها بدون شما تصمیم می گیرند.

آیا شما آماده این کار هستید؟

بهترین راه برای اطمینان از آمادگی تیم‌های شما هنگام خروج از محل شما، داشتن برخی استانداردهای مستند یا کتاب راهنمای کارمند< /a> در جای خود. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که وقتی برای یک جلسه بیرون می آیند، در یک تماس خدماتی یا در یک محل کار، همه چیز به خوبی پیش می رود. ما از این نکات برای مدیریت خدمه کارگری خود استفاده می‌کنیم، اما آنها می‌توانند برای هر سازمانی که اغلب تیم‌هایی در این زمینه دارد اعمال کنند.

یک رهبر تیم را انتخاب کنید که می‌توانید به آن اعتماد کنید

اگر کاندیدای قوی داشته باشید، انتخاب فردی که بتواند کفش های شما را در جاده پر کند، ممکن است دشوار به نظر نرسد. قبل از انتصاب شخصی، مطمئن شوید که او به طور کامل هر شغل، از جمله هزینه را درک می کند (نه فقط هزینه ای که به مشتری خود می دهید، بلکه هزینه هایی که برای شرکت شما از نظر نیروی کار و مواد هزینه می کند.) این شخص باید بتواند خدمه شما را متمرکز نگه دارد، صدا ایجاد کند. در صورت نیاز تصمیم بگیرید، با مشتری ارتباط برقرار کنید و به کار خود ادامه دهید. به همه رهبران تیم یادآوری کنید که الگوی خوبی قرار دهند و به هیچ وجه کوتاه نشوند.

ارتباط

خواه خدمه شما محلی باشند یا در ایالت دیگر، به رهبران تیم خود یادآوری کنید که روند استاندارد روزانه را دنبال کنند. این فرآیند باید به اندازه کافی منعطف باشد تا شرایط پیش بینی نشده در جاده را امکان پذیر کند، اما به اندازه کافی محکم باشد که هیچ کس نتواند ادعا کند “آنها نمی دانستند”. چه نیاز به امضای قراردادها باشد و چه نیاز به جمع آوری پول، رهبر تیم شما باید بتواند هر گونه اطلاعات مهم تجاری را در اختیار شما قرار دهد. آنها همچنین باید بتوانند به‌روزرسانی روزانه در مورد خدمه شما و کارهایی که در حال تکمیل هستند ارائه دهند.

به تیم خود دستور دهید پروتکل‌های ایمنی را دنبال و اجرا کنند

تمام اقدامات ایمنی برای محل‌های کار و تجهیزات، از جمله وسایل نقلیه را مرور کنید. عاقلانه است که بررسی این اقدامات به یک رویداد سالانه تبدیل شود. اطمینان حاصل کنید که همه کارمندان می دانند که چگونه از هر یک از تجهیزات به درستی کار کنند و از آنها مراقبت کنند، به ویژه وسایل نقلیه ای که رانندگی می کنند – و فراموش نکنید که خودتان را نیز در نظر بگیرید. ابزار ایمنی اضطراری را در هر وسیله نقلیه قرار دهید. هنگامی که کارمندان یک محل کار را ترک می کنند (حتی برای یک استراحت ناهار)، باید هر ابزار یا تجهیزاتی را ایمن و قفل کنند. برای اطمینان از مراقبت های معمول برای کامیون ها و تجهیزات بزرگتر، برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را به صورت عمومی پست کنید.

مسئولیت ها را روشن کنید

همه اقدامات و استانداردهای ایمنی را برای کارکنان خود در منطقه مشترک خود ارسال کنید. یک کتابچه راهنمای چاپی برای مرجع ارائه دهید. این تصدیق باید شامل کارهایی باشد که در صورت بروز مشکل باید انجام شود. به عنوان مثال، پروتکلی را که کارکنان باید در صورت روشن شدن چراغ چک موتور هنگام رانندگی با خودروی شرکتی، به وضوح بیان کنند. اطمینان حاصل کنید که از هر کارمندی که از تجهیزات یا وسایل نقلیه ای استفاده می کند، سندی را امضا کنید که بیان می کند کتابچه راهنمای ایمنی شما را بررسی کرده و درک کرده است.

نظر نهایی: با شرکت بیمه خود صحبت کنید تا ببینید آیا این پروتکل‌ها کسب و کار شما را واجد شرایط تخفیف می‌کنند یا خیر.

به خاطر داشته باشید: تیم شما نماینده کسب و کار شما است

خدمه شما در ملاء عام مورد توجه قرار خواهند گرفت، به خصوص اگر آنها کاری را انجام می دهند که نباید انجام دهند. خواه آنها در حال رانندگی به محل کار یا جلسه هستند، ناهار می خورند یا روی دارایی شخصی کار می کنند، باید طوری رفتار کنند که گویی شما در کنار آنها ایستاده اید. حتماً تأیید (یا مخالفت) خود را با هر زبان، موسیقی، پیامک، سیگار کشیدن یا بخار کردن و غیره مشخص کنید.

اعتماد به کارمندان خود در جاده گام بزرگی است، اما برای کسب و کارهایی که امیدوار به رشد هستند، گامی حیاتی است. به همان اندازه که ممکن است کارمندان خود را دوست داشته باشید، قبل از هر چیز باید از خود و کسب و کارتان محافظت کنید. پیروی از این مراحل برای ارتباط با تیم های میدانی به شما کمک می کند تا ارتباط و همکاری مثبتی را بین خود، کارگران و مشتریان خود حفظ کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی