عمومی

کارشناسان نحوه بازاریابی محتوای خود را بیشتر به اشتراک می گذارند تاثیرگذار

کارشناسان نحوه بازاریابی محتوای خود را بیشتر به اشتراک می گذارند
تاثیرگذار

برنامه بازاریابی محتوای هر کسب و کار احتمالاً کمی متفاوت به نظر می رسد. استراتژی های زیادی وجود دارد که می تواند تاثیر شما را افزایش دهد یا محتوای شما را در مقابل دیدگان بیشتری قرار دهد. در اینجا، اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین، گزینه‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که اگر آماده هستید تلاش های بازاریابی.

svg%3E - کارشناسان نحوه بازاریابی محتوای خود را بیشتر به اشتراک می گذارند
تاثیرگذار



عملکرد محتوای خود را افزایش دهید

ایجاد محتوا می تواند نیاز به تعهد زمانی قابل توجهی دارد. بنابراین شما می خواهید تا حد امکان از هر قسمت از محتوا سود ببرید. با نحوه افزایش عملکرد محتوای خود در این مقاله بیاموزید پست طلایی توسط Adeyemi Adisa.

محتوای خود را بدون بک لینک رتبه بندی کنید

بک لینک ها می توانند به سرعت دید محتوای آنلاین را افزایش دهند. اما شما کنترل کاملی بر پیوندهایی که به محتوای شما اشاره می کنند ندارید. برای اینکه محتوای خود را به هر حال رتبه بندی کنید، نکات را در این مطلب بخوانید. پست توسط اریک امانوئلی سپس به BizSugar بروید تا ببینید اعضا چه می گویند.

از این تاکتیک های لینک سازی برای ارتقای خود استفاده کنید. کسب‌وکار محلی

اگرچه نمی‌توانید همه عناصر پیوند بیلدینگ را کنترل کنید، چند کار وجود دارد که می‌توانید برای بهبود در این زمینه انجام دهید. اما استراتژی‌های شما احتمالاً به نوع کسب‌وکاری که می‌خواهید تبلیغ کنید بستگی دارد. برای مشاغل محلی، خواندن نکات موجود در این پست ساعت موتور جستجو توسط گای شیتریت Back

ایجاد مخاطب برای اطمینان از محتوای شما ضروری است تاثیرگذار و راه های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. اما یکی از گزینه های برجسته، به خصوص در این زمان از سال، بازپرداخت به نحوی است. بیشتر بخوانید در این پست موسسه بازاریابی محتوا توسط Ann Gynn.

با این تکنیک های بازاریابی تجارت الکترونیک نتایج را به ارمغان بیاورید

معمولاً هوشمندانه است که استراتژی های بازاریابی خود را به صنعت خود ارائه دهید. به طور خاص، بازاریابان تجارت الکترونیک به طور کلی بر استراتژی هایی تمرکز می کنند که باعث فروش سریع آنلاین می شوند. ماس کلمنت غواصی به چندین استراتژی که نتایج را در این پست وبلاگ مرورگر شما به ارمغان می آورد.

برای راه اندازی محصول موفق برنامه ریزی کنید

کسب‌وکارهای مبتنی بر محصول می‌توانند هنگام راه‌اندازی موجودی جدید، بازاریابی خود را دقیق‌تر نشان دهند. نوع محتوا و پیام های بازاریابی معمولاً با در دسترس قرار گرفتن موارد جدید تغییر می کند. در این نظرسنجی پست توسط مردم، درباره برنامه ریزی راه اندازی موفق محصول بیشتر بدانید نادا بوندالو.

از مردم بخواهید از طریق اینستاگرام به سایت شما کلیک کنند

اینستاگرام می‌تواند یک هدف بازاریابی قدرتمند برای مشاغل کوچک باشد. اما در نهایت، بیشتر شرکت‌ها می‌خواهند این فالوورها را به وب‌سایت خود بیاورند. دریافت نکاتی برای انجام این کار در این پست Pixel Productions توسط Kelly سعادت.

شامل این عناصر ضروری طراحی وب مدرن

هنگامی که مشتریان بالقوه را به سایت خود بیاورید، طراحی مناسب می تواند تاثیر مثبتی بگذارد و محتوای شما را به خوبی به نمایش بگذارد. برای اینکه سایتتان مدرن به نظر برسد، عناصر شامل شده را ادغام کنید. در این پست Crowdspring توسط Rizza DC.

بهترین راه‌ها برای استفاده از BuzzSumo را بیابید

بهره‌مندی از ابزارهای تجاری فقط انتخاب مناسب نیست. همچنین یافتن بهترین کاربردها برای آنهاست. BuzzSumo یک گزینه محبوب برای بازاریابی محتوا است. و Sandeep Mallya نکات را برای استفاده از آن در این پست ۹۹signals ارائه می دهد. پس از خواندن، از انجمن BizSugar دیدن کنید تا هدف نظرات از انجمن.

از این روندهای فنی برای اثربخشی استفاده کنید. بازاریابی

استراتژی های بازاریابی موثر فقط شامل محتوای مفید و مرتبط نیستند. جزئیات فنی همچنین می تواند بر تعداد افرادی که محتوای شما یا سایر پیام های بازاریابی را می بینند تأثیر بگذارد. این پست eAskme توسط Guarav را بخوانید برای نکاتی در مورد این عناصر کومار کنید.

اگر می‌خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد کنید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی